Gratis pechverhelping

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Plaats reactie
-Fred-
Berichten: 817
Lid geworden op: 03 feb 2005, 18:40
Locatie: op de motor

Gratis pechverhelping

Bericht door -Fred- »

Hoi allemaal,

Ik tank voor het werk met een Totalkaart, deze Multi geeft nu de mogelijkheid voor een gratis pechverhelping.
Het enige wat je met de motor moet doen is, 10 liter tanken om de 3 weken en een puntenkaart aanvragen.

Hopelijk heeft niemand ze nodig, maar ik vind het toch een mooi geschenk.

Meer info : http://www.total.be/be/becorporate.nsf/ ... enDocument

@moderator, ik heb geen aandelen bij Fina, indien teveel reclame klik het maar weg.

Fred.
dikken
Berichten: 122
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:41
Locatie: Blankenberge
Contacteer:

Bericht door dikken »

geldt ook voor uw koekenblik bij 25 liter tanken. Heb je de twee, wel twee kaarten aanvragen en niet vergeten te registreren (1 maal voor de wagen en de andere voor de moto)
greetzzz, bart
Jan Hill
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 mar 2005, 21:57
Locatie: Tolbert Noord Nederland

Bericht door Jan Hill »

Gratis is het niet maar wel bij het lidmaatschap van de KNMV. Hulp bij pech. Helaas twee keer nodig gehad de afgelopen jaren. Niet ontevreden.[In Noord Nederland betekent dat; dik tevreden.]
Via een telefonist wordt een garagebedrijf in de omgeving gealarmeerd en die doen het werk. In mijn geval thuisbrengen en begeleiden.
Hoe gaat dat in de Vlaanders?
Jan Hill
Blije heropstapper.
MOTOBLOG
Berichten: 1839
Lid geworden op: 21 jul 2006, 11:46
Woonplaats: Laakdal

Bericht door MOTOBLOG »

gebruik deze service ook al een tijdje. Maar ik heb berekend dat een tankbeurt van deze jongens binnen de 21 dagen me ongeveer 15 euro per jaar meer kost (tank meestal goedkoper). Dus ik heb een bijstandspolis voor 15 euro, en da's een goede deal.

Er zijn wel een paar addertjes onder het gras, goed de voorwaarden lezen, zo takelen zij enkel tot de dichtst bijzijnde garage en niet een dealer naar jouw keuze. Als motor toch een nadeel.

Ook wordt er geen bijstand per plekke voorzien, enkel repatriëring. Dus een band komen ze niet herstellen, je wordt gewoon naar de garage getakeld.

Ik heb ook geen weet of ze rekening houden met speciaal voorziene takelwagens voor motoren ?

Afwachten en ondergaan als we ze nodig hebben, vrees ik.
Plaats reactie