Jaja.... winteronderonsje... twas hier verdorie mijn madam die als een echte gastvrouw mijn verjaardag aan het organiseren was onder mijn eigen ogen... Ikke die alles meestal doorheb van de eerste minuut totaal overrompeld en op mijn "nest gepakt";
Met hulp en medeweten van Stoffel en Irongonzo werd hier voor mijn ogen een verjaardagsfeestje georganiseerd waar ik nikske vanaf mocht weten...
Ikke nog in een ultieme poging proberen uit te vissen wat er gaande was via pm-ekes en chatsessies... maar iedereen maar ontkennen....
Er werd zelfs een heuse fakebrief gemaakt om mij vanavond op een heel andere locatie te laten verschijnen... Iedereen op de hoogte behalve JH.
Bedankt voor jullie aanwezigheid en het mij bezorgen van een toffe 35é verjaardag... en de attenties...
Ook bedankt aan de afwezigen die hebben gezwegen als voor doods... Schalkseruiter/Jürgen/Bruno/Harald/GSven/................
DE MAX
Niet te doen.
Ik kom hier thuis om 19u in de veronderstelling er nog op uit te moeten naar de cinema in Kortrijk... en wat blijkt....
er staan hier liters drank klaar, met kilo"s glazen en knabbels...
RIngring... de deurbel...
Oesje... wie is daar? Blijkt het halve forum hier aan de drempel te staan!!!
Voor de bekenden op het forum... ongelooflijk maar waar... Mensen die van dichtbij kwamen... maar ook er een anderhalf uur rijden voor over hebben om me hier te overrompelen en mijn gezicht te zien!!!!
Waarachtig...
Dirk-sus/Stoffel/BiemeRT/KrisRT/RubbeRT/Oneshark/Jürgen... en hier en daar een respectievelijke dame Anja, Alexandra,Ingrid en co... Vervolgens nog een handvol collega's vanop mijn vorige werkvloer in Brugge... wat vrienden en familie... die zogezegd allemaal van niks wisten...
Madam heeft al haar punten... euch... wat zeg ik... een reserve aan punten voor tien jaar!!!
Bedankt gasten... om me zo voor de gek te houden!!! Nie geweune.. gewoon de max!!!