Weissensee

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Mufke

Bericht door Mufke »

Wij ook rond 1 uur vanacht thuis gekomen, ...
Zwijg mij van de files in Duitsland, ik denk dat er geen enkele autostrade is in Duitsland waar geen werken waren, we zijn in net geen 16 uur veilig thuis geraakt, met alleen de nodige stops om te plassen en te tanken.
Inderdaad een toffe week :!: Ook al kon ik niet met de moto rijden, ik heb er van genoten !
En Jantje ook, die heeft zich kunnen uitleven in de bergen, met een roze papierke als bewijs :oops:
Het was weer een zeer, zeer geslaagde reis, 1ste week september 2008 staat al genoteerd in mijn agenda, want daar zou ik ook graag eens rondtuffen.
Bosse en Rosse, bedankt, 't was SUPER :!:
Mufke en co :wink:
Hobgoblin

Bericht door Hobgoblin »

Wij hebben de terugreis helemaal binnendoor gedaan, gespreid over twee dagen. Rond een uur of drie namiddag was ik thuis.
Op de Brenner was het druk, zoals gewoonlijk. Voor de rest geen probleem, geen files.
Ook de Schwarzwaldhochstrasse vanmorgen nog effe meegepikt.
Ondertussen ook nog een 'roze papierke' van de Oostenrijkse Polizei mogen ontvangen (ze waren eigenlijk heel vriendelijk, want mijn drie overtredingen hebben ze maar aangerekend als één).
35€ boete om 10 dagen lang ... (vul de rest zelf maar in)... valt eigenlijk heel goed mee.
Zo, het zit er dus weeral op.
Het was een erg leuke trip, waarvoor dank aan Bosse en Rosse.
En mss zien we mekaar volgend jaar terug aan de Weissensee?

Grtz
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
martin 1100 gs

Bericht door martin 1100 gs »

Het was een fantastische week, iedere reis denk je dit kan niet meer beter, en elke keer is het weer dat ietsje meer!!!!

Ook al mochten we zelf niet motorrijden, hebben we toch genoten van alle nieuwe mensen die we leerden kennen en van de mooie vriendschappen die we hadden.

Bedankt Bosse en de Rosse

We vliegen erin om al deze mooie momenten op dvd vast te leggen
Martin en Greet
Jan en Greet

Bericht door Jan en Greet »

Tornanté van vorig jaar was perfect...de Weissensee,tja,wat is er beter dan perfect?
Bedankt Nancy&Peter voor de meer dan geslaagde reis én animatie!
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
wermRTke

Bericht door wermRTke »

Bij deze ook van mijn een dikke MERCI aan de Bosse en Nancy.
het was een perfecte organisatie met veel afwisseling,passen,vlotte wegen,bochten,mooie landschappen in Oostenrijk ,Italie,Slovenie.
goed hotel ,lekker eten en drinken,goed gezelschap, wat wil een mens nog meer :grin: :grin: :grin:

groeten aan guy en phillipe voor de fijne week.

Wermrtke
RT-rijder en BMW MC VL.-lid
danny avontuur

Weissenseetrip

Bericht door danny avontuur »

Ook wij zijn veilig en wel terug thuis, wel in 2 dagen en ook de nodige file's trotserend op zaterdag.
Was een vermoeiende maar toffe week welk veel te snel is voorbijgevlogen, en gevlogen hebben we af en toe bijna gedaan!
Ook de locatie en het Hotel waren top, motor met enkele extra kilo's belast.
Bedankt aan allen voor de toffe sfeer en het gezelig samenzijn.
En een dikke proficiat aan den Bosse en zijn Rosse voor de geweldige organisatie.

GRTS Danny & Nancy
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

welkom terug allemaal :grin:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
benjamin.rt

Bericht door benjamin.rt »

Terug een schitterende reis dankzij Nancy en Peter, waarvoor een grote dank u wel. 8-)

Een kleine file gehad wegens uitgebrand voertuig, een groot half uur verloren. Verder geen file gezien. Om 23.15u waren we, met aanhanger, thuis te Brugge.

Alvast bedankt voor de toffe reissfeer aan de medereizigers.

tot...

Groetjes,

Dorian en Benjamin.
Philippe

Bericht door Philippe »

In 2 dagen naar huis gereden en zondagavond rond 19 uur aan gekomen.
Ondanks de valpartij in Italië tijdens de rit Slovenië en terug een schitterende week gehad waarvoor dank aan den Bosse & Rosse.

Ook bedankt aan alle andere deelnemers voor de gezelschap.

Heb van deze reis ongeveer een 1000 tal foto´s :roll:
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Philippe schreef:In 2 dagen naar huis gereden en zondagavond rond 19 uur aan gekomen.
Ondanks de valpartij in Italië tijdens de rit Slovenië en terug een schitterende week gehad waarvoor dank aan den Bosse & Rosse.

wanneer post je ze?

Tis toch geen waar hé :shock:

hopelijk geen problemen van de blesures eigen aan de vorige schuiver?
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

IRON GONZO schreef:hopelijk geen problemen van de blesures eigen aan de vorige schuiver?
Hoe was dat ook alweer: "Probeer vooral de plastiek bovenaan en de rubber onderaan te houden" :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
BOMPA LAWAAT

Bericht door BOMPA LAWAAT »

BiemeRT schreef:
IRON GONZO schreef:hopelijk geen problemen van de blesures eigen aan de vorige schuiver?
Hoe was dat ook alweer: "Probeer vooral de plastiek bovenaan en de rubber onderaan te houden" :roll:

voor ons was het ook een prachtige week, :lol: :lol: ook nog een dikke proficiat voor het organiseren, aan champagne en bier was er geen gebrek :wink: :wink:
sven
Contacteer:

Bericht door sven »

Wij hebben de terugreis in twee stappen ondernomen en zondag heelhuids thuis gekomen.

Het was een fantastische week met een amusante compagnie.

Bedankt den Bosse & zijn Rosse voor deze week vol rijplezier :!: :!: :!: , goed hotel :!: :!: :!: en de leuke randactiviteiten :wink: .

mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.

Tripy II

Afbeelding
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

En wanneer gaan we de foto's van de sneeuw, duizenden Harleys en nog meer fenomenale bochtjes te zien krijgen?
Afbeelding
J
Contacteer:

Bericht door J »

Stoffel schreef:En wanneer gaan we de foto's van de sneeuw, duizenden Harleys en nog meer fenomenale bochtjes te zien krijgen?
Ja zeg dat duurt hier nogal, jullie aijn al 12u thuis minstens en we hebben nog niets gezien......???? :-P
Wulf

Bericht door Wulf »

Bosse en Rosse bedankt voor weeral een echte motorvakantie!!

P & A

DE EERSTE FOTO'S

http://gallery.mac.com/patrick.dewulf#gallery
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...:-)
J
Contacteer:

Bericht door J »

He PatrickGt, het lijkt dat jullie zich goed geamuseerd hebben. prachtige foto's en zotte gasten in het hotel.

tof,

J
Philippe

Bericht door Philippe »

IRON GONZO schreef:
Philippe schreef:In 2 dagen naar huis gereden en zondagavond rond 19 uur aan gekomen.

wanneer post je ze?

Tis toch geen waar hé :shock:

hopelijk geen problemen van de blesures eigen aan de vorige schuiver?
Wanneer ik ze post dat weet ik niet of dat gaat lukken ik heb voor 1,64GB aan foto´s

Het is waar weeral tegen de vlakte gegaan,de schade aan de GS is minniem.
Enkel wat krassen op kofferdeksel,handvatbeschermer en valbeugel.

Gelukkig ben ik niet op mijn schouder terecht gekomen en heefd alleen mijn ego geleden.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Kris adv

Bericht door Kris adv »

@ patrickGT

Zéér mooie foto's, moet zeker en vast een prachtige reis geweest zijn.
Daniel Tempelaere

Bericht door Daniel Tempelaere »

Philippe schreef:
Wanneer ik ze post dat weet ik niet of dat gaat lukken ik heb voor 1,64GB aan foto´s

.
Philippe, gebruik picasa van google, dit is gratis; je kan ze er zeker op kwijt hoor! Je hebt wel een Gmail account nodig (ook van Google), maar ook deze is gratis....dus ?
Daniel
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Wij zijn ook terug thuis... Nog even drie dagen rond getoerd om het af te leren met onderandere een rondje Stelvio. De Weissensee was wat ons betreft zeer goed georganiseerd. Bedankt Rosse en Bosse.

Hier dan de foto's van het Weissensee promoteam....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De andere foto's vind je hier.....
Afbeelding

http://rusor.smugmug.com/gallery/3465065#P-1-9

De foto's van de dagen dat we met ons tweetjes achter bleven in Oostenrijkse Au vind u hier
Afbeelding

http://rusor.smugmug.com/gallery/3464494#P-1-9

Veel plezier met de foto's en nog eens bedankt voor het gezelschap.

GRTS Danny
luc boxer

Bericht door luc boxer »

Weer veel schoon foto’s.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 02 nov 2018, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:De foto's van de dagen dat we met ons tweetjes achter bleven in Oostenrijkse Au vind u hier
Ook een schoon streek om te rijden, hé Danny. Waarschijnlijk ook de Bielerhohe gedaan 8-) ; via Lech naar Arlberg, enz ..... MOOI 8-)

Wij verbleven in juli 7 dagen in Schoppernau, vlak tegen Au :wink:

Wij hadden zelfs nog 15 cm sneeuw vanaf het tussenstation van de Diedamskopf, maar dat was 2 dagen later gelukkig weer helemaal weggesmolten door een stralende zon :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

BiemeRT schreef:
RUSOR schreef:De foto's van de dagen dat we met ons tweetjes achter bleven in Oostenrijkse Au vind u hier
Ook een schoon streek om te rijden, hé Danny. Waarschijnlijk ook de Bielerhohe gedaan 8-) ; via Lech naar Arlberg, enz ..... MOOI 8-)

Wij verbleven in juli 7 dagen in Schoppernau, vlak tegen Au :wink:

Wij hadden zelfs nog 15 cm sneeuw vanaf het tussenstation van de Diedamskopf, maar dat was 2 dagen later gelukkig weer helemaal weggesmolten door een stralende zon :-P
Hoi,
Wij hadden prachtig weer en er lag omzeggens geen sneeuw op de Diedamskopf
Afbeelding
We hebben er zelfs in ons T-shirt gezeten en genoten van een frisse almdudler. Verder ben ik samen met de baas van het hotel en en vriend van hem een rondje gaan rijden... Via Arlberg langs de Rechenpass over de Stelvio via de Umbrai langs de panoramastrasse terug naar AU. Een toertje van om en bij 370km maar het was om duimen en vingers af te likken. Volgend jaar gaan we zeker nog een keertje terug... en hoppelijk kunnen we dat weer combineren met een Weissenseetripje :wink: :wink:

GRTS Danny
haté

Weissensee

Bericht door haté »

Hi Rusor, net je foto's bekeken, MOOI.
Eén vraag : op pagina 6 staat je ADV mooi afgebeeld met extra TOURATECH zijtassen aan de valbaren. Kan je mij iets meer info bezorgen (de website wl maar niet lukken) rond prijs, volume, bevestiging, e.d.
thanks
Plaats reactie