samenvoegen routes
Moderator: GVN
-
benjamin.rt
samenvoegen routes
Heb enkele routes gemaakt met City navigator V8.Een dagrit heb ik in drie keer gemaakt maar zou deze nu graag als één geheel in men 276C laden. Hoe kan ik die drie apparte routes samenvoegen onder één routenaam en hem zo inladen ?
-
Iron Gonzo
ik denk dat je de routes moet samenvoegen in uw programma en dan pas uploaden naar uw GPS
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
sprint
Re: samenvoegen routes
stel je hebt twee stukken route die je graag aan elkaar plakt om er één van te maken.benjamin.rt schreef:Heb enkele routes gemaakt met City navigator V8.Een dagrit heb ik in drie keer gemaakt maar zou deze nu graag als één geheel in men 276C laden. Hoe kan ik die drie apparte routes samenvoegen onder één routenaam en hem zo inladen ?
Route 1 en route 2. je wil nu route 2 achter 1 plakken.
je opent route 2,selecteerd je route(geel maken) ,
rechts klikken en routeeigenschappen kiezen.
je selecteerd nu al je routepunten ,
rechts klik en kopieer
sluit nu deze route
open route 1
selecteer ook hier routeeigenschappen
dan klik je “end” aan
klik nu rechts en dan plakken.dan ok en je route’s staan aan elkaar.
proberen maar
Marnix.

-
TonTon
weeral bijgeleerd , t'is nog waar ook dat men nooit té oud is om te lerensprint schreef:stel je hebt twee stukken route die je graag aan elkaar plakt om er één van te maken.benjamin.rt schreef:Heb enkele routes gemaakt met City navigator V8.Een dagrit heb ik in drie keer gemaakt maar zou deze nu graag als één geheel in men 276C laden. Hoe kan ik die drie apparte routes samenvoegen onder één routenaam en hem zo inladen ?
Route 1 en route 2. je wil nu route 2 achter 1 plakken.
je opent route 2,selecteerd je route(geel maken) ,
rechts klikken en routeeigenschappen kiezen.
je selecteerd nu al je routepunten ,
rechts klik en kopieer
sluit nu deze route
open route 1
selecteer ook hier routeeigenschappen
dan klik je “end” aan
klik nu rechts en dan plakken.dan ok en je route’s staan aan elkaar.
proberen maar
-
sprint
Nu nog een nieuwe GPS en je bent vertrokkenArnold schreef: weeral bijgeleerd , t'is nog waar ook dat men nooit té oud is om te leren
Marnix.

-
TonTon
normaal wordt het zéér binnenkort een 2610.....sprint schreef:Nu nog een nieuwe GPS en je bent vertrokkenArnold schreef: weeral bijgeleerd , t'is nog waar ook dat men nooit té oud is om te leren
-
Iron Gonzo
zijn oude werkt zeer goedArnold schreef:normaal wordt het zéér binnenkort een 2610.....sprint schreef:Nu nog een nieuwe GPS en je bent vertrokkenArnold schreef: weeral bijgeleerd , t'is nog waar ook dat men nooit té oud is om te leren
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
TonTon
mijne "oude" werkt al 53 jaar zeer goedIRON GONZO schreef:zijn oude werkt zeer goedArnold schreef:normaal wordt het zéér binnenkort een 2610.....sprint schreef: Nu nog een nieuwe GPS en je bent vertrokken![]()
![]()
![]()
-
benjamin.rt
-
sprint
Graag gedaanbenjamin.rt schreef:lukte perfekt,
hartelijke dank
Jawade Arnold.Arnold schreef: mijne "oude" werkt al 53 jaar zeer goed
Ik die dacht dat gij een braaf ventje was.........
Marnix.