Sinds deze week R1200R in gebruik - Quick-lock tankzak leek wel praktisch. Helaas - tankdop - althans de rand errond - zit "boutloos" verzonken - QL blijkt dus niet mogelijk
Bij andere recente modellen evenzo? Wie weet het?
Thx
pvdk had ook een probleem met die tankring van QL meen ik mij te herinneren en heeft dat toch kunnen oplossen, al weet ik niet juist niet meer wat en hoe .
heb de vraag beantwoord maar in functie van het verhogen van de ring, dit was blijkbaar niet de juiste toedracht gezien de R1200R een ring heeft zonder zichtbare bouten. Even kijken op de SW-Motech website hielp al veel:
B A C K O R D E R the sale of this item will start in Feruary 2007. We will place this order to your backorders. If you want to cancel this item please send us your cancelation by fax. +49 6425 816 810
Fits 2006 & later BMW gascaps without screws in the tankring. Our solution completely replaces the filler cap. Fits R1200R, R1200S, and more.
inderdaad, de ST heeft een apart gevormde tank waar de tankdop aan de voorzijde een stuk verdoken ligt, dus moest de ring verhoogd worden zodat de tanktas over de ring kon aansluiten. Eerst opgelost met 3 rondelletjes per bout, nadien heeft SW-motech op verzoek een hoefijzer gevormde tussenring bij de set voor de ST gevoegd ... dit is netjes afgewerkt en tanktas past nu probleemloos. De communicatie met die Duitsers liep in het begin niet vlekkeloos, totdat ze begrepen dat ik er een en ander over gepubliceerd had, toen ging het allemaal relatief snel...
BiemeRT schreef:pvdk had ook een probleem met die tankring van QL meen ik mij te herinneren en heeft dat toch kunnen oplossen, al weet ik niet juist niet meer wat en hoe .