Gastvrijheid BMW Promotietrip 2005

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Gastvrijheid BMW Promotietrip 2005

Bericht door Hobgoblin »

Er wordt hier erg weinig gesproken over de BMW Promotietrip 2005. Alhoewel dit toch staat aangeschreven als één van de topevenementen elk jaar en het telkens weer zeer snel volgeboekt is. Ondanks het feit dat er nog geen roadbooks, tijdstip van vertrek en andere gegevens werden bekendgemaakt, werd wel vermeld dat het vertrek te Bütgenbach zal plaatsvinden. Hoogstwaarschijnlijk zal dit 's morgens (erg) vroeg zijn, vermits we die dag nog verscheidene honderden km moeten afleggen. Dit lijkt me dan ook een gepast moment om de gastvrijheid onder motorrijders eens in de werkelijkheid te tonen. Daarom ben ik bereid om enkele (max 4) deelnemers (mag ook koppel zijn) die van de andere kant van ons landje moeten komen, de avond/nacht voor het vertrek bij ons thuis te laten doorbrengen zodat zij niet super vroeg moeten vertrekken om op tijd te Bütgenbach te zijn. Ikzelf woon in de buurt van Tongeren, dwz ongeveer één uurtje rijden tot aan het vertrek.
Wie geinteresseerd is laat maar wat van zich horen. We zien mekaar dan wel op de info-avond/briefing die de trip vooraf gaat en daar kunnen we dan wel verder afspreken.
Grtz,
Guy
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Guy,

Prachtig initiatief, meer moet ik niet zeggen :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Walt
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 okt 2004, 21:15
Locatie: Aalst

Bericht door Walt »

Guy,

Awel prachtig initiatief !!

Ik kom van Aalst en voor mij is dat toch een 2 tal uur rijden tot Bütgenbach.Daarna toch een hele dag motorrijden.
Ik zal er eens over nadenken maar het is een prachtig initiatief!!

mvg,
Walt :)
R1150RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Bosse
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 sep 2004, 23:33
Woonplaats: Beveren
Locatie: Oost Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Bosse »

Hoi Guy,

Tof aanbod. Ik en ons Rosse gaan mee naar Bohemen. Doch daar we met een groepje zijn hebben we iets in Bütchenbach gezocht om te overnachten. Het zou anders wat smal worden.

Tot daar of op een af andere rit.

CU... Bosse
Plaats reactie