Op sterven na dood?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Danny
Berichten: 6456
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Op sterven na dood?

Bericht door Danny »

Wat een activiteit hier, diverse fora draaien op volle toeren met leuke topics, pittige discussies, leerzame bijdragen.... hier staat een waterproof jas van Richa te koop (wat dan nog een leugen is)
:mrgreen: :grin:

Humor he
willy
Berichten: 1290
Lid geworden op: 18 mar 2009, 12:09

Re: Op sterven na dood?

Bericht door willy »

Iedereen aan 't rijden voor de eerste sneeuw valt???
Behalve wij dan, wij doen aan forumrijden :mrgreen:
Dirk Pauwels
Berichten: 4700
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Dirk Pauwels »

In vergelijking met het nederlandse GS forum is dit forum al een hele tijd aan het slabakken... Weinig activiteit, veel "anciens" verdwenen.
Ik denk dat iedereen op het smoelenboek zit. Persoonlijk vind ik dat wat chaotisch, alles door elkaar enzo... niet echt mijn ding
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Harald »

Klopt volledig Dirk,
Smoelenboek heeft ons forum plat gekregen.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Op sterven na dood?

Bericht door alfa »

Forum van grootste BMW Club, veel leden zeker? :lol:
Heeft waarschijnlijk met de gemiddelde leeftijd te maken .
Merendeel is achter een automatische lift aan het zoeken voor zijn trap, en dat zal je hier niet vinden. (nog harder :lol:)
Hé, ik gek maar hoor.
BMW R1100R zonder KFR
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Re: Op sterven na dood?

Bericht door GVN »

Inderdaad kalm. 180 gelijktijdige gebruikers was het record. In 2007. Op moment dat ik dit schrijf zijn er 10.... :-?
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
willy
Berichten: 1290
Lid geworden op: 18 mar 2009, 12:09

Re: Op sterven na dood?

Bericht door willy »

Harald schreef:Klopt volledig Dirk,
Smoelenboek heeft ons forum plat gekregen.
Hebben we, als het al zo is, dat niet zelf gedaan?
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Werner Von C. »

Heb de laatste tijd 't zelfde gedacht als Danny...nochtans heeft een forum meer charme dan facebook en bovendien véél gestructureerder...ideaal lijkt me dat het forum enkele leuke dingen van FB zou overnemen zoals ze op het NL GS-forum goed hebben gezien én tevens doorgevoerd.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Op sterven na dood?

Bericht door alfa »

Ik zou hier meer een uitdieping willen zien (topic's) van routes apart en ervaringen hiervan .
vb. Routes in een straal van 500 km met Brussel het middelpunt.
Zodat je kan zoeken in dit onderwerp naar verschillende routes met die ervaringen.
Belevingen van mensen die die rit hebben gedaan is voor mij een verrijking.
Want dat is de essentie van motor rijden.
BMW R1100R zonder KFR
Alain GS
Berichten: 422
Lid geworden op: 05 jun 2005, 00:58
Locatie: Gent Statie (<GS !)

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Alain GS »

alfa schreef:Ik zou hier meer een uitdieping willen zien (topic's) van routes apart en ervaringen hiervan .
vb. Routes in een straal van 500 km met Brussel het middelpunt.
Zodat je kan zoeken in dit onderwerp naar verschillende routes met die ervaringen.
Belevingen van mensen die die rit hebben gedaan is voor mij een verrijking.
Want dat is de essentie van motor rijden.
:thumbright: :thumbleft:
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... :))
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
vdv
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 sep 2013, 16:03
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Op sterven na dood?

Bericht door vdv »

Ik volg fora over verschillende onderwerpen en overal is een terugval t.o.v. enkele jaren geleden. Ook op die andere fora wordt de vraag gesteld hoe dat komt en facebook als grote schuldige aangewezen.
Het is dus niet alleen hier.
GS550 Katana > VF750FD > VFR750 > 10 jaar niks, nul, nada > K1200GT
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Relax »

En met wat meer verdraagzaamheid zou het mss kunnen beteren.

Iemand stelt iets voor, een ander post er iets grappigs bij en er wordt al meteen gemeurd...
Net als 'ns een antwoord geven dat wat kort door de bocht lijkt. Een Vlaming heeft daar duidelijk meer moeite mee en gaat ofwel flink lopen schelden of de handdoek in de ring gooien. Kan beter.

Op het Nl GS-forum, best veel bezocht ondanks de FB-tijd, gebeurt beide geregeld en niemand maakt er zich druk om. Het is maar een forum, maar motorrijden, maar een post, niks wereldschokkends.
I respect your opinion. But I don't give shit.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Op sterven na dood?

Bericht door alfa »

Ja , dit forum begint op kapaza te lijken .
Broekje te koop, jasje te koop,heupzakje te koop , brommertje te koop tot daar toe.

Maar als ik zaterdag of .. wil rijden naar punt X , daar weet ik niets van .
Op rollen in garage heb ik de beste weg :geen weet van hoeveelheid verkeerslichten , kasseien, vluchtheuvels,enz.
Als den brommer kapot is zal ik wel vragen stellen aan Danny of Dirk om dit in het mogelijke zelf op te lossen.
Ik wil hier een vast onderwerp waar je routes kan evalueren via motorrijders.
Nu heb je allerlei onderwerpen , maak er één van routes !!!
Vb. enkel topics van " Lier naar Trier" of "Gent naar Koblenz" of "Tilf naar Cochem" ( titel VAN en NAAR)
Elke rit is gemakkelijk terug te vinden met alle ervaringen van rijders : punten om te vermijden , slechte stukken wegen , beste eet gelegenheden enz..
Na alle slechte kantjes afgevijld heb je een goed uitgebalanceerde rit met alle bruikbare info voor iedereen.

Mooie ritten , goede eetplaatsen en fun onder weg zijn de essentie voor motorrijden en dat berust op ervaring van zij die het al hebben gereden .
Die info moet in een apart onderwerp komen , word meer gelezen op dit forum dan broekje kopen ,jasje kopen of heupzakje te koop .
Alfa
BMW R1100R zonder KFR
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Op sterven na dood?

Bericht door mdc »

Ik wil hier een vast onderwerp waar je routes kan evalueren via motorrijders.
Nu heb je allerlei onderwerpen , maak er één van routes !!!
:bsquest:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewforum.php?f=39" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc

R1250RT 2020
Den Woesten
Berichten: 787
Lid geworden op: 01 jan 2008, 22:31
Woonplaats: Nazareth
Locatie: Nazareth (België)

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Den Woesten »

Relax schreef:En met wat meer verdraagzaamheid zou het mss kunnen beteren..
Vind ik LEUK !!!!

Steven.
3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
Gixxer21
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 nov 2015, 09:58
Woonplaats: Gent

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Gixxer21 »

vdv schreef:Ik volg fora over verschillende onderwerpen en overal is een terugval t.o.v. enkele jaren geleden. Ook op die andere fora wordt de vraag gesteld hoe dat komt en facebook als grote schuldige aangewezen.
Het is dus niet alleen hier.
Er zijn toch forums waar er meer dan 100 ongelezen topics zijn wanneer je 's avonds in logt en waar er dan nog eens 100 post zijn in bepaalde topics.

FB is gemakkelijk om snel volk op te trommelen en afspraken te maken bij meetings.
Voor de andere zaken heel onoverzichtelijk.
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: Op sterven na dood?

Bericht door alfa »

mdc schreef:
Ik wil hier een vast onderwerp waar je routes kan evalueren via motorrijders.
Nu heb je allerlei onderwerpen , maak er één van routes !!!
:bsquest:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewforum.php?f=39


Informatie

Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen


Ja waar geen wil is ....
BMW R1100R zonder KFR
Bob
Berichten: 1596
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Bob »

Relax schreef:Op het Nl GS-forum, best veel bezocht ondanks de FB-tijd, gebeurt beide geregeld en niemand maakt er zich druk om.
Da's dan op zijn beurt wat kort door de bocht, hé Dirk. Jij zou moeten weten dat ik daar ferm de wind van voren gekregen heb, voor én achter de schermen. Van drukdoenerij gesproken. 't Ging destijds over één van jouw topics, al ken ik de details niet meer. Mijn lidmaatschap heeft zich beperkt tot dat ene jaar, allicht is er niemand rouwig om mijn vertrek daar, misschien ik nog het minst.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Op sterven na dood?

Bericht door KeeS16 »

Relax schreef:En met wat meer verdraagzaamheid zou het mss kunnen beteren.
Gij kent er anders wel niet (veel) van, als ik er nog aan denk hoe jij mij er onderuit heb willen halen bij mijn eerste posten op dit forum met uw kliekske, of er direct op springen bij de eerste schrijffout.
Laten we daar maar eens zeer eerlijk in zijn, dat ik jou bij die eerste posten heb laten doen, maar naarmate het (laten we zeggen) meer en erger (met nog wat vriendjes, vandaar kliekje), begon ik mij te ergeren en terecht (en dan mag ik) terug bijten, maar dat mocht niet hé, want daar konden velen niet tegen.
Soit gebeurt is gebeurt, er zijn andere (al dan niet betere) forums waar er geen karakters ala dirk zijn, laat mij het daar nu net eens naar mijn zin hebben, en zelfs meer dan 12000Km dit jaar mee gereden hebben.
Laat nu net zijn dat ik de ergere soort RAM-sterrenbeeld ben, vergeven kan soms nog net, vergeten nooit.
Terug on-topic, neen ik ben nog niet dood, sterven doe ik wel elke dag een beetje 8-)
Danny
Berichten: 6456
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Danny »

Allee der zit hier dan toch nog leven in de brouwerij...beetje zwarte pieten naar mekaar :mrgreen:
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Op sterven na dood?

Bericht door mdc »

alfa schreef:Ja waar geen wil is ....
zagen en commentaar geven is je sterkste punt zeker?

dan ze je dat er ook niemand is die er al iets in wou posten, want dan zou het al vroeger gemeld zijn
zou moeten aangepast zijn.
Marc

R1250RT 2020
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Jo De Paepe »

KeeS16 schreef:
Relax schreef:En met wat meer verdraagzaamheid zou het mss kunnen beteren.
Gij kent er anders wel niet (veel) van, als ik er nog aan denk hoe jij mij er onderuit heb willen halen bij mijn eerste posten op dit forum met uw kliekske, of er direct op springen bij de eerste schrijffout.
Laten we daar maar eens zeer eerlijk in zijn, dat ik jou bij die eerste posten heb laten doen, maar naarmate het (laten we zeggen) meer en erger (met nog wat vriendjes, vandaar kliekje), begon ik mij te ergeren en terecht (en dan mag ik) terug bijten, maar dat mocht niet hé, want daar konden velen niet tegen.
Soit gebeurt is gebeurt, er zijn andere (al dan niet betere) forums waar er geen karakters ala dirk zijn, laat mij het daar nu net eens naar mijn zin hebben, en zelfs meer dan 12000Km dit jaar mee gereden hebben.
Laat nu net zijn dat ik de ergere soort RAM-sterrenbeeld ben, vergeven kan soms nog net, vergeten nooit.
Terug on-topic, neen ik ben nog niet dood, sterven doe ik wel elke dag een beetje 8-)

Schrijffoutje , gebeurd is gebeurd
juist is juist :twisted:
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
KeeS16
Berichten: 295
Lid geworden op: 18 sep 2013, 19:54
Woonplaats: Vlaanderen

Re: Op sterven na dood?

Bericht door KeeS16 »

Boeit mij niet zo zeer, als je maar verstaat wat ik bedoel, niet meer , niet minder. :reindeer:
Lukas
Berichten: 1315
Lid geworden op: 29 sep 2004, 17:11
Locatie: Gent

Re: Op sterven na dood?

Bericht door Lukas »

Los van wat je boeit, kan het er soms wel op aan komen...

Afbeelding

Maar het is misschien niet nodig om er telkens iemand op aan te spreken. Meestal wordt het gebruikt om iemand belachelijk te maken als de argumenten op zijn.
Ik pleit ook voor een basis beleefdheid naar elkaar. Dat geeft mij een veilig gevoel wanneer ik iets wil posten.
r 80 gs '92 --> K75 '87 --> K75 '91
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Op sterven na dood?

Bericht door jakke »

KeeS16 schreef:
Relax schreef:En met wat meer verdraagzaamheid zou het mss kunnen beteren.
Gij kent er anders wel niet (veel) van, als ik er nog aan denk hoe jij mij er onderuit heb willen halen bij mijn eerste posten op dit forum met uw kliekske, of er direct op springen bij de eerste schrijffout.
Laten we daar maar eens zeer eerlijk in zijn, dat ik jou bij die eerste posten heb laten doen, maar naarmate het (laten we zeggen) meer en erger (met nog wat vriendjes, vandaar kliekje), begon ik mij te ergeren en terecht (en dan mag ik) terug bijten, maar dat mocht niet hé, want daar konden velen niet tegen.
Soit gebeurt is gebeurt, er zijn andere (al dan niet betere) forums waar er geen karakters ala dirk zijn, laat mij het daar nu net eens naar mijn zin hebben, en zelfs meer dan 12000Km dit jaar mee gereden hebben.
Laat nu net zijn dat ik de ergere soort RAM-sterrenbeeld ben, vergeven kan soms nog net, vergeten nooit.
Terug on-topic, neen ik ben nog niet dood, sterven doe ik wel elke dag een beetje 8-)
Hier al een reden waarom het fout kan lopen hé. Nu ook niet bepaald het vriendelijkste antwoord dat ik een paar maanden geleden van u kreeg ivm de Starcom digital. Enkel goed bedoeld kreeg ik een sch**t antwoord van u terug. Door een beetje grof gebekt terug te antwoorden wis je dan uw ganse topic en verwijt mij bij een clubje te horen. Een typisch "pot verwijt de ketel" antwoord dat je hier nu geeft. Maar een beetje tegenspraak of andere visie schiet bij u altijd in het verkeerde keelgat.
Ben wel benieuwd wat hier weer op gaat volgen.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie