Motortrip naar Noord Spanje Rioja.

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Carpe diem
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2005, 00:41
Locatie: Hever bij Mechelen

Motortrip naar Noord Spanje Rioja.

Bericht door Carpe diem »

Zou in Juni een trip doorheen Noord Spanje willen maken via Perpignan richting Barcelona, Zaragosa, Santiago en misschien even Noord-Portugal aandoen.Tip m.b.t. routes en motorhotels zijn welkom. Reisgezel(lin) in bezit van eigen motor is welkom. Ik ben een 43-jarige LT-1100 driver, die het rustig aan wil doen die tijd maakt voor cultuur en natuur.
Andere data zijn bespreekbaar.

Erik
Erik LT1100
Dirk Allaert
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2005, 16:49
Locatie: Ledeberg

Motortrip naar Noord-Spanje Rioja

Bericht door Dirk Allaert »

Beste Carpe,

Uitstekend idee voor een motortrip. Wat je zeker moet doen zijn de Picos de Europa. Een mooi stukje weg is van Potes naar Riano. Potes kan wel druk zijn maar een uurtje verder rijden en Riano is een echte verademing, wel minder toeristisch.
Een aanrader om naar Santiago te rijden is via Leon de C623 volgen in N-O richting. Vanaf Otero de las Duenas tot Villablino groene rand op Michelin en terecht!!!
Daarna eventueel de C631 volgen tot Ponferrada.
De laatste keer dat ik daar voorbijkwam waren ze druk aan het werk aan de snelweg, dus hoe het nu zit weet ik niet maar neem de weg richtin Lugo tot Becerrea en draai daar af richtin Sarria, dan Portomarin, Palas de Rei en zo verder naar Santiago.

Wat betreft de hotels moet je echt geen zorgen maken, overal zijn motorrijders welkom

Goede reis
Dirk
Plaats reactie