Lid worden
Moderator: GVN
Lid worden
Hoe wordt ik lid van BMW-CLUB-Vlaanderen?
Wat kost het lidgeld en wat krijg je er voor in de plaats?
Boxer forever
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Beste,
Ik zou je aanraden eens je licht op te steken op de onthaalavond in Brasschaat, daar bij onze onthaalmedewerkers je nodige info op te vragen, eens goed te proeven van de atmosfeer en onze filosofie.
Daarna lid worden is makkelijk, je kan dat via onze onthaalmedewerker ter plaatse, of via de website http://www.bmw-mc-vl.be
Groetjes
Ik zou je aanraden eens je licht op te steken op de onthaalavond in Brasschaat, daar bij onze onthaalmedewerkers je nodige info op te vragen, eens goed te proeven van de atmosfeer en onze filosofie.
Daarna lid worden is makkelijk, je kan dat via onze onthaalmedewerker ter plaatse, of via de website http://www.bmw-mc-vl.be
Groetjes
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Boskrabber
Re: Lid worden
Nog ter informatie lidgeld = 33€, voordelen o.a. 20% korting VAB-pechdienst, korting bij tanken Shell, clubjournaal enz..Milboxer schreef:Hoe wordt ik lid van BMW-CLUB-Vlaanderen?
Voor de rest zie hierboven de posting van Jurgen.
Luc
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
Iron Gonzo
Re: Lid worden
boven dit allesBoskrabber schreef:Nog ter informatie lidgeld =amper 33€, voordelen o.a. 20% korting VAB-pechdienst, korting bij tanken Shell, clubjournaal enz..Milboxer schreef:Hoe wordt ik lid van BMW-CLUB-Vlaanderen?
Voor de rest zie hierboven de posting van Jurgen.
Luc
nog een hoop plezier aan activiteiten voor motorrijder en familie
mooie reizen
circuit en behendigheid cursussen
ook off road kom je aan uw trekken
eigenlijk te veel om op te noemen
enz...
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Afgelopen vrijdag was er een onthaalavond in Brasschaat en volgende maand op vrijdag 23 maart is de volgende,
Be there
Houdoe
Afgelopen vrijdag was er een onthaalavond in Brasschaat en volgende maand op vrijdag 23 maart is de volgende,
Be there
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Zijn er ook onthaalavonden in West-vlaanderen? En Wanneer?JüRgen schreef:Beste,
Groetjes
Groetjes
-
Iron Gonzo
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
start meestal rond 19.00 a 19.30Benner schreef:Prima,
Ik probeer eens af te komen. Weet je soms hoelaat?
Groetjes
dan komen de eerste toe
tot.....
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE