Sfeerbeelden herfstrit hartrijders
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Sfeerbeelden herfstrit hartrijders
BMW 1150GS zwart - 2002
Husqvarna WR 250 - 1988
Husqvarna WR 250 - 1988
Re: Sfeerbeelden herfstrit hartrijders
De rit ging niet echt door het waasland hoor !!
Eerder door het meetjesland en de omgeven polders.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
-
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 18 apr 2005, 12:54
- Locatie: Antwerpen
Wat zeg je ? Er werd zeer verantwoordelijk gereden ??????????
Voor mij was dit de laatste Herfstrit (dus geen 16° editie meer voor mij).
Het begon al met een afknakker: iemand van de organistie stond de weg te wijzen.Om een beetje de aandacht te trekken had hij een opblaasbare pop achter op z'n GS gebonden. Leuk .......pff ........ik heb er zware bedenkingen bij.
Ik ben tussen 10 en 11 uur vertrokken in Hamme en het het uit gehouden tot de middag. Om de 5 minuten vlogen er je een reeks supermotards rond de oren, gevolgd door een paar buikschuivers. Nog een geluk dat die mannen met open demper rond rijden, zo kon je ze horen komen. En............... ik durf het hier haast niet zeggen maar ook verschillende GS'en gedroegen zich "TOTAAL ONVERANTWOORDELIJK", ze probeerden in elk geval de supermoterds na te apen (de bedoeling was er wel maar doordat ze wat zwaarder waren konden ze die natuurlijk niet volgen) .
Na in Wachtebeke of omgeving een kwartier in de file te hebben gestaan heb ik even de expressweg genomen, de volgende afrit genomen en ben een toertje gaan rijden. Zo had ik toch nog iets gehad van een voor de rest hele mooie zondag.
Het wordt hoog tijd dat de Hartrijders 2 ritten organiseren: eentje voor mannen met noppenbanden en eentje enkel voor toerrijders. Er zal eerst 's een zwaar ongeval (spijtig genoeg met ...... afloop) moeten gebeuren eer men er iets zal aan veranderen vrees ik.
Voor mij was dit de laatste Herfstrit (dus geen 16° editie meer voor mij).
Het begon al met een afknakker: iemand van de organistie stond de weg te wijzen.Om een beetje de aandacht te trekken had hij een opblaasbare pop achter op z'n GS gebonden. Leuk .......pff ........ik heb er zware bedenkingen bij.
Ik ben tussen 10 en 11 uur vertrokken in Hamme en het het uit gehouden tot de middag. Om de 5 minuten vlogen er je een reeks supermotards rond de oren, gevolgd door een paar buikschuivers. Nog een geluk dat die mannen met open demper rond rijden, zo kon je ze horen komen. En............... ik durf het hier haast niet zeggen maar ook verschillende GS'en gedroegen zich "TOTAAL ONVERANTWOORDELIJK", ze probeerden in elk geval de supermoterds na te apen (de bedoeling was er wel maar doordat ze wat zwaarder waren konden ze die natuurlijk niet volgen) .
Na in Wachtebeke of omgeving een kwartier in de file te hebben gestaan heb ik even de expressweg genomen, de volgende afrit genomen en ben een toertje gaan rijden. Zo had ik toch nog iets gehad van een voor de rest hele mooie zondag.
Het wordt hoog tijd dat de Hartrijders 2 ritten organiseren: eentje voor mannen met noppenbanden en eentje enkel voor toerrijders. Er zal eerst 's een zwaar ongeval (spijtig genoeg met ...... afloop) moeten gebeuren eer men er iets zal aan veranderen vrees ik.
De K100 is de max
YOO
Ge kunt dat niet vermijden, zo'n megaevenement trekt motards aan van verschillende pluimage, goei en slechte.
't Zelfde bij de Ferynpijl, daar is 't van 't zelfde laken een broek, ook eerst sukkelen, filerijden en aanschuiven, om daarna, ofwel links en rechts voorbij gevlogen te worden, ofwel in de rappe lijn te springen en zelf links en rechts den boel voorbij te zoeven
Kort gezegd, te veel moto's op te korte afsand, en de vliegers geraken dan gefrustreerd omdat ze niet kunnen doorjagen, en beginnen dan gekke dingen te doen
Ik rij nooit mee met zo'n dingen, heb ooit de Herfstrit gedaan toen ik 17 was, met m'n 50cc, en ik kon die mannen gemakkelijk volgen, dan weet ik gewoon dat ik een vat vol spanning ben na 50km ofzo als ik zo'n tempo moet rijden, met m'n TL R heb ik in '03 de Ferynpijl gedaan, ook zo frustrerend, neen dank u, niks voor mij, ik ken m'n eigen, ik rij graag een beetje door, en dat is hier, op een verantwoorde manier onmogelijk
Grtz, Philip!
Ge kunt dat niet vermijden, zo'n megaevenement trekt motards aan van verschillende pluimage, goei en slechte.
't Zelfde bij de Ferynpijl, daar is 't van 't zelfde laken een broek, ook eerst sukkelen, filerijden en aanschuiven, om daarna, ofwel links en rechts voorbij gevlogen te worden, ofwel in de rappe lijn te springen en zelf links en rechts den boel voorbij te zoeven
Kort gezegd, te veel moto's op te korte afsand, en de vliegers geraken dan gefrustreerd omdat ze niet kunnen doorjagen, en beginnen dan gekke dingen te doen
Ik rij nooit mee met zo'n dingen, heb ooit de Herfstrit gedaan toen ik 17 was, met m'n 50cc, en ik kon die mannen gemakkelijk volgen, dan weet ik gewoon dat ik een vat vol spanning ben na 50km ofzo als ik zo'n tempo moet rijden, met m'n TL R heb ik in '03 de Ferynpijl gedaan, ook zo frustrerend, neen dank u, niks voor mij, ik ken m'n eigen, ik rij graag een beetje door, en dat is hier, op een verantwoorde manier onmogelijk
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Ben ook geen Treffensrijder,liever alleen of met het vrouwtje achterop ,maar elk jaar organiseer ik mee"Herdenkingsrit Albert Aerts"dirkdeKman schreef:Wat zeg je ? Er werd zeer verantwoordelijk gereden ??????????
Voor mij was dit de laatste Herfstrit (dus geen 16° editie meer voor mij).
Het begon al met een afknakker: iemand van de organistie stond de weg te wijzen.Om een beetje de aandacht te trekken had hij een opblaasbare pop achter op z'n GS gebonden. Leuk .......pff ........ik heb er zware bedenkingen bij.
Ik ben tussen 10 en 11 uur vertrokken in Hamme en het het uit gehouden tot de middag. Om de 5 minuten vlogen er je een reeks supermotards rond de oren, gevolgd door een paar buikschuivers. Nog een geluk dat die mannen met open demper rond rijden, zo kon je ze horen komen. En............... ik durf het hier haast niet zeggen maar ook verschillende GS'en gedroegen zich "TOTAAL ONVERANTWOORDELIJK", ze probeerden in elk geval de supermoterds na te apen (de bedoeling was er wel maar doordat ze wat zwaarder waren konden ze die natuurlijk niet volgen) .
Na in Wachtebeke of omgeving een kwartier in de file te hebben gestaan heb ik even de expressweg genomen, de volgende afrit genomen en ben een toertje gaan rijden. Zo had ik toch nog iets gehad van een voor de rest hele mooie zondag.
Het wordt hoog tijd dat de Hartrijders 2 ritten organiseren: eentje voor mannen met noppenbanden en eentje enkel voor toerrijders. Er zal eerst 's een zwaar ongeval (spijtig genoeg met ...... afloop) moeten gebeuren eer men er iets zal aan veranderen vrees ik.
die ik dan natuurlijk meerij(de opbrengst hiervan gaat naar een tehuis voor niet werkende mentaal gehandicapten waar ik werk als opvoeder)
wel onze oplossing is de inschrijving over 3a 4 uur spreiden,zodoende zit ge met heel de"meute" (dit jaar toch ook een 500 moto's) niet tegelijkertijd op het parcour, maar is dit meer "opengetrokken"en kan ieder op z'n eigen tempo rijden, Natuurlijk zijn er dan ook nog snelheidsduivels tussen dit kan m'n niet uitsluiten,maar daar kan een organisatie niet verantwoordelijk voor zijn!
Ikzelf durf ook wel eens"gassen"maar doe dit liefst alleen,want op zo'n treffen "draaien ze elkaars kop zo zot als iets"en daar komen de ongelukken van!
Groetjes Frank
amaai zitten er hier een paar zageventen bij zich, weet ge wa mannen blijf dan volgend jaar thuis he,dan hebben de anderen meer plaats,leg allemaal bij en koop ergens een eiland en ga daar rijden he , dan wordt ge niet gestoord en dan kan de rest ook ni zien hoe je rijd,
maar schrijf jullie wel in he via mail of zo want het is voor een goed doel he
Ik heb goe gelachen en me goe geamuseerd en paar vrienden tegengekomen onderweg , en zat bij een tof groepke en heb lekker kunnen doorrijden
geen prob volgend jaar ben ik er weer bij
maar schrijf jullie wel in he via mail of zo want het is voor een goed doel he
Ik heb goe gelachen en me goe geamuseerd en paar vrienden tegengekomen onderweg , en zat bij een tof groepke en heb lekker kunnen doorrijden
geen prob volgend jaar ben ik er weer bij
ik sluit me volledig aan bij nachtogen; net als elke dag op de openbare weg kom je er hufters tegen die denken dat ze een beschermengel te veel hebben, laat ze bezig. Het is niet voor niets dat ze zeggen "tot in den draai". En dan heb ik het niet alleen over motorrijders.
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
was een fijne rit en inderdaad chapeau voor de organisatie
Die snelheidsmaniakken moeten maar weten wat ze doen, als ik er ene zie liggen in de volgende bocht zal ik zeker niet stoppen. Het is wel zo dat ze anderen in gevaar brengen en daar denken ze niet aan of het kan hen ook gestolen worden.
Ook het feit dat er meer dan borden genoeg stonden om respekt aan de dag te leggen betreffende geluid en snelheid lappen deze mannen aan hun laars.
Het stoort mij niet dat ze zelf willen risico's nemen maar het stoort mij wel dat ze anderen in gevaar brengen en de goede naam van de motorrijders schade toebrengen.
Enfin wie nog enkele foto's wil zien surft naar onze website http://www.mobiele-seingevers.be en kiest de pagina 'foto's en filmpjes'
Drive safe
Die snelheidsmaniakken moeten maar weten wat ze doen, als ik er ene zie liggen in de volgende bocht zal ik zeker niet stoppen. Het is wel zo dat ze anderen in gevaar brengen en daar denken ze niet aan of het kan hen ook gestolen worden.
Ook het feit dat er meer dan borden genoeg stonden om respekt aan de dag te leggen betreffende geluid en snelheid lappen deze mannen aan hun laars.
Het stoort mij niet dat ze zelf willen risico's nemen maar het stoort mij wel dat ze anderen in gevaar brengen en de goede naam van de motorrijders schade toebrengen.
Enfin wie nog enkele foto's wil zien surft naar onze website http://www.mobiele-seingevers.be en kiest de pagina 'foto's en filmpjes'
Drive safe
Met mijn VFR's heb ik toen 2x de Herfstrit gereden. De sfeer was heel bijzonder, je ziet er motards van alle slag toekomen. Op de weg was het niet zo leuk. Would-be circuitracers a la Rossi en andere Stefan Everts bewijzen graag hun stuurmanskunsten waarbij ze anderen in gevaar brengen met alle gevolgen vandien. De decors staan dichter dan ze moeten dan men wel denkt.
Geef mij dan maar een goede forum- of clubrit.
Groeten.
Geef mij dan maar een goede forum- of clubrit.
Groeten.