Kleur code

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Kleur code

Bericht door KeeS16 »

Weet hier iemand de kleurcode van iced chokolet van de Gs1200 uit 2018? Vind ook geen stikker met die code.
Bij Bmw heb ik enkel iets van B 49-WN 1-S
Zelfs een voorspatbord (snavel) met die kleur kan je nergens bestellen, zelfs bij Bmw niet meer !!!
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: Kleur code

Bericht door aantzeetje »

BMW is toch verplicht gedurende 10 jaar wisselstukken te kunnen leveren. Daar is geen ontkomen aan want is een EU wet. Ik zou toch eens met Bornem contact opnemen of met BMW in Duitsland zelf. Motor van 1 jaar oud waar bepaalde wisselstukken, ongeacht de kleur, niet meer leverbaar zouden zijn lijkt me dus zeer straf.
De kleurcode voor iced chocolate is B49, de finish code is WN1-S
Als het om kleine beschadiging gaat ben je misschien hiermee iets; https://colorndrive.com/en/touch-up-pai ... 98/details
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Kleur code

Bericht door KeeS16 »

aantzeetje schreef:BMW is toch verplicht gedurende 10 jaar wisselstukken te kunnen leveren. Daar is geen ontkomen aan want is een EU wet. Ik zou toch eens met Bornem contact opnemen of met BMW in Duitsland zelf. Motor van 1 jaar oud waar bepaalde wisselstukken, ongeacht de kleur, niet meer leverbaar zouden zijn lijkt me dus zeer straf.
De kleurcode voor iced chocolate is B49, de finish code is WN1-S
Als het om kleine beschadiging gaat ben je misschien hiermee iets; https://colorndrive.com/en/touch-up-pai ... 98/details


Nee is gebarsten met een stuk eruit, men kan enkel bestellen in grondlak, heb ik dan ook maar gedaan.
Heb gekeken bij KFM-Motorader, en bij Leebmann24.

Alvast bedankt voor de info
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Kleur code

Bericht door Jo De Paepe »

Ik vraag me soms af wat er mis is met je onderdelen te bestellen bij een BMW dealer; :roll:

Het stuknummer 46 61 8 567 898 FRONT WHEEL FENDER, UPPER - BROWN is leverbaar in kleur
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Kleur code

Bericht door KeeS16 »

Jo De Paepe schreef:Ik vraag me soms af wat er mis is met je onderdelen te bestellen bij een BMW dealer; :roll:

Het stuknummer 46 61 8 567 898 FRONT WHEEL FENDER, UPPER - BROWN is leverbaar in kleur
Ben gisteren bij mijn Bmw-dealer geweest, en in de pc met verbinding tot Bmw, was nergens op stock en ook geen datum voor terug op stock, er stond achter het art-nr een E, is bedoeling nooit meer leverbaar.
Ik ga nu naar Bmw-Bornem bellen.
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Kleur code

Bericht door KeeS16 »

Afbeelding

Bornem heeft terug gebeld, en ja inderdaad, indien de motor uit zijn productie-periode is zijn er geen van die productie, gelakte onderdelen verkrijgbaar.

Staat ook in de tekst op de tekening, ondertussen zijn de stukken reeds aangekomen bij den dealer, dus maar eens contact met de spuiter opnemen.
Plaats reactie