Bagage en moto

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Daniel Tempelaere

Bagage en moto

Bericht door Daniel Tempelaere »

Kennissen van mij wagen het straks ook om voor de eerste keer met zijn tweetjes naar Noord Italy te trekken om er wat te gaan stoeien met hun tweewieler. Maar zijn beschikken niet over een touringmachiene en vrouw lief haar toiletzak is vrij ruim......
Zij wensen hun bagage te laten nasturen.....Behalve een pakjesdienst à la DHL, zijn er nog andere dienstverleners die hierop een antwoord verschaffen?

Daniel
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

gewoon vertrekken zonder bagage , en ginder telkens ge een vuil onderbroek hebt een propere kopen ,
is ook een oplossing :wink:
anders proberen om iemand te vinden die ook die richting uitgaat met de wagen en vragen of er wat wissel bagage meekan .
Als ge zo enkel personen kan vinden kunt ge alle 3à4 dagen van verse bagage wisselen en hoef je echt niet veel mee te sleuren . :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
P-man
Berichten: 493
Lid geworden op: 27 dec 2004, 23:54
Locatie: Herent

Bericht door P-man »

Hey Daniel,
Ik zou DHL gebruiken (misschien omdat ik daar werk).
Alternatieven :
Volgens mij kan hij dit ook versturen via spoor.
Misschien een telefoontje naar een touroperator die busreizen aanbiedt.
En in een tanktas en een set aftermarket soft-luggage tassen kan eigenlijk ook veel in.
grts
Pieter
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

Een auto met aanhanger en de moto erop lijkt me 't betere alternatief voor dit type motorrijders (?)... :roll:
je bagage komt met DHL te laat of is kwijt, met het spoor komt ie er helemaal niet... dan staat zijn madame daar zonder toiletzak en is de vakantie helemaal kaduuk...(ik zeg maar wat kan gebeuren :lol: )
ze gaan beter met de auto en dan kunnen ze daar stoeien met hunne brommer ...
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Is motour geen oplossing.... ik denk maar luidop.... :?

http://www.motour.be/
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
luc rs
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 feb 2005, 21:07
Locatie: Bonheiden

Bericht door luc rs »

Op de meeste moto's kan je toch zadeltassen plaatsen en in een tanktas gaat toch ook wat. Deze tassen zijn dan een investering voor eventuele volgende reizen. Eens ter plaatse laat je ze in het hotel en in uw tankzak kan je een wegenkaart/fotomateriaal/zonnebril/watdanook steken. Telkenmale uw bagage achtersturen lijkt me nogal een dure aangelegenheid....

groeten

Luc RS :lol:
Plaats reactie