dier en motor
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
dier en motor
dit kwam ik toevallig tegen
ik meen mij te herinneren dat er hier ergens iemand wat zocht om zijn dier te vervoeren
dit lijkt mij allesinds een oplossing
ik meen mij te herinneren dat er hier ergens iemand wat zocht om zijn dier te vervoeren
dit lijkt mij allesinds een oplossing
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
El Barto
Ik zocht een vervoersmogelijkheid voor mijn hond. Ik heb inmiddels een Bagster cover voor mijn tank en een Bagster tanktas voor een hond besteld.
Nu nog wachten op de doggles (bril voor hond) en zijn motorjas, en we zijn op weg...
Nu nog wachten op de doggles (bril voor hond) en zijn motorjas, en we zijn op weg...
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
-
desertfreak
- Contacteer:
-
El Barto
Bij Acces Moto in Frankrijk. Online shop, verzending naar België en goedkoper voor een frans produkt zoals Bagster.desertfreak schreef:waar heb jij je bagster besteld?
erge sport de vorige bagster invoerder is er mee gestopt en ik ben op zoek
txs
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
Tijdens de herfstrit vorig jaar was er zelfs een kerel die zijn Jack Russel of de naftbak meevoerde !! Da's er mischien wat over ! Maar als het beestje ergens kan inzitten, zie ik niet in dat het niet zou kunnen.Dwars schreef:je neemt toch geen dier mee op een motor??of ben ik nou gek?
Op uw tweede vraag laat ik het antwoord in het midden !!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

[img][img]http://img111.imageshack.us/img111/3413/img0152800po1.jpg[/img][/img]
Mijn hondje gaat overal mee, zit mooi tussen ons in een speciale rugzak.
Enne.........gek ben ik niet hoor
Greetz
Mijn hondje gaat overal mee, zit mooi tussen ons in een speciale rugzak.
Enne.........gek ben ik niet hoor
Greetz
jullie hebben gelijk, ik ben gekbrabants dagblad mrt 07
Met de neus in de wind
Dinsdag 27 maart 2007 - Stanley uit Rosmalen en zijn hond Chamook trokken er gisteren samen op uit. Het mag officieel niet, maar de Parson Jack Russel kan een goede motorrit méér dan waarderen. Zijn baas heeft daarom een complete outfit voor hem geregeld. Slechts de neus gaat in de wind.
I am not a complete idiot, some parts are missing
Hoi,
Mijne Jack Russel zalliger deed niet liever dan meerijden.
Als ik hem riep luisterde hij voor geen haar maar als ik mijne helm van het schap nam dan plakte hij tegen mijn enkel tot hij in zijne tankzak zat.
En de moto was van hem.... zo was er eens een madam die hem wou komen strelen toen we voor her rode licht stonden en knap hij had ze vast. Toen werd het groen en zijn we maar doorgereden
Als we een terraske deden onderweg en we stonden recht dan spurte hij naar de moto en sprong op het zadel en bleef daar zitten tot hij in de zak zat.... we zouden hem eens kunnen vergeten.
Een andere annekdote is de keer dat hij in de wei was gaan spelen tijdens een stop.... net voor hij in de zak moest rolde hij zich in een koeievlaai.... resultaat een lekker beer-geurtje de volgende 100 km.
De tankzak was trouwens ook één van bagster... mijne hond ging altijd mee zelfs op vakantie... bij langere autostrade ritten sliep hij zelfs in deze zak. Tot honderd Km per uur bleef hij met zijn kopje buiten zitten achter het GS scherm vanaf het sneller ging dook hij in de zak.... Bij regenweer trouwens ook en had hij zo'n blik van "ik zit toch droog sukkelaar".
GRTS Danny
Mijne Jack Russel zalliger deed niet liever dan meerijden.
Als ik hem riep luisterde hij voor geen haar maar als ik mijne helm van het schap nam dan plakte hij tegen mijn enkel tot hij in zijne tankzak zat.
En de moto was van hem.... zo was er eens een madam die hem wou komen strelen toen we voor her rode licht stonden en knap hij had ze vast. Toen werd het groen en zijn we maar doorgereden
Als we een terraske deden onderweg en we stonden recht dan spurte hij naar de moto en sprong op het zadel en bleef daar zitten tot hij in de zak zat.... we zouden hem eens kunnen vergeten.
Een andere annekdote is de keer dat hij in de wei was gaan spelen tijdens een stop.... net voor hij in de zak moest rolde hij zich in een koeievlaai.... resultaat een lekker beer-geurtje de volgende 100 km.
De tankzak was trouwens ook één van bagster... mijne hond ging altijd mee zelfs op vakantie... bij langere autostrade ritten sliep hij zelfs in deze zak. Tot honderd Km per uur bleef hij met zijn kopje buiten zitten achter het GS scherm vanaf het sneller ging dook hij in de zak.... Bij regenweer trouwens ook en had hij zo'n blik van "ik zit toch droog sukkelaar".
GRTS Danny
-
El Barto
Sinds deze week neem ik hem mee op de motor en het bevalt hem wel.
Vandaag zij we met hem naar een eerste show voor Bull Terriers gereden in Beveren en de belangstelling was internationaal. Ze hadden al veel gezien, maar nog nooit een hond die op de motor kwam.

Vandaag zij we met hem naar een eerste show voor Bull Terriers gereden in Beveren en de belangstelling was internationaal. Ze hadden al veel gezien, maar nog nooit een hond die op de motor kwam.
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster