ingeruild !
Moderator: GVN
-
Peewee
ingeruild !
Yahooooooooo ! Vandaag m'n R850RT ingeruild voor een R1150 R.
bwjr. nov. 2003 en 9300 km !! op de teller. Stond als nieuw te blinken bij de dealer afgelopen zaterdag.Eigenlijk ging ik kijken voor een R 1150 RT,maar ik werd op slag verliefd op de R1150 R.Kon direct een proefrit maken, en ondanks de stromende regen enorm genoten op deze machien ! En een machtig gezicht die twee grote "tieten" van bijna 600cc elk. Zodra hij afgeleverd word, zal ik proberen een foto te posten.
greeetz.
bwjr. nov. 2003 en 9300 km !! op de teller. Stond als nieuw te blinken bij de dealer afgelopen zaterdag.Eigenlijk ging ik kijken voor een R 1150 RT,maar ik werd op slag verliefd op de R1150 R.Kon direct een proefrit maken, en ondanks de stromende regen enorm genoten op deze machien ! En een machtig gezicht die twee grote "tieten" van bijna 600cc elk. Zodra hij afgeleverd word, zal ik proberen een foto te posten.
greeetz.
-
Iron Gonzo
veel plezier met uw R1150R
ik ben benieuwd naar de eerste fotos
ik ben benieuwd naar de eerste fotos
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
Peewee
OeiOei, dat mogen we zeker niet doen. Het R.R kamp moet één blok vormen, samen staan we sterkChrisser schreef:Veel plezier met de R1150R. Ik durf zelfs zeggen dat ik, na uitgebreid de foto's bekeken te hebben van het nieuwe model, den onze toch nog mooier vindt, especially de tank met de 2 luchthappers!
chrisser
-
Peewee
Was vandaag langs de dealer voor een afleveringsafspraak,en donderdag kan ik dan m'n rr-etje ophalen. Wat betreft de R1200 R: tuurlijk zal iedereen over dit nieuwe model een mening hebben,en deze zal even zoveel keren positief zijn als negatief,maar waren de negatieve geluiden er ook niet bij het aanschouwen van de eerste foto's van de r 1200rt ? En zie eens hoe deze alweer een vertrouwd beeld is in de straten 
-
RikBMWBIKER
Dag Peewee,
Zo heb ik onlangs ook mijn K1200lt ingeruild voor een 115ORT Black line van anderhalf jaar oud en slechts 8OOOKm.
Had veel kosten aan mijn 1200LT(60.OOOKm)en +- 25OO Euro onkosten.
Heb nog mooie overnameprijs gekregen en ik ben zo gelukkig dat ik met mijn favoriete type RT kan rijden!!
Veel geluk en hou het veilig.
Rik BMWbiker
Zo heb ik onlangs ook mijn K1200lt ingeruild voor een 115ORT Black line van anderhalf jaar oud en slechts 8OOOKm.
Had veel kosten aan mijn 1200LT(60.OOOKm)en +- 25OO Euro onkosten.
Heb nog mooie overnameprijs gekregen en ik ben zo gelukkig dat ik met mijn favoriete type RT kan rijden!!
Veel geluk en hou het veilig.
Rik BMWbiker
Wel, ik vind den onze 'specialer'. De nieuwe is toch meer zoals de andere nakeds (behalve de tieten dan).Chrisser schreef:Veel plezier met de R1150R. Ik durf zelfs zeggen dat ik, na uitgebreid de foto's bekeken te hebben van het nieuwe model, den onze toch nog mooier vindt, especially de tank met de 2 luchthappers!
chrisser
Bij deze maak ik me dan ook bekend als RR rijder. Dat tikt lekker aan, niet ?
-
Peewee
-
Iron Gonzo
waar is peewee????
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Peewee
Peewee schreef:PeeWee was de foto's aan het schieten !
p.s : moet m nog even aan het blinken krijgen,ik had de moto net opgehaald en de dealer had niet meer de moeite genomen om hem te poetsen na mijn proefrit vorige week in de stromende regen.
Prachtige beemer PeeWee, veel rijgenot en veilige kilometers toegewenst
Grtzz
Walt
R1150RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid