Elektrisch schema F650GS ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Cis-GS
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 okt 2007, 14:08
Locatie: Noord-Antwerpen

Elektrisch schema F650GS ?

Bericht door Cis-GS »

Misschien is het hier al wel eens op het forum geweest, maar ik ben op zoek naar de elektrische schema's van een F650GS. De draad naar mijne claxon is ergens onderbroken, en ik zou er graag een nieuw draadje trekken, maar ik weet niet waar dat naartoe gaat (da verdwijnt in de kabelboom maar naar waar????)

Btw, gegroet iedereen :!: Ik ben ne nieuwe, en heb sinds augustus mijne eerst moto. Ne F650GS dus.
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Bericht door tweecilinderke »

van de claxon naar uwe schakelaar en dan naar de batterij.
anders mail iron gonzo eens voor een schema.
Begin maar te zoeken vanaf de schakelaar mestal zit het probleem daar.
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
DaktaRi
Berichten: 16
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:20
Locatie: Nordrhein Westfalen

Bericht door DaktaRi »

Mzzl Linda
Cis-GS
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 okt 2007, 14:08
Locatie: Noord-Antwerpen

Bericht door Cis-GS »

tweecilinderke schreef:van de claxon naar uwe schakelaar en dan naar de batterij.
anders mail iron gonzo eens voor een schema.
Begin maar te zoeken vanaf de schakelaar mestal zit het probleem daar.
Volgens mij zit het echt in het draadje ter hoogte van het balhoofd, want als ik met het stuur draai, werkt hij soms.
Maar alvast bedankt voor de tip. Ik ga da schakelaarke eens openvijzen, en normaal moet ik dan dezelfde kleurkes van draad tegenkomen.

Intussen heb ik ook het schema, en gaat het blijkbaar inderdaad van de schakelaar naar de claxon. Dat is ook het meest logische natuurlijk, maar voor ik het boelke opensmijt, wil ik toch weten waar ik aan begin.
Plaats reactie