Voetsteunen GS

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Voetsteunen GS

Bericht door luc gs »

Heeft iemand ervaring met de verlaagde voetsteunen voor rijder en/of passagier,die te verkrijgen zijn bij Touratech of Wunderlich?
Naar het schijnt zou dit aangenamer zijn tijdens het rijden van lange tochten.Waar of niet waar???
Hans
Berichten: 376
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:01
Locatie: het Brusselse

Bericht door Hans »

Begin misschien eerst met die rubbers eruit te halen ? Dat scheelt al wat. Bovendien glijden zo je laarzen vlotter over die steunen.

Op m'n vorige Roadster had ik voetsteunverlagers van Verholen. Goede kwaliteit, maar niet goedkoop.
Afbeelding
Gino van broeck
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2018, 14:05
Woonplaats: De klinge

Re: Voetsteunen GS

Bericht door Gino van broeck »

Beste bmw rijders,
Ik heb nog 1 paar pivot pegs (draaibare voetsteunen ) te koop voor op een gs of gsa vanaf bouwjaar 2013.
Meer info op gsm nr. 0486674647
Gr,gino.
Laatst gewijzigd door Gino van broeck op 22 jun 2019, 12:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Danny
Berichten: 6451
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Voetsteunen GS

Bericht door Danny »

Voetsteun verlagers op een 11xx is goed voelbaar en echt nuttig, op de 12 zit je al erg comfie.
Relax
Berichten: 5686
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Voetsteunen GS

Bericht door Relax »

Ja, als je of geen erg lange benen hebt of geen last van, ik noem maar wat: artritis, gevolgen van sporten,....

Voor mij is er echt wel duidelijk een verbetering met lage voetsteunen.

Ik heb me eveneens geïnformeerd voor verlagers. Je hebt er van Wünderlich, SV Verholen, SW Motech, Touratech, (in mindere mate, nl 7mm) van Pivot Pegz, maar die kantelen dan weer.

Volgens mij is het merk van minder belang, wél de afstand van verlagen. Eén cm is al een flink verschil.
Als je op de oliekoeler 2 cm gaat verlagen, hou dan rekening met een te verlagen versnellingspook. Ik herinner me niet meer of ik toen mijn rempedaal heb aangepast.
Op de LC zou tot 2,5 cm niet nodig zijn... We gaan het meemaken, ik heb er namelijk besteld van Wünderlich.

Je woont in de buurt, kom 'ns langs als ze gemonteerd zijn.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Plaats reactie