Medion GPS van de Makro: 399 euro

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

SpeedyMot@rd
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 dec 2004, 19:37
Locatie: Merksplas B@ndit 1200S °'61
Contacteer:

Bericht door SpeedyMot@rd »

WiGo schreef:Kreeg gisteren het nieuwe reclameblaadje van Het Kruidvat binnen.
Men heeft daar momenteel deze Medion in de aanbieding voor 299 Euro.
Als iemand de aanschaf van dit apparaat in overweging aan het nemen is, dan lijkt mij dit wel een hele scherpe aanbieding.

Wigo :D
:?: :?: Ik heb gisteren ook het nieuwe reclameblaadje gehad van kruidvat en daar staat niets meer in over die Medion navigatie hoor. Kijk nog eens goed naar de prijs en naar de datum van het blaadje.
Ik ben er in ieder geval vree content mee. Ben nu zelf een aluminium doosje aan het maken om in te steken op de motor met plastiek deksel zodat hij nog bruikbaar is in de regen ook. :D :D :wink:
Ride the time of your live
Erik
Berichten: 686
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:51
Woonplaats: mol

Bericht door Erik »

Kruidvat

WiGo bedoelt Kruidvat in Nederland. 't is nie zooo ver :lol:
groeten
Erik op K75RT met Garmin StreetPilot 2820 en CNEur NT LifeTime.
Afbeelding
FlyingBrick K-Technik
Geert GS
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:11
Locatie: De Antwerpse Kempen
Contacteer:

Bericht door Geert GS »

bdemeyer schreef:... Ik ben van plan om zo een sigarenaansteker permanent op de moto te monteren (ergens onder het dashboard)....
Bob, ik heb ondertussen een sigarenaansteker gekocht, maar weet niet waar ik hem ergens kwijt kan op m'n GS. Heb jij al een plaatsje gevonden? Ik ben eigenlijk van plan om ergens een inox plaatje te laten plooien, dat ik dan op m'n stuur kan monteren om m'n GPS, m'n walkman, m'n fietscomputer met dashboardverlichting, buitenthermometer en sigarenaansteker op te monteren. Maar dat zal wel weer geen zicht zijn zeker. Zijn er bij jou weten ook WINKELS waar zo'n RAM-mounts verkocht worden? Want iedereen zit hier maar bezig over touratech en ram, maar zoiets zou je toch eens moeten kunnen zien en vasthouden hé.
Geert.
R 1200 GS zwart 2007 Kijk ook eens op http://www.fietsenpeeraer.be
Synchro Bob
Berichten: 1511
Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:37
Locatie: Meise (vl-Brabant)
Contacteer:

Bericht door Synchro Bob »

Geert, Ik heb ook al mijn sigarenaansteker overal aan 't presenteren geweest en ik weet nog niet waar ik hem kwijt kan. Verder weet ik niet veel af van cradles, etc. Ik ben eerder een Do-it-yourself man.
Ik laat jullie nog wel weten hoe ik de voeding oplos.

Bob
Synchro Bob

"Vive somnia, non somniare vitam"

R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Geert GS
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 nov 2004, 19:11
Locatie: De Antwerpse Kempen
Contacteer:

Bericht door Geert GS »

bdemeyer schreef:Geert, Ik heb ook al mijn sigarenaansteker overal aan 't presenteren geweest en ik weet nog niet waar ik hem kwijt kan. Verder weet ik niet veel af van cradles, etc. Ik ben eerder een Do-it-yourself man.
Ik laat jullie nog wel weten hoe ik de voeding oplos.

Bob
Bob,
Aansluiten is geen probleem. Als je aan de zijkant van je motor het plaatje losschroeft waar het stopcontact inzit, dan kan je aan de draadjes van dat stopcontact bij aansluiten. Je hoeft dan geen zekering meer te plaatsen voor je sigarenaansteker, omdat het stopcontact al gezekerd is (info heb ik van Danny, Sandgardens). 't Is alleen een kwestie van dat ding ergens kwijt te kunnen.
Geert.
R 1200 GS zwart 2007 Kijk ook eens op http://www.fietsenpeeraer.be
Plaats reactie