inbouw schuberth 2

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
pietpret

inbouw schuberth 2

Bericht door pietpret »

starcom 1 advance gekocht dit weekend. Probeer de headseat in te bouwen in mijn helm (schuberth 2 systeemhelm). Heb headseat voor open of systeemhelm genomen. Micro inbouwen lijkt mij niet evident zonder gaten te maken. De luidsprekers kunnen wel in een uitsparing echter kunnen niet achter het beschermmateriaal gestoken worden. Wie heeft hiermee ervaring.
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
Jan Lt

Bericht door Jan Lt »

heb dat er gewoon uitgehaald

jan
lt:lekker toeren
archi

Bericht door archi »

Heb intercom van Autocom in C2 ingebouwd. Je moet (bijna) de hele helm demonteren om de luidsprekers onder de bekleding te steken. Die is met dubbelklevende plakband op de polystyreen schaal gekleefd en moet je heel voorzichtig losmaken of je zit er doorheen. Er zijn inderdaad uitsparingen, maar (in mijn geval) niet diep genoeg. Als je oren ook maar een klein beetje gekneld zitten, heb je gegarandeerd na een paar uur een pijnlijk oor. Bovendien moet je ze vrij juist positioneren om het geluid optimaal tot zijn recht te laten komen. De micro (op zo'n plooibare stang) vertrekt tussen buiten- en binnenschaal (dus polystyreen uitsnijden) en komt langs het gat van de kinriem naar binnen. Reken maar op een uur of twee per helm als je het nog nooit hebt gedaan.
Ik denk dat er op de site van Autocom een beknopte handleiding staat.

Eric
LOMAX

Bericht door LOMAX »

pietpret

Bericht door pietpret »

prachtig, afdrukje gemaakt en kan weer paar uurtjes knutselen
dank
bmw r1150r/bmw X3 2.0D/
Plaats reactie