Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Kan mij er iemand url bezorgen van BVBA Van Zeebroeck in Sint Pieters-Leeuw ??? of zit ik hier op een verkeerd forum en moet ik de vraag op een ander stellen ?
Aan de mensen die gereageerd hebben op mijn vraag, van harte bedankt
ik had het ook opgezocht en vond het nergens terug, dat geeft mij een beetje meer zelfvertrouwen, reden is dat ik niet al te goed overweg kan met die computer toestanden maar ik vind dit een zeer goed forum want ik ben al verschillende keren geholpen geweest als ik een vraag stelde.
Nogmaals bedankt
Laatst gewijzigd door Dré GS op 17 mei 2007, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Hello Dre GT nee Vanzeebroeck motors in St Pieters leeuw heeft geen Website. In feite hebben ze wel eene maar er staat (Onze website zal binnen enkele weken geactualiseerd worden.) Dank u voor uw geduld.
Maar dit staat er al een LANGE tijd !!!!
K'ant weten want heb er efkes gewerkt, lang tijdje geleden. Maar wel E-mail adres vanzeebroeckmotors@pandora.be
Mvg.
Bougimain
Dré GT schreef:Kan mij er iemand url bezorgen van BVBA Van Zeebroeck in Sint Pieters-Leeuw ??? of zit ik hier op een verkeerd forum en moet ik de vraag op een ander stellen ?
Leuke shop vind ik wel: enorm aanbod, vakkundig & vriendelijk advies bij aankoop en goede na-service.
Ik heb ooit eens problemen gehad met het vizier van mijn Schuberth en deze werd probleemloos vervangen.
Als ik mij niet vergis is de stichter Julien Van Zeebroeck. In de jaren '60 en '70 een succesvol snelheidspiloot.
Hij heeft zelfs in wijlen de 50cc klasse ooit eens de intussen ook al wijlen Grand Prix van Francorchamps gewonnen. Daarbij zette hij met een Van Veen Kreidler zelfs een record neer dat nu nog staat (hoewel er nadien nog enkele jaren met de 50 cc's geracet werd).
Ik vond daar zelfs wat over:
The highest AVERAGE speed during an official 50cc race in Europe was 163,804 km/h (102mph). Record still held since 1975 by Julien Van Zeebroeck, during Belgian Grand Prix at Spa-Francorchamps on a Kreidler Van Veen 50cc. His top speed in (hilly) Spa was 204km/h.
That's 100mph average - these little Kreidler bees did 210km/h (130mph) top speed records on the flat, and were the chosen moped / 50cc brand for all youngsters in my town when I was 15 years old (back in the 80's). What Aprilia is today, in terms of 50cc scooters and mopeds, basically.