Lekkende cardan dichting
Moderator: GVN
Lekkende cardan dichting
Hoi,
Ik heb daarstraks in La Roche een lekkende cardan dichting geconstateerd , het drupte serieus al em op de schuine poot stond , op de rechte poot viel het mee.
Is hier speciaal gereedschap voor nodig of is dit met normaal gereedschap thuis uit te voeren?
Moet je best de hele achterkant afbouwen of kan je de nieuwe dichting terplaatse monteren?
Dirk
Ik heb daarstraks in La Roche een lekkende cardan dichting geconstateerd , het drupte serieus al em op de schuine poot stond , op de rechte poot viel het mee.
Is hier speciaal gereedschap voor nodig of is dit met normaal gereedschap thuis uit te voeren?
Moet je best de hele achterkant afbouwen of kan je de nieuwe dichting terplaatse monteren?
Dirk
Rooie K1200RS rijer.........
lekkende cardan
hoi,
den olie drupt tussen mijn remschijf en het cardanhuis uit
den olie drupt tussen mijn remschijf en het cardanhuis uit
lekkende cardan
in La Roche zat mijne velg , remschijf EN band serieus onder den olieslierten........
nu staat em op de rechte poot en der ligt al nen ferme plas onder.
wiel , remklauw en sensor (pech...inbusvijsje van m5 overgedraaid) juist gedemonteerd nu zie je em druppen tussen het cardanhuis en de remschijf.
nu staat em op de rechte poot en der ligt al nen ferme plas onder.
wiel , remklauw en sensor (pech...inbusvijsje van m5 overgedraaid) juist gedemonteerd nu zie je em druppen tussen het cardanhuis en de remschijf.
lekkende cardan
hoe bedoel je..... wordt dit enkel afgedicht met een O-ring , geen borrage (lipseal-zimmerring) of zoiets......???
dus de remschijf , ABS tandkrans en cardandeksel demonteren en dan zie je die O-ring al zitten?
dus de remschijf , ABS tandkrans en cardandeksel demonteren en dan zie je die O-ring al zitten?
lekkende cardan
bedankt , weet nu al welk onderdeel dat ik moet bestellen, morgen es bellen naar BMW hasselt.
dus het hele achterste deel uitbouwen (de grote M12 inbusbouten lossen) en dan het cardanhuis demonteren.
als het nog op de moto gemonteerd zit is dit niet te doen....?
dus het hele achterste deel uitbouwen (de grote M12 inbusbouten lossen) en dan het cardanhuis demonteren.
als het nog op de moto gemonteerd zit is dit niet te doen....?