R1200ST - Motoren & Toerisme

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

R1200ST - Motoren & Toerisme

Bericht door Iron Gonzo »

die personen van motoren & toerisme vinden de ST blijkbaar een lelijke moto. :twisted: :twisted:
Ik vind hem zelf de moderne MAD MAX :shock:
zijn lelijkheid siert hem. :oops:

ik heb zelf nen foto gevonden van een ST in top vorm. :lol:

Afbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

ik vind de kritiek en de testverslagen van de mensen van M&T hoe langer hoe belachelijker worden. zo dus ook hun mening over de ST. of die motorfiets mooi is of niet, dat moet ieder voor zich uitmaken, wat zij daarvan denken doet er eigenlijk weinig of niets toe. indien ze dit eenmalig eventjes als zijnoot zouden vermelden tussen de lijnen door, tot daartoe, maar om dat telkenmale opnieuw te moeten lezen, stoort me toch wel. voor elk type motorfiets van welk merk dan ook zullen er liefhebbers en tegenstanders zijn, maar heel vlaanderen hoeft niet de mening te volgen van één (of enkele) redacteurs.
enfin, ikzelf vind de ST wel een mooie motor en dat is voor mij genoeg.
wat betreft de bijgevoegde foto kan ik heel kort zijn: wat er ook op dat plaatje staat, het is de moeite.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

als ik toe was aan een nieuwe, kocht ik hem ook.
maar eerst mijnen otto vervangen. Die is dringender aan vervanging toe.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Re: motoren & toerisme ST

Bericht door NoPa »

R1100RS schreef:die personen van motoren & toerisme vinden de ST blijkbaar een lelijke moto. :twisted: :twisted:
Ik vind hem zelf de moderne MAD MAX :shock:
zijn lelijkheid siert hem. :oops:

ik heb zelf nen foto gevonden van een ST in top vorm. :lol:

Afbeelding
Dat klopt en mijn vrouw zegt dat ge ne vree mottige avatar hebt :D :D
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

leuk vrouwtje heb je. :lol:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
NoPa
Berichten: 743
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:00
Woonplaats: HASSELT
Locatie: LIMBURG!

Bericht door NoPa »

Dat klopt maar niet blonttt.. :roll: :roll: :roll: :roll:en veeeel ouder :D :D :D
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Nopa dat gaan ze niet graag horen.... en trouwens ze kan mij nog zeer goed af :D ... in de bochten hé....

Danny
Duo-dientje
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 sep 2004, 00:32
Locatie: Hasselt

Bericht door Duo-dientje »

rusor schreef:Nopa dat gaan ze niet graag horen.... en trouwens ze kan mij nog zeer goed af :D ... in de bochten hé....

Danny
Tja RusoR........en het zal er ook niet op verbeteren zulle.
El Barto
Berichten: 121
Lid geworden op: 16 nov 2004, 18:58
Woonplaats: Haaltert
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door El Barto »

Eerlijk gezegd: hoe lelijker ze hem vinden, hoe aantrekkelijker ik die ST vind. Had ik zo gene 'mottigen' Rockster gekocht 4 maanden geleden, ik kocht mij nu direct ne 'walgelijken' ST. Ik zou niet willen dat ik als ik van een terrasje kom een hoop strandjeanetten rond mijne moto vind die de chroom staan op te geilen van een HD of een of andere Aziaat. Voor ne goeien duits of italiaan val je, of laat je links liggen. Als er nu iemand naar onze moto staat te kijken ben je zeker dat hij hem absoluut niet wil pikken, of heb je een echt geïntereseerde vriend bij.
R1150R Rockster
R1200C
R45
K100RS CaféRacer
Ducati "Super"monster

Cars : Chrysler 300C - Chrysler Sebring conv. - Clubman Cooper S - Mercury Cougar XR7 conv. 1971
misterbean
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 feb 2005, 10:32
Locatie: Walibi

Bericht door misterbean »

Bij een nieuw model is het even wennen.Ik persoonlijk moet even wennen aan de voorlicht maar voor de rest niets op aan te merken.
Eigenlijk is het goed dat BMW zijn eigen stijl doet want de jappen trekken allemaal grotendeels op elkaar.
Je zal altijd voor en tegenstanders zijn en da's maar goe ook.


Greetz misterbean :wink:
Motorijden is geen ontspanning maar een inspanning.
Nolle

Bericht door Nolle »

misterbean schreef:Bij een nieuw model is het even wennen.Ik persoonlijk moet even wennen aan de voorlicht maar voor de rest niets op aan te merken.
Eigenlijk is het goed dat BMW zijn eigen stijl doet want de jappen trekken allemaal grotendeels op elkaar.
Je zal altijd voor en tegenstanders zijn en da's maar goe ook.


Greetz misterbean :wink:
dit vind ikzelf nu juist jammer : ze zijn bij BMW ( volgens mijn bescheiden mening ) juist té veel de Japanse toer opgegaan met de nwe ST , ik vind hem té plastiekerig en té veel op de Pan lijkend.
maar da's mijn eigen mening hé , kleuren en smaken verschillen nu eenmaal maar ik heb pas een 1150 RT en heb er geen spijt van dat ik niet op de nwe heb gewacht.
Vanguard
Berichten: 843
Lid geworden op: 28 sep 2004, 06:40
Woonplaats: Ranst
Locatie: Antwerpen

Bericht door Vanguard »

Mij kunnen ze ook niet verleiden met de nieuwe modellen.
Change dat smaken verschillen :)
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
chiepe
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 sep 2023, 16:19
Woonplaats: Roeselare

Bericht door chiepe »

El Barto schreef:Eerlijk gezegd: hoe lelijker ze hem vinden, hoe aantrekkelijker ik die ST vind. Had ik zo gene 'mottigen' Rockster gekocht 4 maanden geleden, ik kocht mij nu direct ne 'walgelijken' ST. Ik zou niet willen dat ik als ik van een terrasje kom een hoop strandjeanetten rond mijne moto vind die de chroom staan op te geilen van een HD of een of andere Aziaat. Voor ne goeien duits of italiaan val je, of laat je links liggen. Als er nu iemand naar onze moto staat te kijken ben je zeker dat hij hem absoluut niet wil pikken, of heb je een echt geïntereseerde vriend bij.
Jup,
Lopen er echt zovéél strandjanetten in Denderleeuw...???? 8)
Amicaal
Chiepe
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

precies wel ! we gaan denderleeuw es moeten leren waar die beierse blikken goed voor zijn :lol:

ik vind den ST niet mis eerlijk gezegd. Ben eerst gewoon geraakt aan de nieuwe RT en daarna de ST in de showroom gaan bekijken en in't echt is ie behoorlijk mooi ... vreemd, maar mooi :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Nolle

Bericht door Nolle »

Arnold Cottenier schreef:
misterbean schreef:Bij een nieuw model is het even wennen.Ik persoonlijk moet even wennen aan de voorlicht maar voor de rest niets op aan te merken.
Eigenlijk is het goed dat BMW zijn eigen stijl doet want de jappen trekken allemaal grotendeels op elkaar.
Je zal altijd voor en tegenstanders zijn en da's maar goe ook.


Greetz misterbean :wink:
dit vind ikzelf nu juist jammer : ze zijn bij BMW ( volgens mijn bescheiden mening ) juist té veel de Japanse toer opgegaan met de nwe ST , ik vind hem té plastiekerig en té veel op de Pan lijkend.
maar da's mijn eigen mening hé , kleuren en smaken verschillen nu eenmaal maar ik heb pas een 1150 RT en heb er geen spijt van dat ik niet op de nwe heb gewacht.
euh ik denk dat ik hier 2 types door elkaar heb gemixt ! mijn commentaar van hierboven was wel bedoeld voor de RT !
t'zal de ouderdom zijn zeker :oops:
fabian
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 nov 2004, 13:04

Bericht door fabian »

Vond in het begin die lichtblok niets hebben,maar hoe meer ik dan die motor bekijk,hoe meer ik het nu aanvaard.En motor journalisten hebben ook hun eigen smaak,en ik laat me niet vangen of leiden door de mening van 2 (beroeps)mensen.(Was de ontvangst slecht,of hadden ze een koffie te weinig gekregen?Of....?:-))
AdventureQ
Berichten: 202
Lid geworden op: 28 sep 2004, 09:58

Bericht door AdventureQ »

ik vond het verslag niet meer dan ... bladvulling. Gewoon een excuus om een bmw op de cover te zetten.
motoren en snobisme, :P

de test van de triple was nog erger, alles op zijn best -en dat in het kwadraat, ...
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet
Plaats reactie