Gezamelijk alarm aankopen?
Moderator: GVN
-
Noel-K1200RS
Gezamelijk alarm aankopen?
Hallo, Beemervrienden,
op het 'K-Forum' was onlangs een topic over alarmsystemen:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=9847
Iemand vestigde de aandacht op een vrij (naar mijn bescheiden mening toch) interessant systeem uit Engeland.
Die firma is bereid bij een groepsbestelling de verzendkosten te laten vallen, en zelfs nog wat extra korting te geven.
Informatie:
http://www.motorbikealarm.co.uk/overseas.html
Ze geven ook aan elk een afzonderlijke factuur (in verband met fiscale aftrok en waarborg).
Geïnteresseerden?
Laat iets weten, ok?
op het 'K-Forum' was onlangs een topic over alarmsystemen:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=9847
Iemand vestigde de aandacht op een vrij (naar mijn bescheiden mening toch) interessant systeem uit Engeland.
Die firma is bereid bij een groepsbestelling de verzendkosten te laten vallen, en zelfs nog wat extra korting te geven.
Informatie:
http://www.motorbikealarm.co.uk/overseas.html
Ze geven ook aan elk een afzonderlijke factuur (in verband met fiscale aftrok en waarborg).
Geïnteresseerden?
Laat iets weten, ok?
BMW, wat anders?
JA, ik zie dat wel zitten
26 Pond is dat ± 40 €

26 Pond is dat ± 40 €
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
TonTon
Je mag me noteren voor het standaardtype , liever geen "sprekend alarm" dat mogelijke dieven vriendelijk verwittigd dat er een alarm aanwezig is 
ik ben nogal een nul op electrisch gebied , dus het zou fijn zijn om na aankoop een gezamelijke installatie dag te organiseren.
Mijn Motor : BMW 1150 RT Bwj 2004 , de reden :
"Please state your make and model of bike when ordering. One wiring diagram does not fit all as some sellers would have you believe!"
dus er zal een lijst moeten aangelegd worden....
ik ben nogal een nul op electrisch gebied , dus het zou fijn zijn om na aankoop een gezamelijke installatie dag te organiseren.
"Please state your make and model of bike when ordering. One wiring diagram does not fit all as some sellers would have you believe!"
Ik sluit mij hier volledig bij aanArnold schreef:Je mag me noteren voor het standaardtype , liever geen "sprekend alarm" dat mogelijke dieven vriendelijk verwittigd dat er een alarm aanwezig is
Mijn motor: BMW R1150RT Bwj 2002
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Noel-K1200RS
Er blijkt dus een (matige) interesse te zijn voor dergelijk alarm.
Bij voldoende kandidaten moeten we dan wel eens samenkomen om de bestelling en de betaling te regelen.
Ik vestig er wel de aandacht op dat ik die firma enkel ken van hun website, en dus geen enkele waarborg kan geven of verantwoordelijkheid nemen, mocht er iets mis lopen
Wat het organiseren van een workshop betreft, graag. Misschien heeft iemand ideën hoe (en waar) we dat kunnen organiseren?
We zoeken dus iemand die technisch (electronisch) voldoende onderlegd is, en de BMW motoren kent. Ik stel voor dat we zelf het voorbereidend werk doen (demonteren van de Tupperware enz.), en dan voor het eigenlijke aansluiten hulp krijgen.
Mocht dit kunnen georganiseerd worden, dan vermoed ik dat een aantal technisch minder onderlegde leden ook tot de aankoop over zullen gaan.
Alle voorstellen welkom uiteraard.
Bij voldoende kandidaten moeten we dan wel eens samenkomen om de bestelling en de betaling te regelen.
Ik vestig er wel de aandacht op dat ik die firma enkel ken van hun website, en dus geen enkele waarborg kan geven of verantwoordelijkheid nemen, mocht er iets mis lopen
Wat het organiseren van een workshop betreft, graag. Misschien heeft iemand ideën hoe (en waar) we dat kunnen organiseren?
We zoeken dus iemand die technisch (electronisch) voldoende onderlegd is, en de BMW motoren kent. Ik stel voor dat we zelf het voorbereidend werk doen (demonteren van de Tupperware enz.), en dan voor het eigenlijke aansluiten hulp krijgen.
Mocht dit kunnen georganiseerd worden, dan vermoed ik dat een aantal technisch minder onderlegde leden ook tot de aankoop over zullen gaan.
Alle voorstellen welkom uiteraard.
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
-
TonTon
-
edargpu
Greetz
Model R1100RT
Friday, November 17, 2006
1 British Pound (GBP) = 1.47356 Euro (EUR)
Laatst gewijzigd door edargpu op 17 nov 2006, 11:01, 3 keer totaal gewijzigd.
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Noel-K1200RS
En moesten we het eens proberen met een Duitse Scheper???? (past beter bij een Duitse motor)Oneshark schreef:RB-RT schreef:Da oranje dingske doet ge aan de halsband van uw kat
de rest gooit ge weg.
Ge steekt uw kat in uw tanktas(rits nog een beetje open hé)
met een briefje op: NIET OPENMAKEN![]()
Wedden dat uwe motor der nog altijd zal staan.
Zal dan wel een wat grotere tas moeten zijn zeker
BMW, wat anders?
-
Noel-K1200RS
Bij mij hebben ze pas gereageerd als ik de club vermeldde (en het feit van een gezamenlijke aankoop).Ludo vp schreef:Heb meer info gevraagd aangaande de connectie mogelijkheden voor mijn RT.
Wacht op een antwoord.
Ludo
Tot nu toe nog maar enkele echt geïnteresseerden, maar ik zelf zou eventueel wachten tot midden of eind januari.
Ik had echter wel graag gezien dat de administrator een invullijst zou maken waar de kandidaten hun gegevens op kwijt kunnen.
BMW, wat anders?
Voor wat het waard is: ik doe ook nog ALTIJD mee en ik zal blijven meedoen totdat het gedaan is

-
de Ron
ik heb ook wel interesse, doch zou wel eens graag een mening zien van een electro-techneut over het aangeboden systeem. Voor de installatie denk ik ook wel wat hulp te kunnen gebruiken. Het is maar te hopen dat het systeem na enige tijd niet nodeloos afgaat en electrische storing teweeg brengt ...
Ik stel mij alleen de vraag, goedkoop is niet altijd slecht maar is dit wel degelijk genoeg voor zijn prijs ??
Ik stel mij alleen de vraag, goedkoop is niet altijd slecht maar is dit wel degelijk genoeg voor zijn prijs ??
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
Je hebt daar een héél goed punt Ronde Ron schreef:Ik stel mij alleen de vraag, goedkoop is niet altijd slecht maar is dit wel degelijk genoeg voor zijn prijs ??
Het initiatief is tof en kan/moet zeker verder gezet worden, maar ALS er iemand, die meer op de hoogte is van die dingen, OF ervaringen heeft en daardoor een ander (eventueel degelijker) product voorstelt, kan dat voor mijn part altijd bekeken en geëvalueerd worden
Lijkt mij dat iedereen daar beter van word

-
Noel-K1200RS
Inderdaad, de enige informatie die we hebben is via hun website.de Ron schreef:ik heb ook wel interesse, doch zou wel eens graag een mening zien van een electro-techneut over het aangeboden systeem. Voor de installatie denk ik ook wel wat hulp te kunnen gebruiken. Het is maar te hopen dat het systeem na enige tijd niet nodeloos afgaat en electrische storing teweeg brengt ...
Dus: electro-techneuten, laat u horen
BMW, wat anders?