volgend probleem ondervonden : als ik zelf een route teken en naar m'n 2610 stuur, staat de route er mooi in. Maar de gesproken aanwijzingen en de aanduidingen op het tripinformatiescherm slaan nergens op.
Is dit normaal ?
Bij een automatische routeberekening werkt alles wel perfect.
neen dat is het niet, maar ik weet niet direct waar dat kan aan liggen. Probeer eens een route herberekening op je gps.
daarvoor moet je de route inladen, dan lang op knop route duwen, dan herbereken
Philipe
Hermaak nu je route op PC en kies je via-punten beter, dat betekent op de juiste afstand van mekaar, maar dat is nu wat moeilijk uit te leggen wat dat is, niet op een kruispunt maar er voor of er achter.
Breng je route over naar de GPS
Zorg ervoor dat de instellingen van je GPS routeberekening dezelfde zijn als op je PC: geen snelwegen, geen onverhard, snelste route......
doe herberekenen op je GPS
Ik heb de routepunten geplaatst zoals aangeraden door fluppie, en nu blijkt het tripinformatiescherm toch al te kloppen !
Morgen ga ik het ritje eens proberen.
Ik ga me toch maar eens een cursus volgen van de 2610.
Als je inderdaad een cursus wil volgen houden we ons graag aanbevolen, kijk maar eens op onderstaande website. Lift tot ginder inbegrepen.
Volgende les 19 maart, namiddag
GS ke,
Ik heb hetzelfde probleem gehad, je moet zeker zijn dat uw via-punte juist geplaatst zijn . Eens je route berekend op PC moet je inzoomen en je route overlopen. Je zal dan onmiddellijk merken waar je fout ging.
Suc6
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Graag gedaan GS ke, als ik nog een advies mag geven: ontwerp eerst ritten waar je de weg goed kent. Kijk wat je gps doet en vraag je af waarom hij het eventueel anders doet.
De snelste weg om je eigen fouten te kennen.
philipe