koffers GSA1200
Moderator: GVN
koffers GSA1200
Na 5 maanden wachten op de motorfiets, ben ik nu weeral een maand aan het wachten op de kofferset. Werden samen besteld met de motor.
Wie moet er nog zo lang wachten???
Wie moet er nog zo lang wachten???

6 maanden wachten...????? Maar al wel betaald...Touratech kan niet volgen met de productie...
Compensatie???? Ik ben benieuw??
Een week voor levering belde iemand van Bornem om te vragen of ik tevreden was..... Kon moeilijk antwoorden want ik had mijn motor nog niet. Achteraf niets meer gehoord.... degelijk marktonderzoek....
Volgende week naar dealer: ik ben benieuwd of deze met een voorstel kan komen aangezien ik binnen 4 weken 10 dagen op vakantie ga met de moto....

Frank,Frank K schreef:Touratech kan niet volgen met de productie...
Volgende week naar dealer: ik ben benieuwd of deze met een voorstel kan komen aangezien ik binnen 4 weken 10 dagen op vakantie ga met de moto....
als je ze niet tijdig hebt mag je de mijne wel lenen hoor.
Heb trouwens en tof alternatief voor en rol op de gsa, in de plaats van een topkoffer
ben jij trouwens tevreden over de anakee's die der op liggen?
Ik niet echt
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
Koffers GS
Ik heb mijn koffers na aankoop van mijn GS besteld. De zijkoffers waren in voorraad bij een andere dealer, dus daar heb ik niet op moeten wachten. De topkoffer, dat was anders. 3 weken wachten. Bij het monteren bleek men de ruggensteun vergeten te zijn. Nog eens 2 weken er bij. Als je geluk hebt, zouden uw koffers toch deze week moeten binnenkomen. Ik heb verschillende BMW-dealers opgebeld en heb zo mijn zijkoffers snel kunnen aanschaffen. Enkel de top-case was nergens in voorraad. Misschien ook eens rondbellen?
Heb mijne GS gekocht ( met de opties die ik wilde ) in juni en deze kon ik enkele dagen later al ophalen. Bij een andere dealer zou hij eventueel voor de jaarlijkse vakantie bij BMW nog van de band kunnen lopen etc. maar deze dealer kon mij niet garanderen dat hij nog voor eind augustus geleverd zou worden....
Wat mijn koffers betreft, daarvoor heb ik op dinsdag 1 augustus met mijn dealer gebeld en op 4 augustus mocht ik langskomen en hebben ze deze geplaatst.
Dus , volgens mij hangt veel af bij welke dealer je gaat en wat die in voorraad heeft
Wat mijn koffers betreft, daarvoor heb ik op dinsdag 1 augustus met mijn dealer gebeld en op 4 augustus mocht ik langskomen en hebben ze deze geplaatst.
Dus , volgens mij hangt veel af bij welke dealer je gaat en wat die in voorraad heeft
Hoi Frank
Mijn koffers waren er binnen de week met een speciale dank aan mijn dealer:lol:
En er kan veel in hoor... zo had ik een hele speeltuin bij op Champagne weekend
[img][img]http://img201.imageshack.us/img201/6986/champagne205mk1.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
Mijn koffers waren er binnen de week met een speciale dank aan mijn dealer:lol:
En er kan veel in hoor... zo had ik een hele speeltuin bij op Champagne weekend
[img][img]http://img201.imageshack.us/img201/6986/champagne205mk1.jpg[/img][/img]
GRTS Danny
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
-Wim-
@ Frank
Misschien bij de verkeerde dealer gekocht ?
Volgens de verkoper bij Selbach hangt het er van af hoe hard ze achter hun backorders aan gaan.
Tip : betaal nooit voor iets dat je nog niet hebt ontvangen ( maar daar ben je nu natuurlijk niets mee )
Misschien bij de verkeerde dealer gekocht ?
Volgens de verkoper bij Selbach hangt het er van af hoe hard ze achter hun backorders aan gaan.
Tip : betaal nooit voor iets dat je nog niet hebt ontvangen ( maar daar ben je nu natuurlijk niets mee )
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
koffers GSA1200
Emile, ik zie dat je het originele berijderzadel hebt vervangen door dat van een GS, je zit dus een eind lager, heb jij enig idee hoeveel cm je hebt gewonnen ?
En is de rest van de verhoudingen dan nog goed (stuurhoogte bv.)?beemerke schreef:Haté, had aan emile gevraagd om mijn foto's hierop te plaatsen, heb nog niet nagemeten maar ben 1.72m en kan nu goed met beide voeten tegelijkertijd aan de grond.
Beemerke
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
-
Dirk Pauwels
Zo simpel is da nie denk ik, tenzij je bij de flikken werkt.....Dan denk ik dat het veel makkelijker is om aan een adreslijst te geraken waar alle BMW eigenaars opstaan, bv vd club of via BMW Bornem, via dealers of via andere clubs etc....LJ schreef:@ Beemerke:
Het is natuurlijk je eigen zaak maar ik zou m'n nummerplaat onleesbaar maken op foto's die je op het net post.
Het is immers maar een koud kunstje van zo achter je adresgegevens te komen en misschien sta je op een dag wel op en resten er je enkel nog de foto's.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Dirk Pauwels
Veeeeel mooier.....SilveRTom schreef:Met de 'gewone' GS-koffers vind ik 'm ook wel heel mooi!!
Hoe zit dit nu qua prijsverhouding (nieuwprijs) de 3 alu-koffers tov de 3 standaard GS-koffers?
En qua liter-inhoud?
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project