medereizigers gezocht ??
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
medereizigers gezocht ??
Ben zopas in het bezit van een 1200 GS en wens daar in de toekomst dan ook gebruik van te maken heb deze uiteraard niet enkel aangeschaft voor woon werkverkeer en om rond de kerkentoren te toeren,daarom zoek ik mensen die samen iets willen uitwerken of personen die nog een medereiziger zoeken want alleen is maar alleen.Weekends of een langere reis alle sugesties zijn welkom.......Hou wel een beetje van het avontuurlijke (tent) maar een hoteletje mag natuurlijk ook.
Als je ooit zin hebt om het Zwarte Woud te gaan verkennen (lang weekend of zo), laat dan zeker wat weten, want die streek staat al lang op mijn verlanglijstje
Verder ben je altijd welkom in Zuid Limburg voor een dagritje. Ik neem je met plezier op sleeptouw door de Haspengouwse velden, pitoreske dorpjes, de Voerstreek en een streepje Luik als je dat wil.
Je moet soms niet ver gaan om mooie streken te verkennen...
Veel plezier nog met je nieuwe speelgoed en tot kijks!
Pete
Verder ben je altijd welkom in Zuid Limburg voor een dagritje. Ik neem je met plezier op sleeptouw door de Haspengouwse velden, pitoreske dorpjes, de Voerstreek en een streepje Luik als je dat wil.
Je moet soms niet ver gaan om mooie streken te verkennen...
Veel plezier nog met je nieuwe speelgoed en tot kijks!
Pete
1150 GS (bj 2000)
Sans Souci Member
Sans Souci Member
-
Berre
Zodra de eerste (warmere) zonnestralen weer beginnen te piepen en iedereen zijn beemer weer van stal haalt zullen we eens een ritje organiseren hé! Jullie zijn allemaal van harte welkom.
Stoffel, zodra ik van jouw een seintje krijg dat je nieuwe speelgoed is aangekomen zoeken we een datum!
Berre, don't worry, plezier gegarandeerd met je R1100R!!
Tot gauw!!!!!!
Pete
Stoffel, zodra ik van jouw een seintje krijg dat je nieuwe speelgoed is aangekomen zoeken we een datum!
Berre, don't worry, plezier gegarandeerd met je R1100R!!
Tot gauw!!!!!!
Pete
1150 GS (bj 2000)
Sans Souci Member
Sans Souci Member
tripke
bedankt al voor jullie reacties we kunnen indien da vriezen en zout gedoe op de baan weg is eens iets plannen,dagje Voeren of weekend ardennen om dan gezamelijk wie interesse heeft eens het Zwarte Woud aan te doen. Ben van plan om in de toekomst iets serieus te ondernemen Ijsland of het Oostblok spreekt me wel aan.Heeft iemand van jullie daar al geweest ??
Groetjes
HUGO
Groetjes
HUGO
Hugo, ben er nog niet geweest maar één van mijn doelen is de Noordkaap aandoen. Via Denemarken naar Zweden, langs de grens met Finland rijden en zo het laatste stuk in Finland naar de Noordkaap rijden om dan de terugweg via de kustwegen van Finland terug te keren. Maar denk dat dat een dure droom is. Zo heb ik nog een paar streefdoelen; Canada, Santiago de Compostella en de volledige kustlijn van Engeland afrijden. Zal eerst maar Schotland aandoen zeker
Maar een dagje Voeren of een weekendje Ardennen, en een uitstapje naar het Zwarte Woud hebben zeker en vast mijn interesse, enkel en alleen de agenda moet nog mee volgen. Groeten Stoffel
PS Heb je mijn email gehad?
PS Heb je mijn email gehad?
Ijsland is FAN-TAS-TISCH. Ik ben er 3 jaar geleden geweest en ga zeker nog eens terug. Over adembenemende landschappen gesproken zeg!!
Neem een GS mee, extra brandstof en warme kledij, want je gaat daar dagen in the middle of nowhere kunnen rondtoeren op een maanlandschap, zonder iemand tegen te komen
Het is wel megaduur hoor. Daar geraken met de motor zal al niet eenvoudig zijn en alles kost daar stukken van mensen omdat alles geïmporteerd moet worden hé, ze hebben daar helemaal niks, alleen stenen, ijs, water, pony's en schapen!
Groetjes,
Pete
Neem een GS mee, extra brandstof en warme kledij, want je gaat daar dagen in the middle of nowhere kunnen rondtoeren op een maanlandschap, zonder iemand tegen te komen
Het is wel megaduur hoor. Daar geraken met de motor zal al niet eenvoudig zijn en alles kost daar stukken van mensen omdat alles geïmporteerd moet worden hé, ze hebben daar helemaal niks, alleen stenen, ijs, water, pony's en schapen!
Groetjes,
Pete
1150 GS (bj 2000)
Sans Souci Member
Sans Souci Member
Hoi Caersch, en alle anderen,
Ik woon te Luik en ken aardig wat mooie weggetjes als jullie een gezellig willen toeren. Verder ben ik van plan om binnen afzienbare tijd een toerke te maken naar het oosten. Via Berlijn richting Warschau, dan Kiev achter de dode zee Turkeye binnenrijden en dan zo kiezen : via Noord-Afrika richting Gibraltar of via Griekenland naar de andere Slavische landen. Een behoorlijk toerke ... Alles natuurlijk zeer avontuurlijk, dus met tent en eigen potje koken, of ingaan op mogelijke uitnodigingen van de plaatselijke bevolking. Is natuurlijk niet te doen op 14 dagen, hé...
Groetjes
Ik woon te Luik en ken aardig wat mooie weggetjes als jullie een gezellig willen toeren. Verder ben ik van plan om binnen afzienbare tijd een toerke te maken naar het oosten. Via Berlijn richting Warschau, dan Kiev achter de dode zee Turkeye binnenrijden en dan zo kiezen : via Noord-Afrika richting Gibraltar of via Griekenland naar de andere Slavische landen. Een behoorlijk toerke ... Alles natuurlijk zeer avontuurlijk, dus met tent en eigen potje koken, of ingaan op mogelijke uitnodigingen van de plaatselijke bevolking. Is natuurlijk niet te doen op 14 dagen, hé...
Groetjes
ik kan er soms maar moeilijk af, zo'n plezier
-
marcboeckmans
Re: medereizigers gezocht ??
hey ,
ik woon te herentals en ga met plezier toeren,
als ge er zin in hebt laat me iets weten dan rij ik mee,
marc
ik woon te herentals en ga met plezier toeren,
als ge er zin in hebt laat me iets weten dan rij ik mee,
marc
-
Relax
Als die mannen nu nog met de motor rijden, 't is acht (8) jaar geleden.
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
SaP
- Contacteer:
Relax schreef:Als die mannen nu nog met de motor rijden, 't is acht (8) jaar geleden.
Honda Hornet => BMW Scarver => BMW F700GS
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
wat leesvoer? Mijn blog: http://sapvertelsels.blogspot.be/
-
Frans
Relax schreef:Als die mannen nu nog met de motor rijden, 't is acht (8) jaar geleden.
Hij is nog niet terug ' vindt nmlk de dode zee niet achter kiev
-
johanr1200st
Ik woon in Poerdelee en dagritjes of week endjes zie ik zeker zitten.
Het is wel gene GS maar ne R1200ST.
Laat maar weten op het forum en dan zien we wel.
Het is wel gene GS maar ne R1200ST.
Laat maar weten op het forum en dan zien we wel.
Yesterday is history, today is gift, tomorrow is a mystery!
Hallo
Verblijf op regelmatige tijdstippen in de buurt van Herentals (Vorselaar) en doe daar af en toe
wel een ritje.Als je graag 's met de tent onderweg bent...in't paasweekend en wat dagen erna zijn we met enkele gs'ers
aan't kamperen in de ardennen op een simpele verzorgde camping . We koken ons eigen potje
en voor de rest is niets geplant...Als't je wat lijkt stuur dan maar een mailtje
Groeten
Verblijf op regelmatige tijdstippen in de buurt van Herentals (Vorselaar) en doe daar af en toe
wel een ritje.Als je graag 's met de tent onderweg bent...in't paasweekend en wat dagen erna zijn we met enkele gs'ers
aan't kamperen in de ardennen op een simpele verzorgde camping . We koken ons eigen potje
en voor de rest is niets geplant...Als't je wat lijkt stuur dan maar een mailtje
Groeten
Peter GS 1100