Oplossingen voor BMW cradle?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door Koppel!! »

Ok, ben dus eigenaar geworden van een R1200RT LC, met zo'n BMW Navi voorbereiding. En ben zo goed als zeker geenszins van plan om daar zo'n pokkedure BMW Navigator voor te kopen, zeker niet nu ik merk hoeveel miserie mijnen best maat er mee heeft.
Kortom, ik zoek dus naar oplossingen om een gewone Garmin te kunnen monteren op de locatie van de Navigator.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
roadster
Berichten: 589
Lid geworden op: 03 nov 2010, 12:54
Locatie: Grimbergen

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door roadster »

Ik dacht dat de 660 ook in die cradle past maar dan verlies je de bediening met de controller aan het stuur.
Ik heb trouwens geen enkel probleem met mijn nav VI in die cradle.
R1200GS LC
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door mdc »

opbouw van Wunderlich.
Past in houder op RT en dan daar op mount Zumo of ander merk

https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-r ... 0-202.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
Marc

R1250RT 2020
bert111bel
Berichten: 210
Lid geworden op: 26 dec 2008, 10:26
Woonplaats: 8860
Locatie: west vlaanderen

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door bert111bel »

Koppel!! schreef:Ok, ben dus eigenaar geworden van een R1200RT LC, met zo'n BMW Navi voorbereiding. En ben zo goed als zeker geenszins van plan om daar zo'n pokkedure BMW Navigator voor te kopen, zeker niet nu ik merk hoeveel miserie mijnen best maat er mee heeft.
Kortom, ik zoek dus naar oplossingen om een gewone Garmin te kunnen monteren op de locatie van de Navigator.

Grtz, Philip!
Ik had op mijn k1600 ook de voorbereiding gps , stak er gewoon mijn 660 garmin in , op de r1200rt lc heb ik de nav v omdat hij erbij was bij aankoop , maar zou het zeker nooit doen/kopen , het enige dat je niet kan is inzoemen pppff daar moet je het niet voor doen hoor :-|
Wat wel interessant is is een houder voor een smartphone , die zou ik wel nog willen ...
Was K1600 GT 2012 ...Is nu R1200RT LC 2015 - K1200 GT 2007 + zijspan Hannegan
Pol
Berichten: 609
Lid geworden op: 01 okt 2004, 18:16
Locatie: Vorst

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door Pol »

Koppel!! schreef:Ok, ben dus eigenaar geworden van een R1200RT LC, met zo'n BMW Navi voorbereiding. En ben zo goed als zeker geenszins van plan om daar zo'n pokkedure BMW Navigator voor te kopen, zeker niet nu ik merk hoeveel miserie mijnen best maat er mee heeft.
Kortom, ik zoek dus naar oplossingen om een gewone Garmin te kunnen monteren op de locatie van de Navigator.

Grtz, Philip!
proficiat Philip
yo ,Polle
GS ADDICT
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 okt 2018, 17:38
Woonplaats: deurne

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door GS ADDICT »

de navigator is inderdaad pokkeduur, maar is mijn inziens het enige toestel dat kan bediend worden vanaf het stuur
inzoomen of uitzoomen wanneer op een omleiding botst, muziek doorspoelen, gesproken aanwijzingen aan en uitzetten en last but not least, tijdens het rijden beslissen naar huis te navigeren …. dat kan allemaal met die scroll knop.
ik kan em ondertussen niet meer missen,
GS ADDICT
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 okt 2018, 17:38
Woonplaats: deurne

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door GS ADDICT »

de navigator is inderdaad pokkeduur, maar is mijn inziens het enige toestel dat kan bediend worden vanaf het stuur
inzoomen of uitzoomen wanneer op een omleiding botst, muziek doorspoelen, gesproken aanwijzingen aan en uitzetten en last but not least, tijdens het rijden beslissen naar huis te navigeren …. dat kan allemaal met die scroll knop.
ik kan em ondertussen niet meer missen,
WernerVS
Berichten: 298
Lid geworden op: 06 okt 2013, 14:36
Woonplaats: Brasschaat
Locatie: Antwerpen/Brasschaat

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door WernerVS »

GS ADDICT schreef: inzoomen of uitzoomen wanneer op een omleiding botst, muziek doorspoelen, gesproken aanwijzingen aan en uitzetten en last but not least, tijdens het rijden beslissen naar huis te navigeren …. dat kan allemaal met die scroll knop.
ik kan em ondertussen niet meer missen,
En euh....wat is er mis met een koffietje gaan drinken om rustig je gps anders in te stellen . En de rokers kunnen ondertussen nog rustig een pafke doen . :-)
Ik zou er alleen maar stress van krijgen dat gepruts aan mijn stuur .
Ik word al zenuwachtig als ik mijn handvatverwarming moet aanzetten ;-)
R1150GSA
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Oplossingen voor BMW cradle?

Bericht door Koppel!! »

WernerVS schreef:Ik word al zenuwachtig als ik mijn handvatverwarming moet aanzetten ;-)
Gij wel ja :mrgreen:
Anderen worden dan soms weer zenuwachtig van u bezig te zien terwijl gij zenuwachtig wordt :lol:

Soit, dat ik de gps niet kan bedienen met de stuurring vind ik jammer, maar zeker niet genoeg reden om zwaar in de geldbeugel te tasten. De locatie van de gps echter, die wil ik niet veranderen, dat systeem van Wunderlich lijkt me dus de aangewezen oplossing voor mij.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie