Goedkoop alternatief plaatsing GPS

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Danny Black Magic
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 okt 2005, 23:30

Goedkoop alternatief plaatsing GPS

Bericht door Danny Black Magic »

Eind deze maaand vertrek ik met de R1100RT richting Spanje. Meestal rij ik wanneer ik reis bijna uitsluitend op kaart maar deze keer wou ik mijn iets ouder gps-modelleken (Mitac-Mio 168) ne keer meenemen op de motor. In het verleden heb ik hem soms eens tussen de kaarthouder gestoken en hem met een oortje aangesloten zodat ik de instructies mooi kon volgen. Echter was dit niet altijd heel handig wegens de lichtinval en de afstand tussen ogen en toestel. Nu dacht ik eens eventjes na over wat voor mij de ideale positie zou zijn om de GPS makkelijk te kunnen aflezen. Ik dus aan de slag, mijn vrouw haar vlees-snij-plank aan stukken gezaagd, een oude gps-houder die ik nog liggen had op de plank vastgevezen, het geheel in de kaarthouder enz...En dit is het resultaat, heel simpel maar echt doeltreffend, het moet niet steeds duur zijn en voor die paar keer dat ik de gps gebruik....simpele oplossing! Na een leuke testrit deze foto's getrokken, ik dien er bij te zeggen dat mijn tanktas op de foto's ongevuld is maar bij belading staat de gps nog dichter bij de helm waardoor het echt simpel is om het tracé te volgen...
Zo komt mijn oude gps-toestelletje toch nog van pas.. :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Danny Black Magic op 20 apr 2007, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
edargpu
Berichten: 1401
Lid geworden op: 02 mei 2006, 09:25
Woonplaats: Deinze
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door edargpu »

Hebt da goe geflikt Danny Afbeelding
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Plaats reactie