Herfstrit Hartrijders - Waar waren de F650's?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ErikD
Berichten: 172
Lid geworden op: 06 aug 2006, 20:55
Locatie: VL. Brabant

Herfstrit Hartrijders - Waar waren de F650's?

Bericht door ErikD »

Hier enkele sfeerbeelden van de herfstrit van de Hartrijders (4400 deelnemers) waar ik gisteren aan deelgenomen heb met m'n F650: http://menmybike.blogspot.com/

De afwezigen hadden ongelijk!!

Ik heb geen enkele andere F650 gezien!! Zijn we dan een uitstervend ras? Of durven we niet buiten komen omdat we te beschaamd zijn voor ons machien?
Ik alvast niet. M'n collega reed met een nieuwe Honda CB500 en die had moeite om te volgen 8)
Ik heb wel 1 F650 Dakar en 1 F650GS gezien. Voor de rest was BMW overweldigend aanwezig.

ErikD.
BMW 1150GS zwart - 2002
Husqvarna WR 250 - 1988
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

bij degene die ik zien rijden heb waren er toch een heel deel 650F rijdertjes bij
en wat mij ook opviel was het grote aantal K1200LT rijders
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Bericht door Frank K »

Iron Gonze:
bij degene die ik zien rijden heb waren er toch een heel deel 650F rijdertjes bij
en wat mij ook opviel was het grote aantal K1200LT rijders
Knap gezien Bart, gij zat toch een hele dag in Brasschaat :twisted: :twisted: :twisted:


Niet elke motorrijder dat gij zijt tegengekomen was op weg naar Moerzeke. :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Herfstrit Hartrijders - Waar waren de F650's?

Bericht door jakke »

ErikD schreef:Hier enkele sfeerbeelden van de herfstrit van de Hartrijders (4400 deelnemers) waar ik gisteren aan deelgenomen heb met m'n F650: http://menmybike.blogspot.com/
De afwezigen hadden ongelijk!!
Ik heb geen enkele andere F650 gezien!! Zijn we dan een uitstervend ras? Of durven we niet buiten komen omdat we te beschaamd zijn voor ons machien?
Ik alvast niet. M'n collega reed met een nieuwe Honda CB500 en die had moeite om te volgen 8)
Ik heb wel 1 F650 Dakar en 1 F650GS gezien. Voor de rest was BMW overweldigend aanwezig.
ErikD.
Ik heb er zeker ene gezien, een zilverkleurige, nie echt zilver maar eerder naar de blauwige kant op.
Als gij dat niet waart dan was je niet de enige !!
BMW was idd heel goed vertegenwoordigd, vooral heel veel oudere modellen. 8)
En idd ook veel LT's.
Zelf heb ik echter maar twee R 1100-850 R modellen gezien.

Eéntje in het rood en ene in het antraciet gelijk de mijne. En de mijne zelf natuurlijk. 8)
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Frank K schreef:Iron Gonze:
bij degene die ik zien rijden heb waren er toch een heel deel 650F rijdertjes bij
en wat mij ook opviel was het grote aantal K1200LT rijders
Knap gezien Bart, gij zat toch een hele dag in Brasschaat :twisted: :twisted: :twisted:


Niet elke motorrijder dat gij zijt tegengekomen was op weg naar Moerzeke. :wink:
mis ik zat maar een halve dag in braschaat :roll: :wink:
en de herfst rijders passeerden aardig dicht mijn deur :P
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Bericht door jakke »

IRON GONZO schreef:
Frank K schreef:Iron Gonze:
bij degene die ik zien rijden heb waren er toch een heel deel 650F rijdertjes bij
en wat mij ook opviel was het grote aantal K1200LT rijders
Knap gezien Bart, gij zat toch een hele dag in Brasschaat :twisted: :twisted: :twisted:


Niet elke motorrijder dat gij zijt tegengekomen was op weg naar Moerzeke. :wink:
mis ik zat maar een halve dag in braschaat :roll: :wink:
en de herfst rijders passeerden aardig dicht mijn deur :P
Idd, streek rond Eeklo. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
ErikD
Berichten: 172
Lid geworden op: 06 aug 2006, 20:55
Locatie: VL. Brabant

Bericht door ErikD »

Hmm, ik heb het gevoel de ene na de andere GS gezien te hebben van 1100 tot 1200GS. Blijkbaar hangt het af van waar je in de groep zat.
Allee, mijn excuses voor deze uitlating. Ik keek er naar uit om eens met een collega F650-er te praten, maar dat is er dus niet van gekomen... Misschien volgend jaar?? :)

PS: Zilver blauw?? :shock: Wist niet dat dat in het standaard palet zat van BMW? Of was dat een paintjob?

ErikD.
BMW 1150GS zwart - 2002
Husqvarna WR 250 - 1988
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Bericht door jakke »

ErikD schreef:Hmm, ik heb het gevoel de ene na de andere GS gezien te hebben van 1100 tot 1200GS. Blijkbaar hangt het af van waar je in de groep zat.
Allee, mijn excuses voor deze uitlating. Ik keek er naar uit om eens met een collega F650-er te praten, maar dat is er dus niet van gekomen... Misschien volgend jaar?? :)

PS: Zilver blauw?? :shock: Wist niet dat dat in het standaard palet zat van BMW? Of was dat een paintjob?

ErikD.
Er reden idd heel veel 1100 en 1200 GS'en mee !!

De kleur was ongeveer zoiets !!
Afbeelding

:wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

zilver/blauw noemt in het jargon: icebergblue
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
pipotjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2006, 01:39

herfstrit

Bericht door pipotjes »

Ik was daar met mijn f 650 gs tje
ben wel geflitst even buiten Eeklo (70 i.p.v. 50) maar voor de rest was het een mooie rit

Afbeelding


http://img416.imageshack.us/my.php?imag ... 033cv8.jpg
Plaats reactie