herspuiten

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
lenny1

herspuiten

Bericht door lenny1 »

sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een R1100RS, een hele leuk machien. Het beestje is al wat op leeftijd (1995) en heeft er al 80.000 km opzitten, maar het snokt nog aan de teugels zoals een jong veulen.
Er zijn evenwel al wat krassen en steeninslagen op het koetswerk vast te stellen en ik overweeg om de moto te laten herspuiten. Heeft er iemand een idee hoeveel me dit zou kosten (bij mijn BMW dealer sprak men van 500 EUR) maar mischien zijn er goeie adressen waar het goedkoper kan.
Lenny1
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

proficiat met uw RS :D

voor kwaliteit spuitwerk zal het bijna overal rond die prijs liggen.

eerst moeten de delen geschuurd worden en de bijgewerkt waar nodig.
voor ze naar de spuitkabine vertrekken

en dit neemt nogal wat tijd in beslag
die tijd wordt duur betaald vandaag de dag

wil je dan nog originele bestickering er terug op gaat het prijskaartje nog wat hoger de lucht in.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
stropke

Bericht door stropke »

Iemand een idee hoeveel het zou kosten om een helm te herspuiten :?:
zou mijn helm graag in het zelfde kleur van mijn S willen

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Fun....is not a straight line
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

stropke schreef:Iemand een idee hoeveel het zou kosten om een helm te herspuiten :?:
zou mijn helm graag in het zelfde kleur van mijn S willen

Groeten uit Gent
Stropke :wink:
Hoi,
Zoals al dikwijls gezegd hier op het forum,ik ga naar Carrosserie Boey,
in Bornem
KMO Zone Puursesteenweg 361
2880 Bornem
Tel.03 889 86 60
carrosserie.boey@skynet.be
Ben er al 20 jaar klant,en steeds prachtig werk!!!
Heb er al verschillende motoronderdelen laten spuiten,alsook Carrosserieschade laten herstellen aan m'n auto's in het verleden(niet dat ik een brokkenpiloot ben,maar op al die jaren heb je wel ééns wat voor)
Al het spuitwerk van de invoerder van BMW gaat er naar toe,alsook Jorssen Motorsport brengt er z'n spuitwerk naartoe!!Alsook Saab(invoerder is ook in Bornem)brengen hun carrosseriewerk naar carrosserie Boey,als dat geen referenties zijn!!!!
Op het ogenblik staat m'n benzinetank en snavel,spatbord er ook van m'n GS om te herspuiten.
Aan ieder die er moest heengaan,zeg maar aan Rudy dat je van Frank Peeters gestuurd bent!!!
Nog één tip,laat steeds je stickers onder de vernislaag zetten,resultaat is veeel beter en komen nooit meer los!!
Frank :)
Plaats reactie