Aanslaan van bril

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

w
Berichten: 573
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:15

Produkt van miriam

Bericht door w »

Voor diegene die dat produkt dat Miriam bedoelde wil kopen, hierbij de gegevens en een berichtje dat ze me terugzonden

e-mail : PilotGmbh@aol.com

--------------------------------
Hallo,

ja, Sie können am einfachsten bei uns direkt bestellen:

Flakon, mit Spray-Pumpe, 17 ml = Euro 8,--
Nachfüllflasche (einzeln) mit 50 ml = 12,50
Beides zusammen als SET = 19,-- + 3,-- für Porto und Verpackung.

Bitte, geben Sie uns Ihre Adresse, Ware kann am Montag
an Sie abgehen - kommt mit Rechnung.

Mit freundlichen Grüßen

PILOT GMBH
CHEMIE-TECHNIK
Ursula Leuthold
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Stefken ge zijt mij voor, ik kreeg net hetzelfde mailtje en heb onmiddelijk een setje besteld en ben in blijde verwachting.
Ik zal mijn bevindingen laten weten van zodra ik het heb.
pilotGmbh@aol.com
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
w
Berichten: 573
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:15

Bericht door w »

Wel patrick, t'was niet de bedoeling om sneller te zijn :oops:
, maar omdat ik geen bril draag ben ik wel blij dat iemand dit ook eens uitprobeerd, want mijn zoon draagt ook een bril en rijdt nogal eens mee met mij, dus dat zou voor hem ook goed van pas komen. Laat maar weten of het goed werkt :wink:
den Bullet
Berichten: 178
Lid geworden op: 06 dec 2004, 10:38

Bericht door den Bullet »

animal schreef:Een stukje zeep heeft hetzelfde effect: even over wrijven met een klein stukje zeep, goed wegpoetsen en je bent goed voor een tijdje (moet niet persé Dreft zijn he) .
Is den truk die ik al jaren gebruik, ook bv voor de badkamerspiegel: de zeep droog aanbrengen en opwrijven met een zacht doekje.
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

Sinds ik een deftige zonnebril heb, ondervind ik geen last meer van aandampen. Met deftige bedoel ik eentje met "echte" glazen en van een deftig merk, geen plastiek.
En regelmatig uw glazen poetsen natuurlijk. Maar zonder lapmiddeltjes.
Guy
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Maandag besteld via E-mail en Donderdag zat het al in de brievenbus.
22 Eurokes overschrijven op een duitse bankrekening (extra kosten bank?). Vrijdag al onmiddelijk uitgetest, woon-werkverkeer, en geen aandamping vastgesteld. Dus, het werkt!!! Ik moet er wel zuinig mee zijn want het fleske is niet groot.

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Miriam
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 nov 2004, 18:11
Locatie: Transvaal
Contacteer:

Bericht door Miriam »

Zei ik toch... 8)
Miriam

1200 Gelände Sport
Moderator MRV
http://m.facebook.com/pages/Motor-Rijve ... 1450706097" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwette
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 okt 2004, 00:26
Locatie: Bummville

Bericht door Zwette »

Ik had ook problemen met mijn bril,

daarom een goed middeltje gevonden:

'k heb nu lenzen
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Mensen....opletten met de produkten !!!

Als uw brilglazen ontspiegeld zijn met/of een krasvaste laag, zou het kunnen dat die aangetast worden.

Groeten


Martin M.
FreekC
Berichten: 61
Lid geworden op: 01 okt 2004, 14:31
Locatie: Sommelsdijk (Nederland)

Bericht door FreekC »

:lol: Ik heb de ultime oplossing gevonden :lol:
Het kost een paar centen maar werkt echt PERFECT
http://www.goes.be

Freek
Niet l.... gas geven
R1150 GS 49000 km
kwak_gs
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2004, 19:19

beslaande brilglazen

Bericht door kwak_gs »

Had vroeger ook een bril die aandampte ,ben langs de optieker geweest en het probleem uitgelegd en kreeg een klein blauw plastiek flesje met een gel-achtige vloeistof die met de vingers moest aangebracht worden tot het indroogde,dan even oppoetsen met een doekje en voor enkele dagen gerust!!
Dus mss ook eens bij de optieker informeren.
Kostprijs ong.10€
Groetjes,Ronny
torro
Berichten: 134
Lid geworden op: 12 nov 2004, 16:56
Locatie: bachten de kupe

Bericht door torro »

Al 25 jaar droeg ik een bril. En zeg wel, 'droeg'. Vorig jaar liet ik m'n ogen 'laseren'. Jongens wat een luxe !! Zoner bril door het leven. Niet alleen onbeschrijflijk op de motor, ook er naast.
Ik weet dat het voor velen een moeilijke stap is, maar éénmaal de schrik overwonnen is het resulaat super!
R 1100 R
WouteRS
Berichten: 56
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:15
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door WouteRS »

Torro,

Waar liet je dit doen en wat is de timing? Hoeveel tijd ben je "out"?
Wat is ongeveer de kostprijs? Ik draag lenzen en heb L & R -5.
Misschien iets voor mij om van die verdomde lenzen af te zijn?
FreekC
Berichten: 61
Lid geworden op: 01 okt 2004, 14:31
Locatie: Sommelsdijk (Nederland)

Bericht door FreekC »

WouteRS schreef:Torro,

Waar liet je dit doen en wat is de timing? Hoeveel tijd ben je "out"?
Wat is ongeveer de kostprijs? Ik draag lenzen en heb L & R -5.
Misschien iets voor mij om van die verdomde lenzen af te zijn?
Kijk eens op http://www.goes.be
Het is bij mij nu 4 weken geleden en helemaal super!!

Freek
Niet l.... gas geven
R1150 GS 49000 km
torro
Berichten: 134
Lid geworden op: 12 nov 2004, 16:56
Locatie: bachten de kupe

Bericht door torro »

hey, wouter,

sorry voor het late reageren, maar ik schuil me maar achter "beter laat dan nooit"

Ik liet dus idd mijn ogen met laser behandelen. De huisarts gaf me een adres van een oogarts uit Ieper. Dr Blanckaert (junior). (vor mij is Ieper dichtbij uiteraard, dus dat was meegenomen) Het bleek een 'crack' te zijn, lesgever aan de 'unif' van Leuven liet ik me vertellen. Hij behandelde zelfs al verschillende voetbalspelers uit gerenomeerde buitenlandse clubs... allé, maar da's allemaal van horen zeggen natuurlijk.

Maar o.k. ; even ter zake.
De behandeling werd vorig jaar uitgevoerd in een centrum in St Martens - Latem. Voor jou dus vrij dichtbij hé. Maar waarom zeg ik vorig jaar. Omdat die betreffende arts nu z'n eigen centrum heeft in Ieper. (Nog meer verbeterd) Het centrum in St-M-L zal nog wel betaan denk ik, maar ik weet niet of die arts er dus nog behandelingen uitvoert. Maar ik neem aan dat er nog meer goeie artsen zijn ..... allé, hoop ik

Eerst ga je voor een gesprek en en controle bij die arts langs. Daar wordt bekeken of het mogelijk is om je ogen te behandelen. Een resem controles met een bespreking welke laser behandeling voor jou ogen het meest geschikt is. Kostprijs van dit bezoek om en bij de 250€ (deels terugbetaald van de ziekenkas). Indien het behandelen dus mogelijk is kan al meteen een afspraak tot behandeling gemaakt worden.

Ik had een afspraak om 12u 's middags. Vrij stipt werd er begonnen. Let wel, zo'n centrum is geen ziekenhuis hé. Geen operatieschort of zo iets, geen volledige verdoving. Enkel worden de ogen plaatselijk verdoofd met wat oogdruppels en je houdt je gewone kleren aan om op de tafel te liggen. Ook krijg je vooraf een heel licht valiumpilletje om onnodig nerveus maken tijdens de behandeling te vermijden.

Dan volgt dus de behandeling. Ik spaar je de details, maar in een half uurtje tijd is de volledige behandeling voorbij. Beide ogen.

En !!!!! Je stapt buiten en ziet al (bijna) perfect zonder je bril !!

In theorie is het dus mogelijk om zelf terug naar huis te rijden, maar dit staan ze veiligheidshalve niet toe. Niet vanwege je ogen, maar omdat je een valiumpilletje nam, begrijp je.... Zorg dus voor een chauffeur.
Ze dekken je ogen af met een transparant plastiekje. Omdat je niet onwust in je ogen zou gaan wrijven ;; want dat mag zeker niet gebeuren in de eerste dagen. als je thuis komt mogen die plaatjes er gewoon af, wel terug aanbrengen tijdens de eerste week 's nachts. Weerom om onbewust wrijven in de ogen tijdens de slaap te vermijden.
Ondertussen druppel je de ogen een paar keer daags tijdens de eerste 2 weken.

Verder niets !!! Toen ik de dag er op, op controle moest, reed ik al zelf met de auto .... zonder bril en een perfect zicht !!!
Op maandag werd de behandeling uitgevoerd en in theorie kon ik op dinsdag al terug aan het werk !!! Ik had veiligheidshalve nog een dag vrij genomen, maar echt nodig was het niet geweest. Op woensdag ben ik dus weer gaan werken.

Het enige " - " punt voor sommige mensen ........ ja,, je raad het al .... de prijs .....
Reken er op dat je tegen dat alles afgelopen en betaald is .... je zo'n 3000 € kwijt bent .....
Maar wat mij betreft ,, zeker de moeite,, zonder bril is onbetaalbaar wat mij betreft (hoewel,,, alles heeft z'n grenzen hé )

Als je nog vragen hebt ,, greetz, peter.
R 1100 R
Plaats reactie