in 24h 3000 km met een K1200S...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
brit

in 24h 3000 km met een K1200S...

Bericht door brit »

Daan van der Kleur heeft er 3k opzitten in 24 h met de K1200S:

meer hier
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Bericht door Harald »

Niet slecht, ma wel zot :lol:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
misterbean
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2005, 10:32
Locatie: Walibi

Bericht door misterbean »

Goe gereden voor ne dagrit :shock:


Greetz misterbean :wink:
Motorijden is geen ontspanning maar een inspanning.
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

Bericht door Jan en Greet »

Daar moet ge nen Hollander voor zijn om zo'n gekke dingen uit te halen :twisted:
Mij maakt ge niet wijs dat die den bovenkant van de weg nog kon onderscheiden van den onderkant....
Goe zot :!:
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
colingoes
Berichten: 214
Lid geworden op: 13 feb 2005, 19:51
Woonplaats: Manneksenvere
Locatie: West Vlaanderen

Bericht door colingoes »

SLUIT ME AAN DE ANDERE
DOM BEZIG
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

Het is allemaal erg goed gegaan en tot mijn eigen zeer grote verbazing heb ik met achteraf toch vrij groot gemak


veel geluk gehad dus... :roll:
Ik ben natuurlijk wel realistisch gebleven
sorry maar die kerel kletst uit zijn nek
Het gekke is gewoon dat je constant jezelf steeds weer moet oppeppen, constant je grens opnieuw moet verleggen
het bewijs voor mijn twee voorgaande stellingen... na zo'n rit aan die snelheden merk je de helft niet meer op van wat rondom je gebeurt...
brit

Bericht door brit »

het is niet de eerste keer dat hij dergelijke rit onderneemt (tot nu toe waren ze weliswaar allemaal onder de 3k).

voor een stuk kan ik hier persoonlijke ervaring aan toevoegen. 2 jaar geleden heb ik de saddlesore 1000 (= 1600 km op 24h) gereden met een r1150rt. het grootste stuk werd afgelegd op autobahn. de laatste 100 km's / uren geschiedden zuiver op automatische piloot. het hoeft geen betoog dat aan 160-180 km/h rijden allerminst veilig is. het wordt pas echt gekkenwerk wanneer het nog eens nacht wordt!

niettemin overweeg ik om de rit te herhalen met mijn gs, alleen al om te weten of ik er in slaag om de 1600 km met een gs te doen...
YOwan
Berichten: 471
Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
Woonplaats: Sint-Joris-Weert
Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)

Bericht door YOwan »

rutger schreef: voor een stuk kan ik hier persoonlijke ervaring aan toevoegen. 2 jaar geleden heb ik de saddlesore 1000 (= 1600 km op 24h) gereden met een r1150rt. weten of ik er in slaag om de 1600 km met een gs te doen...

Vorig jaar samen met bmwfreakske en een Triumph-rijder vertrokken om 10.30h in L'Escala (Noord-Spanje) en thuis gekomen ((omgeving)Leuven) om
01.30h 's nachts. dwz +/- 1250km op 14h ! Gemiddelde snelheid ongeveer 140km/h, enkel stoppen voor te tanken, snelle hap met kop koffie en even de beentjes strekken. Verbazend genoeg ging dit heel vlot en makkelijk.
Maar 3000km op 24h ? :?: :?: Ik pas !!
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Bericht door Danny »

ik stel me de vraag wat je dan wijzer bent na zo'n rit??
weet je dan meer van die moto of meer over je eigen lijf ? :wink:
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

Totaal onzinnige rit, wiens respekt moet ie daar nou mee verdienen? :?
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
brit

Bericht door brit »

wiens respekt moet ie daar nou mee verdienen? :?
denk niet dat hij het doet om respect af te dwingen... als je aan zo iets begint met die instelling denk ik dat je een grote kans hebt om onderweg brokken te maken.

ik heb het gedaan om te kijken of ik het kon. samen met mijn broer die toen met een r1100rs reed. na 1650 km stapte hij trouwens heel wat fitter van zijn brommer dan ik van die rt. nu rijdt hij met een 1150gs en denkt hij dat hij dat niet zou kunnen herhalen met zijn gs. ik daarentegen denk dat het bij mij vlotter zou gaan in vergelijking met de eerste keer.

bovendien, er zijn tientallen bmw rijders die jaarlijks naar garmisch rijden op één dag. dat is ook 900 km.
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Bericht door Vanguard »

Gewoon grenzen verleggen, maar best dat alle mensen niet hetzelfde zijn, 't zou hier anders maar saai worden op deze aardkloot.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
WALTER GSAdventure
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 sep 2004, 14:12
Woonplaats: MINDERHOUT
Locatie: MINDERHOUT HOOGSTRATEN

Bericht door WALTER GSAdventure »

Als dat die meneer zijn manier van doen is in de penopauze doet hij geen vlieg kwaad hé?
Ik zou ook geen vlieg kwaad doen maar zou mijn penopauze beter benutten. 8)
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
J-P
Berichten: 1893
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
Woonplaats: Terneuzen
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Bericht door J-P »

De onzinnigheid zit `m erin dat het hem gaat om de afstand en niet om de kwaliteit van de rit. Ik heb met de Pan 1450 km binnendoor naar St. Johann im Pongau gereden op 1 dag en ik kwam er dankzij het vorbinzadel helemaal fit af maar dat was binnendoor, geen snelweg en het was geen race maar eerder genieten. De terugweg de reis in omgekeerde volgorde gereden en daartussenin 3 dagritten van 400 km ongeveer. Was een lang weekend van 4000 km. Het accent lag telkens op kwaliteit en niet op endurance, dat ging gewoon vanzelf.
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

Bericht door GVN »

Sommige mensen klimmen zonder zuurstof op de Mount Everest of gaan op ski's over de Noordpool. Anderen basejumpen van torens of van een brug aan een elastiek. Daan is niet gekker dan de rest (of even gek). Wellicht een prestatie onder het label "no risk, no fun". Zelf zou ik het als "vader van", "echtgenoot van" en "zoon van", nooit doen. Ik zou het trouwens fysiek ook niet kunnen. Daarom dat ik toch ergens respect heb voor de prestatie.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Plaats reactie