Met dank aan Gonzo voor het demonteren van de motor,achterbrug.
Spoorman voor het mooie zadel.
En Bob die de elektriciteit en de achterbrug in orde heeft gebracht en al de kabeltjes terug mooi op hun plaats heeft gezet.
Ik heb er veel uit geleerd, en ondervonden dat geduld dikwijls de beste oplossing is
En nu verveel ik me
Laatst gewijzigd door bmwfreakske op 01 jul 2007, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi en snel resultaat ! Hopelijk volgt de motor nu snel.
Je kan altijd rekenen op onze verdere bijstand om dit prachtig project volledig af te werken.
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Ik heb deze voormiddag Luc eens goeiedag gaan zeggen bij Claude van gummi.Ik ben waarschijnlijk de eerste om te zien dat zijn restauratieproject van zijn100 RT er echt prachtig uitziet en dat het einde in zicht is.Als alles goed gaat zal hij morgen,zo fier als een gieter met zijn "bijna nieuwe" machine richting huiswaarts keren!Echt goed gedaan en op zo een korte termijn.Proficiat!!
Het is gewoon zalig om met zo'n oude tuffer op weg te gaan.
Gisteren de mijne nog eens goed aan de tand gevoeld en er 160 uitgehaald op de snelweg. Na een paar kilometer terug naar de toegelaten snelheid en het beemerke tuft tevreden en voldaan verder.
Zalig (en veel bekijks )
B4B a place 2Bbestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Proficiat, als ik aan eentje begin wil ik hem ook zo.
Wat heb je precies aan de motor allemaal gedaan?lagers,zuigerveren,enz..
Of was dat niet echt nodig?
kilometers?
De mekaniek van de motor was goed,heb uit voorzorg wel alle dichtingen en bourages laten veranderen,de verbrandingskamers en kleppen proper gemaakt +gerodeerd,(deze sloten niet meer volledig af)carterhuis proper gemaakt,de oliepomp uitgekuist,klepregelvijzen veranderd.Hij heeft 75000km op de teller.Uren van poetswerk en toch heel wat nwe stukken hebben tot dit resultaat geleid.Mijne portemenee ziet er wel iets dunner uit