motor trails zuid amerika

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

motor trails zuid amerika

Bericht door Frans »

heeft er iemand ervaring met de reizen ingericht door motortrails nl
Hoe zijn de omstandigheden (accomodatie , weer en wegen ) in Zuid Chili en Argentinië :?:
AdventureQ
Berichten: 202
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:58

Bericht door AdventureQ »

Frans,
ik heb geen ervaring met de reisorganisatie, maar de prijs lijkt me alvast niet verkeerd. toegegeven, afhankelijk van de kwaliteit van de accomodatie. dat zou ik extra navragen, hopelijk steken ze jullie niet in een tentje.
De wegen zullen vooral onverhard zijn, ook niet verkeerd,


Ik zou zelf echter proberen gewoon de XT600 voor 3 weken te huren en zelf de omgeving gaan verkennen, zonder gids en heel de tralala en zonder strikt reisschema en dan kies je zelf waar en hoe je overnacht/eet/drinkt/rust/rijdt/enz... liefst met reispartner(s) die je al kent.
Natuurlijk wordt dat makkelijker als je wat spaans spreekt en je plan kunt trekken. Beetje avontuur is nooit verkeerd. :wink:
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Frans »

Dat is het probleem, ik heb geen reispartners, spaans spreek ik niet en voor alleen op het einde van de wereld te zitten heb ik zeker geen goesting. Het moet leuk blijven.
AdventureQ
Berichten: 202
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:58

Bericht door AdventureQ »

ik kan natuurlijk alleen maar afgaan op de info die ze op de website geven, maar ik geloof dat het best een toffe organisatie is.

Alle concurrerende firma's die ik ken, zijn bovendien een stuk duurder.
een individuele reis zou niet goedkoper zijn, denk ik.

Vergeet je waterdichte warme kledij niet, en laat ons weten hoe het meegevallen is, :wink:
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet
pirre105
Berichten: 245
Lid geworden op: 04 okt 2004, 17:09
Woonplaats: Overijse
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Patagonie

Bericht door pirre105 »

Wou zelf ook inschrijven dit jaar op de reis naar Patagonie, doch heb me laten afschrikken door het feit dat je ONVERZEKERD dient te rijden. Ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als je in een ongeval betrokken raakt.
Indien je toch moest mee gaan laat iets weten met je ervaring.

Groeten J-P
Frans
Berichten: 748
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:02
Woonplaats: St-Joris-ten-Distel
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door Frans »

Yep
Heb me ingeschreven en vertrek op 2 april; De inrichters en een paar reisgezellen ontmoet in Amsterdam bij de inschrijving ,zagen er mij toffe gasten uit. een goede bijstandsverzekering een hospitalisatie verzekering
en mutualiteit is volgens mij voldoende, verder rijdt ge in een van de minst bewoonde delen van de wereld veel tegenliggers zullen we er wel niet tegenkomen
De zwaarste zaken zijn de vlucht Madrid naar Santiago 14h30 en de koude in Vuurland.
pirre105
Berichten: 245
Lid geworden op: 04 okt 2004, 17:09
Woonplaats: Overijse
Locatie: Vlaams-Brabant
Contacteer:

Patagonie

Bericht door pirre105 »

Awel, gij zij ne straffe. Ge denkt aan die reis en nu zijde al ingeschreven!!
Niet slecht. Heb misschien zelf teveel getwijfeld. Zijn er nog plaatsen vrij?
Nu ik weet dat er een Belg meegaat begint het weer te kriebelen
Je kan me privé contacteren op pirre@telenet.be
Groeten Jean-Pierre
Plaats reactie