Even voorstellen...

Onze virtuele toog...

Moderator: GVN

Plaats reactie
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

Welkom op't Beemerforum Arjan

Dat van de flikken is Afbeelding :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
joopdekater
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 sep 2007, 19:04
Locatie: Nederland

Voorstellen,

Bericht door joopdekater »

Joop de Kater uit Nederland en reeds 19 jaar een BMW rijder.
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Leuke naam :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
vasco66
Berichten: 306
Lid geworden op: 24 sep 2007, 20:09
Locatie: Ham

Bericht door vasco66 »

hoy ik ben pascal en ben operator op tessenderlo chemie rij momenteel nog met een yamaha fazer maar ga een gsa kopen en dat zo vlug als het kan dus de fazer staat te koop en ja de fazer is weg en rij nu met bmw 1200 gs adventure gewoon weg een pracht motor
Laatst gewijzigd door vasco66 op 28 dec 2007, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
brutus
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2007, 20:00
Locatie: Moere

Bericht door brutus »

Hoi k ben hier ook nieuw, mezelf eens voorstellen lijkt me aangewezen. K heb der al 32 zomers op zitten en rij daarvan al 14 jaar met de brommer, begonnen met koersbannanen en vervolgens snelheidswedstrijden gereden zo'n 5 jaar ongeveer. Daarna enkele supermotards gehad om tenlaatste een gs 1150 in mijn bezit te nemen.

Mijn huidige moto's zijn ktm 525 , een k100rs van 91 (trouwens te koop) en mijn nieuwte is een gs 1150 en jawel een dax heb ik ook nog staan
antonn
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2007, 21:39
Locatie: Bocholt

bmw

Bericht door antonn »

hallo ik ben antonn pas nieuw lid ik rij momenteel een K1200GT van 2003 en ben van plan een R1200Rt aan te schaffen ben niet helemaal ontevreden maar wil iets rustiger aan gaan doen -bij deze hij staat te koop ben 54j en heb al bijna 28j gereden heb een zeer lieve vrouw die ook van het motorijden houd en heb 3 kinderen ben van beroep arbeider dit was het ongeveer groetjes antonn : :lol
jakke
Berichten: 3516
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Bericht door jakke »

Aan alle forumnewbie's "HARTELIJK WELGEKOMEN" !!

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Iwan
Berichten: 109
Lid geworden op: 29 sep 2007, 13:34
Woonplaats: ieper
Locatie: Ieper

Re: Even voorstellen...

Bericht door Iwan »

Beste bmw-freaks,

uiteindelijk heb ik toch de sprong durven wagen om me op het forum te begeven. Tussen ervaren mensen je durven introduceren vraagt wat moed.
Ik heet Ivan en ben sedert 2004 trotse eigenaar van een bmw RT1150 'Black line' + garmin 2820. Af en toe zit mijn vrouw Linda achterop en rijden we er een weekendje op uit. Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik volgend jaar misschien uitkijk naar een nieuwe GT1200.
Ik woon in de kattenstad Ieper en naast de liefde voor vrouw, kinderen en de motor koester ik nog een andere (snelle) liefde, nl. de koersfiets (Eddy Merckx 3XM carbon/record).
Ik smelt weg wanneer ik me verdiep op dit forum in tal van razend boeiende weetjes. Af en toe probeer ik ook iets mee te geven op dit forum.
Greetz.[quote][/img]
sprinterke
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 sep 2007, 18:32
Woonplaats: Aalbeke
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Even voorstellen...

Bericht door sprinterke »

Iwan schreef:Beste bmw-freaks,

uiteindelijk heb ik toch de sprong durven wagen om me op het forum te begeven. Tussen ervaren mensen je durven introduceren vraagt wat moed.
Ik heet Ivan en ben sedert 2004 trotse eigenaar van een bmw RT1150 'Black line' + garmin 2820. Af en toe zit mijn vrouw Linda achterop en rijden we er een weekendje op uit. Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik volgend jaar misschien uitkijk naar een nieuwe GT1200.
Ik woon in de kattenstad Ieper en naast de liefde voor vrouw, kinderen en de motor koester ik nog een andere (snelle) liefde, nl. de koersfiets (Eddy Merckx 3XM carbon/record).
Ik smelt weg wanneer ik me verdiep op dit forum in tal van razend boeiende weetjes. Af en toe probeer ik ook iets mee te geven op dit forum.
Greetz.
[/img]
Welkom Iwan en vele veilige kilometers toegewenst, zowel met de RT als met de Merckx. Ook ik proef een beetje van beide walletjes, en ben de trotse eigenaar van een RT en een mooi machientje uit titanium genaamd "Litespeed". :wink:
greetz,
Sprinterke
Douwezelf
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2007, 21:06
Locatie: Zeewolde

ook even voorstellen

Bericht door Douwezelf »

Hallo, mijn naam is MarK, een K75C rijder uit 't Hollandse (ondertussen al de zoveelste...) Ben 21 jaar geleden opgestapt en heb sindsdien eigenlijk altijd motor gereden, na een R50 en een R80 RT een aantal japanse en sinds begin dit jaar weer een BMW, uit hetzelfde jaar van het halen van het roze papiertje, 58000 km's gelopen, voorzien van ruit. top- en zijkoffers en handvatverwarming. Dus een oudje maar ze bevalt prima.
Heb mij hier aangemeld omdat ik al lange tijd meelees en het wel zo netjes is je te melden. Ben niet zo van de snelle reply's maar consumeer des te meer.
groeten MarK
minibandit
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2007, 21:47

Bericht door minibandit »

hoi BMW bikertjes... ;)
blij jullie te mogen vervoegen op dit forum !
mijn hobby's zijn bikes en cars...en niet speciaal in die volgorde :razz:

grtz kleinenbandiet
Nothing corners like a MINI...
kolonie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 okt 2007, 19:58
Locatie: Balkbrug

Even voorstellen

Bericht door kolonie »

Hallo allemaal ,bij deze wil ik mij gaarne even voorstellen.
Mijn naam is Gerard Hogenkamp,ben 58 jaar,en ben woonachtig in het mooie dorpje Balkbrug.
Balkbrug ligt in de provincie Overijssel in Nederland.
Sinds mijn 48 ste jaar rijd ik motor.
Ik ben begonnen op een Honda Deauville welke ik na een jaar heb ingeruild voor een Pan European.
Sinds juni j.l ben ik in het gelukkige bezit van een BMW R 1150 RT.
Nu ik hier aan gewend ben denk ik vaak ""Had ik de Japanners maar nooit gezien""
Een geweldige machine waarop ik in september via de Eiffel,Ardennen,
De Vogezen,over de Alpen naar de Middellandse Zee.
In 10 dagen met deze kanjer 4168 km gereden.
Het enige wat ik heb veranderd is de buddyseat.Hiervoor in de plaats heb ik een buddy van Yves Maillo.Super,super,super.
Ook bij deze even een pluim voor jullie site.

Groetjes Gerard Hogenkamp
Elke fout lijkt ongelooflijk.dan als anderen hem maken!
Rick Selhorst

Even voorstellen

Bericht door Rick Selhorst »

Mijn naam is Rick Selhorst. Woonachtig in het mooie Wageningen ( NL ).

Rij sinds 1990 BMW begonnen met R 60/7 daarna R 100 R vervolgens een R 1100 R en nu sinds een week de eigenaar van een nieuwe R 1200 RT.

De eerste 300 km zitten eral op. Fantastische machine.

Groeten,

Rick Selhorst
raf gsa
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2007, 20:54
Locatie: paal

even voorstellen

Bericht door raf gsa »

Goede avond lotgenoten,
Dag Jef uit Hechtel :wink:


Ik ben Raf, woonachtig te Paal, pas 1150 gsa'ke gekocht.

Beginnend motorrijder (op ne gsa, ik weet het J-P maar ik kon het toch niet laten!).

Historie : Puky driewieler, BMX crossfiets, Scott mtb, BMW gsa 1150.

En nu maar wachten op zondagmorgen om eerste serieuze tour te doen.


tot de volgende,

Raf
zen-gt
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 aug 2007, 12:02
Locatie: Semmerzake

effe voorstellen

Bericht door zen-gt »

Beste forumleden,

ik ben Gijs, woonachtig te Semmerzake.
Bouwjaar 1963.
In 2005 na operatie op doktersadvies mijn R 1150 R verkocht.
Maar ja, het toch niet kunnen laten ... en sinds eind juni 07 trotse eigenaar van mijn 9° moto: K 1200 GT (2003).
Na een paar duizend km wreed content van da beestje.
Live long and prosper, whatever force may be with you.
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Middag Gijs !
Groeten van een buurman ;)
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
lucbov
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2007, 19:33

nieuwe gebruiker

Bericht door lucbov »

Beste vrienden,
Ik volg reeds enige tijd uw wedervaren op het forum en wil mij nu ook op het frum aanmelden. Ben 52 jaar en woon in Kruishoutem. Mijn motogeschiedenis : Yamaha Virago 1100, Bmw K 100 Bmw R 1100 R en nu R 1200 ST . Sinds een week ook een BMW R65 ls VAN 1984 die door een maat van mij in orde wordt gezet.
Dirk 9700
Berichten: 688
Lid geworden op: 23 mei 2005, 18:43
Woonplaats: Oudenaarde
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door Dirk 9700 »

Welkom op het forum! Tot één dezer

Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
Iwan
Berichten: 109
Lid geworden op: 29 sep 2007, 13:34
Woonplaats: ieper
Locatie: Ieper

Re: Even voorstellen...

Bericht door Iwan »

sprinterke schreef:
Iwan schreef:Beste bmw-freaks,

uiteindelijk heb ik toch de sprong durven wagen om me op het forum te begeven. Tussen ervaren mensen je durven introduceren vraagt wat moed.
Ik heet Ivan en ben sedert 2004 trotse eigenaar van een bmw RT1150 'Black line' + garmin 2820. Af en toe zit mijn vrouw Linda achterop en rijden we er een weekendje op uit. Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik volgend jaar misschien uitkijk naar een nieuwe GT1200.
Ik woon in de kattenstad Ieper en naast de liefde voor vrouw, kinderen en de motor koester ik nog een andere (snelle) liefde, nl. de koersfiets (Eddy Merckx 3XM carbon/record).
Ik smelt weg wanneer ik me verdiep op dit forum in tal van razend boeiende weetjes. Af en toe probeer ik ook iets mee te geven op dit forum.
Greetz.
[/img]
Welkom Iwan en vele veilige kilometers toegewenst, zowel met de RT als met de Merckx. Ook ik proef een beetje van beide walletjes, en ben de trotse eigenaar van een RT en een mooi machientje uit titanium genaamd "Litespeed". :wink:
greetz,
Sprinterke
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

Kruishoutem, ik ben daar jaren geleden is goed geflippert :twisted:


Btw Welkom op de beemerkermis lucbov :wink:
Marnix.

Afbeelding
Iwan
Berichten: 109
Lid geworden op: 29 sep 2007, 13:34
Woonplaats: ieper
Locatie: Ieper

Re: Even voorstellen...

Bericht door Iwan »

Iwan schreef:
sprinterke schreef:
Iwan schreef:Beste bmw-freaks,

uiteindelijk heb ik toch de sprong durven wagen om me op het forum te begeven. Tussen ervaren mensen je durven introduceren vraagt wat moed.
Ik heet Ivan en ben sedert 2004 trotse eigenaar van een bmw RT1150 'Black line' + garmin 2820. Af en toe zit mijn vrouw Linda achterop en rijden we er een weekendje op uit. Eerlijkheidshalve moet ik er aan toevoegen dat ik volgend jaar misschien uitkijk naar een nieuwe GT1200.
Ik woon in de kattenstad Ieper en naast de liefde voor vrouw, kinderen en de motor koester ik nog een andere (snelle) liefde, nl. de koersfiets (Eddy Merckx 3XM carbon/record).
Ik smelt weg wanneer ik me verdiep op dit forum in tal van razend boeiende weetjes. Af en toe probeer ik ook iets mee te geven op dit forum.
Greetz. Welkom Iwan en vele veilige kilometers toegewenst, zowel met de RT als met de Merckx. Ook ik proef een beetje van beide walletjes, en ben de trotse eigenaar van een RT en een mooi machientje uit titanium genaamd "Litespeed". :wink:
greetz,
Sprinterke
Allo, allo sprinterke,

Ook een koersfanaat? 'Sprinterke', heeft dat te maken met de koers of eerder met de RT 'Litespeed'?[img] :wink:

By the way: Hoe plaats je zo'n sjieke avatar onder jouw naam ? Kun jij me dit in eenvoudige mensentaal even vertellen ?

Greetz,
Iwan de Verschrikkelijke :twisted: [/img][/u]
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Even voorstellen...

Bericht door sprint »

Iwan schreef: By the way: Hoe plaats je zo'n sjieke avatar onder jouw naam ? Kun jij me dit in eenvoudige mensentaal even vertellen ?

Greetz,
Iwan de Verschrikkelijke :twisted:
Die van Sprinterke kan je hier zelf maken.

bestand opslaan/zelf op een vrije webruimte plaatsen en je avatar linken naar die url. :wink:

mijn onderschrift foto is ook daar gemaakt :wink:
Marnix.

Afbeelding
Werner Von C.
Berichten: 4288
Lid geworden op: 25 mar 2006, 22:21
Woonplaats: Grimbergen
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Kruishoutem, ik ben daar jaren geleden is goed geflippert
Dat verklaart véél... :-P

Bij de weg, welkom Lucbov Afbeelding
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

wreed wel gekomen op het Forum

er zijn nog steeds stiekemerds die hier alles volgen om dan toch te moete n bezwijken voor de charmes.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
UpJohn
Berichten: 966
Lid geworden op: 30 jun 2007, 23:43
Locatie: Ninove

Bericht door UpJohn »

Sprint schreef:Kruishoutem, ik ben daar jaren geleden is goed geflippert
Tis precies nog nie over -)) hi :wink:

Nice to meet you lubcov Afbeelding
Plaats reactie