datum en jaartal op BMW NAV V

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door ludo V E »

gisteren iets opgemerkt , ik heb met het uur verandering de klok op de moto juist gezet en wat blijkt nu er was een uur verschil met de klok op de moto en de klok op de GPS ( BMW NAV V ) en bij de instellingen is automatisch ingeschakeld . dan eens gaan kijken op de GPS op de app wereldklok en daar staat op april 2000 . hoe kan dit en hoe kan ik dit terug goed zetten . ik heb nu wel op de GPS de datum en uur weergave op automatisch uitgeschakeld . weet er iemand een oplossing voor dit probleem .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door roadster »

In de BC kan je alleszins instellen dat de klok van de motor de gps klok van de nav V al dan niet moet volgen, op die manier schakelt de klok van de motor automatisch mee over naar winter- of zomeruur of wanneer je ontscheept in Engeland bvb wanneer je de eerstvolgende keer gps ontvangst hebt.

Hoe de datum in de nav V kan aangepast worden weet ik niet...
R1200GS LC
Polleke G
Berichten: 285
Lid geworden op: 17 nov 2012, 22:11
Locatie: Opglabbeek

Re: datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door Polleke G »

Je bent niet alleen,er zijn al verschillende BMW navigator v die met dat probleem zitten,heeft te maken met de Week number rollover,blijkbaar heeft de nav v daar nu pas last van ,en het probleem moet door Garmin opgelost worden ,door een nieuwe firmware update uit te geven,dus even geduld hebben ,en afwachten of Garmin er wel iets aan gaat doen
Je moet gelukkig zijn met wat je hebt ,en niet ongelukkig om wat je niet hebt
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door aantzeetje »

Garmin is inderdaad aan een patch aan het werken om dit op te lossen. Even geduld dus
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Re: datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door ®win »

De update is er. Via Garmin Express; wel de instructies goed volgen voor installatie...

Afbeelding
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
ludo V E
Berichten: 313
Lid geworden op: 31 mar 2005, 20:31
Woonplaats: 2490 BALEN
Locatie: ANTWERPEN BALEN (kempen)

Re: datum en jaartal op BMW NAV V

Bericht door ludo V E »

Heb vandaag de update uitgevoerd en op het eerste zicht is alles in orde , heeft vrijdag de 13 toch nog zijn goede kanten .
LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE
LID BMW MC VLAANDEREN
Plaats reactie