framenummer r60/5 van '73

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
gitan
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 okt 2004, 16:29
Locatie: Roeselare, West Vlaanderen

framenummer r60/5 van '73

Bericht door gitan »

Beste mensen,
ik heb de kans een R60/5 van 1973 te kopen, het gelijkvormigheidsattest is aanwezig maar of de motor is nergens een framenummer te bespeuren, ook geen typeplaatje.
Valt dit nog op te lossen? of zou je afzien van de aankoop? Luc
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Op mijn 60/5 staat het typeplaatje vooraan op het balhoofd. Kijk daar eens of de gaatjes van de klinknageltjes aanwezig zijn. Mogelijk is het plaatje verwijderd voor spuitwerk en is men het vergeten terugplaatsen.
Aan de olievuldop en tevens peilstift staat normaal de zelfde NR er in geklopt. Groetjes en jij bent degene die beslist over de aankoop. Als de prijs meevalt zou ik het toch niet laten.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
gitan
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 okt 2004, 16:29
Locatie: Roeselare, West Vlaanderen

Bericht door gitan »

boven de olievuldop staat ook een nummer , maar wel een ander. framenummer begint met 2946... en motornummer met 2963...
kan je nog zo'n typeplaatjes blanco kopen ergens?
bedankt voor de reactie
Luc
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Dan is frame en motor van 2 verschillende. Wie weet heeft vorig frame plooike meegemaakt en is het veranderd of andersom. Ik denk dat je zo een plaatje wel ergens kan kopen. of plaats zoekertje op forum
groetjes 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie