Skype

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
RT1100 YK
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 jan 2005, 19:42
Locatie: Dendermonde - Oudegem
Contacteer:

Skype

Bericht door RT1100 YK »

Dag webmaster,
Is het mogelijk dat men ook zijn skype naam kan opgeven bij de reeds bestaande mogelijkheden (MSN, Yahoo,...)

By the way, fantastisch forum, heb er reeds vele zaken uit geleerd!!
Skype: yves_revisor
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

misschien bijplaatsen in uw onderschrift....
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Gele
Berichten: 432
Lid geworden op: 23 jan 2006, 00:04
Locatie: sint kruis - Brugge
Contacteer:

Bericht door Gele »

Telenet komt binnenkort uit met zijn eigen systeem, nu al in Betavorm op uitnodiging te gebruiken.

Belgacom zal dan wel snel volgen.

als ze dan voor elk systeem een knopje moeten voorzien............ :roll:
Gele: wel snel , niet rap
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

ICQ Nummer:
AIM Naam:
MSN Messenger:
Yahoo Messenger:


momenteel heb je al 4 zulke toestanden waarover je kan beschikken
ik gebruik er geeneen van :mrgreen:
skype gebruik ik wel af en toe :roll:
is, was zeer gemakkelijk vanuit buitenland (Afganistan-home) en spotgoedkoop :lol: 8)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TonTon

Bericht door TonTon »

ik heb m'n abonnement zelfs opgezegd voor telefonie , als ik wil bellen gebruik ik Skype als ik thuis ben , als men mij wil bereiken dan maar via onze Gsm , ik betaal geen 17,95 € meer omdat "men" goedkoop zou kunnen naar mij bellen , alléé zo zie ik het althans...
btw : Skypenaam : BikerNolle 8)

om een voorbeeld te geven : van April verleden jaar tot nu hebben we 51 € verbruikt met Skype , met een abonnement zou dit 16 x 17,95 € geweest zijn énkel aan abonnementsgeld alleen al :(
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

In de nieuwe versie van de forumsoftware zal dit aanwezig zijn (momenteel in testfase) :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Arnold schreef:ik heb m'n abonnement zelfs opgezegd voor telefonie , als ik wil bellen gebruik ik Skype als ik thuis ben , als men mij wil bereiken dan maar via onze Gsm , ik betaal geen 17,95 € meer omdat "men" goedkoop zou kunnen naar mij bellen , alléé zo zie ik het althans...
btw : Skypenaam : BikerNolle 8)

om een voorbeeld te geven : van April verleden jaar tot nu hebben we 51 € verbruikt met Skype , met een abonnement zou dit 16 x 17,95 € geweest zijn énkel aan abonnementsgeld alleen al :(
hier ook abo bij 'de gele' opgezegd in't kader van cost control. GSM voorlopig voldoende, alsook mond om tegen mijn vrienden te praten. Heb trouwens de sch*t van die dure kosten qua telefonie en www in dit land. De gekende operatoren zijn niet van de goedkoopste...
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Plaats reactie