rechtsbijstandverzekering

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
lgeen
Berichten: 87
Lid geworden op: 16 feb 2008, 11:57
Woonplaats: ruien
Locatie: ovl

rechtsbijstandverzekering

Bericht door lgeen »

Hallo,
Weet er iemand of men per ingeschreven voertuig een rechtsbijstandverzekering nodig heeft?
Men botst toch niet met twee a drie voertuigen op het zelfde moment.
ik heb een apparte rechtbijstandverzekering waar ik per voertuig appart voor bijstand betaal, is dit logisch.
mvg
lgeen
lgeen
alfa
Berichten: 1770
Lid geworden op: 30 jul 2013, 10:47
Woonplaats: .
Locatie: Uit oudste stoetersdorp .

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door alfa »

Ik heb D.A.S onafhankelijke rechtsbijstand voor meerdere voertuigen, privé en brand is beter dan verschillende aparte per polis .
BMW R1100R zonder KFR
toeternietoe
Berichten: 157
Lid geworden op: 27 jun 2013, 13:59
Woonplaats: Lebbeke
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door toeternietoe »

lgeen schreef:Hallo,
Weet er iemand of men per ingeschreven voertuig een rechtsbijstandverzekering nodig heeft?
Men botst toch niet met twee a drie voertuigen op het zelfde moment.
ik heb een apparte rechtbijstandverzekering waar ik per voertuig appart voor bijstand betaal, is dit logisch.
mvg
lgeen
Hoe meer voertuigen, hoe hoger het risico dat de verzekering zal moeten tussenkomen. (niet altijd proportioneel, maar toch). Je hoeft immers niet altijd zelf te hebben gereden. Er kan iemand anders met je voertuig rijden of het werd aangereden als het geparkeerd stond,.... Het is m.i.dus logisch dat een rechtsbijstand voor meerdere voertuigen, meer zal kosten dan voor één voertuig.
To Ride, Shoot Straight and Speak the Truth (Jeff Cooper+)
R 1200 GS LC
aantzeetje
Berichten: 1159
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:07
Woonplaats: Oostduinkerke
Locatie: W-VL

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door aantzeetje »

ik doe het net zoals alfa. Eén rechtsbijstand bij DAS waarin alles is opgenomen.
MG V35 Imola - BMW R1200RT - Zumo 590 - SP2820
Flat Twin Power

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door Flat Twin Power »

Ik heb 1 rechtsbijstand voor al mijn voertuigen (4) met uitbreiding naar privé-leven. Dus voor allerlei geschillen kan ik daar beroep op doen
Man in Black
Berichten: 1586
Lid geworden op: 25 apr 2013, 20:28
Woonplaats: Opitter
Locatie: Limburg

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door Man in Black »

Vriendin thuis heeft een rechtsbijstand, daaronder vallen alle voertuigen van het gezin, zowel van mij als van de zoon.
CBR400RR => DUC Monster 900 => DUC 748 => DUC ST2 => Kawa ZX9R => enduro/cross => Yamaha XT660X => F800R => R1200GS-LC => R1250GS
Lid BMW MC VL.
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door Shulty »

Bij Euromex betaal je voor privé leven en auto's, motorfietsen zijn dan bijkomend gratis.
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Flat Twin Power

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door Flat Twin Power »

Euromex is de laatste jaren enorm duur geworden. Ik schakel binnenkort over naar Arces. Zelfde dekking voor minder geld.
GPP
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2014, 22:33
Woonplaats: Pittem

Re: rechtsbijstandverzekering

Bericht door GPP »

Indien je DAS rechtsbijstand hebt voor privé, brand en de auto('s) is een moto of bromfiets gratis verzekerd .
Een onafhankelijke rechtsbijstand is misschien soms beter om tegen de verzekeringen in te gaan;
Plaats reactie