Marokkoreis

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Trikke

Marokkoreis

Bericht door Trikke »

Eind mei, begin juni plan ik een drieweekse reis naar Marokko. Dit met een GS Adventure. De bedoeling is een rondrit te maken met af en toe wat onverhard.
Om wat tijd en kilometers te sparen plan ik de boot te nemen vanuit Sète tot Tanger (Heen of heen/terug of terug, ik ben er nog niet uit) Heeft iemand enige ervaring met deze overzet. Is er veel volk op deze ferry? M.a.w. moet men reserveren in deze periode? De Spaanse sierra's zal voor een volgende keer zijn.
Zijn er verder speciale dingen die men moet meenemen t.o.v. een reis binnen Europa? (Geneesmiddelen, gereedschap, e.d.)
Is er in Marokko een BMW-dealer of servicepunt, waar men eventueel beroep kan op doen bij grote pech?
Indien er details zijn die ik misschien over het hoofd zie. Alle reacties welkom.
Alvast bedankt.
b@RT
Berichten: 226
Lid geworden op: 01 okt 2004, 20:23
Locatie: Zuid-Westvlaanderen
Contacteer:

Bericht door b@RT »

Als ge u niet te veel aan een schema wil binden zou ik niet reserveren. Er is gewoonlijk wel plaats voor een motorfiets en berijder op de boot. Wat ik zeker zou meenemen ginder is een geneesmiddel tegen "la turista".... toen ik terugkwam van Marokko had ik een darminfectie van jewelste. Verschrikkelijke krampen en om de 10 km de struiken in hollen. Met motorkledij aan is dat geen lachertje... voor de toeschouwers daarentegen weer wel !
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Plaats reactie