Kan ik er nog bij ?
Moderator: GVN
Kan ik er nog bij ?
Dames , Heren ,
Graag meld ik mij ook op dit forum als trotse bezitter van een hemelsblauwe r 1150 r. Als heropstapper na 10 jaar inactiviteit en met dit beemerke aan mijn 4e moto toe ( 2 jappen en een r 60/7 ) ben ik terug zielsgelukkig de wind op mijn lijf te voelen. "Midlife crisis" zegt mijn mijn madam en ik geef ze nog gelijk ook. Ik neus al enkele weken rond op dit forum en begin me er aardig thuis te voelen. Ik bol al sinds 1 maand dagelijks naar het werk en en plezant dat dat is.
Tot horens of ziens ,
Vriendelijke groeten ,
Den Turp.
Graag meld ik mij ook op dit forum als trotse bezitter van een hemelsblauwe r 1150 r. Als heropstapper na 10 jaar inactiviteit en met dit beemerke aan mijn 4e moto toe ( 2 jappen en een r 60/7 ) ben ik terug zielsgelukkig de wind op mijn lijf te voelen. "Midlife crisis" zegt mijn mijn madam en ik geef ze nog gelijk ook. Ik neus al enkele weken rond op dit forum en begin me er aardig thuis te voelen. Ik bol al sinds 1 maand dagelijks naar het werk en en plezant dat dat is.
Tot horens of ziens ,
Vriendelijke groeten ,
Den Turp.
Laatst gewijzigd door Den Turp op 06 nov 2006, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
R 1150 R Overijse
-
sprint
Re: Kan ik er nog bij ?
Welkom op de kermis Denturp,Denturp schreef:Dames , Heren ,
Graag meld ik mij ook op dit forum als trotse bezitter van een hemelsblauwe r 1150 r.
Ik bol al sinds 1 maand dagelijks naar het werk en en plezant dat dat is.
Vriendelijke groeten ,
Den Turp.
Nu is't nog plezant, wacht maar tot het begint te vriezen en te sneeuwen
Laatst gewijzigd door sprint op 06 nov 2006, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix.

-
Iron Gonzo
wreed wel gekomen turp
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
YOO
Vaneigenst kunt ge er nog bij, WELKOM hier Mr. Turp
Grtz, Philip!
Vaneigenst kunt ge er nog bij, WELKOM hier Mr. Turp
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
pvde
- Contacteer:
Yep,Denturp schreef:Heren,
Wat scheelt er met mijn nummerplaat ?
Normaal gezien worden nummerplaten niet getoond of vermeld op een forum dit om misbruik tegen te gaan en voor je eigen privacy
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Als je de openbare weg opgaat, nrplaat terug plaatsen hé,Pvde schreef:Yep,Denturp schreef:Heren,
Wat scheelt er met mijn nummerplaat ?
Normaal gezien worden nummerplaten niet getoond of vermeld op een forum dit om misbruik tegen te gaan en voor je eigen privacy![]()
Houdoe
enne.. Turp welkom in het land van de alweters
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
TE LAAT(s)Campi schreef:Welkom op de kinderboerderij, by the way, edit dan wel even eerst je post hierboven want op jou link is die nr-plaat ZEER GOED zichtbaar...![]()
Ik heb ze genoteerd en 'k ga der onvoorstelbaar veel misbruik van maken
Maar toch welkom op het forum met een hart
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop