interessante link voor de passenrijders

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
Jo De Paepe

interessante link voor de passenrijders

Bericht door Jo De Paepe »

http://www.uem-online.org/em/index-map.php?nr=mr11vor

interessant kaartmateriaal voor zij die een reisje plannen.

Als je de kaarten bekijkt ;wordt je ambetant en wil je weg :twisted:
bougimain
Contacteer:

Re: interessante link voor de passenrijders

Bericht door bougimain »

Jo bedankt dit is een zeer interessante website ti's een beetje wat ik zocht voor mijn verlof van volgend jaar.

thanks
Bougimain :wink:
Jo De Paepe schreef:http://www.uem-online.org/em/index-map.php?nr=mr11vor

Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

ADAC, het Duitse Touring Wegenhulp zeg maar, heeft al jaaaaren heel goede kaarten voor specifieke doelgroepen, maar het probleem is een beetje om er van hieruit aan te geraken. Vroeger in ieder geval alleen te bestellen als je aangesloten was of ter plaatse in een Duitse Tankstelle :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ik heb die van het zwarte woud afgeprint en allen aan elkaar geplakt & daarna geplastifieerd en dan mooi opgeplooid en ti's in de sakoch.
:-) :-) :-)

BiemeRT schreef:ADAC, het Duitse Touring Wegenhulp zeg maar, heeft al jaaaaren heel goede kaarten voor specifieke doelgroepen, maar het probleem is een beetje om er van hieruit aan te geraken. Vroeger in ieder geval alleen te bestellen als je aangesloten was of ter plaatse in een Duitse Tankstelle :cry:
Afbeelding
Beire

Re: interessante link voor de passenrijders

Bericht door Beire »

Jo De Paepe schreef:http://www.uem-online.org/em/index-map.php?nr=mr11vor

Hoi, is er ook zoiets voor off-road in die streken?
Deze had ik ook nog niet. Bedankt!
STUCK IN THE MUD
R100GSPD white/blue dirtbike + VMC cross sidecar
Rik'sGS

Bericht door Rik'sGS »

Je kan die kaarten bestellen bij de VMBB. De juiste prijs weet ik niet meer, maar ik heb er in 2004 enkele besteld. Geen probleem.
Een mailke naar onderstaand adres, met de vermelding van de kaartnummers die je wenst en dan zou alles in orde moeten komen.

vmbb@skynet.be
T.n.v. Els Wayenberg,
R1100RT '97
R1150GS '01
R1200GS '06
R1200GS '11
Renzo

Bericht door Renzo »

Ik ben altijd op zoek naar leuk kaartmateriaal. Dit ziet er wel tof uit. Bedankt voor de link !!!
Renzo,
Honda 400 C 1992, Honda Pacific Coast 1998, BMW R1150RT 2006, R1200 RT LC 2014 / Ebony
2016 Mei Saarland, mei/juni Calabria & Basilicata ( Zuid-Italie), aug/sept Emilia-Romagna & Alpen( Noord-Italie)
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

Hoi, is er ook zoiets voor off-road in die streken?
Deze had ik ook nog niet. Bedankt!
Yep,

de passenbijbel van DENZEL ,GROSSE ALPENSTRASSENFUHRER

Afbeelding

daar staan ALLE passen , ook de offroad in beschreven, Klein kunstje om van daaruit te plannen via de Kaarten van dat dik opgeblazen manneke :twisted:
Big Mike
Contacteer:

Bericht door Big Mike »

Mensen die de "Grosser Alpen Strassen Fuhrer" ooit gebruikten tijdens een Alpenreis, beseffen dat dit absoluut de meest uitgebreide reisgids is.
Er wordt echter geen hotel of restaurant info meegegeven :!: Enkel rijtechnische info! Alle aspecten van geasfalteerde en niet-geasfalteerde Alpenpassen komen ter sprake. Weggesteldheid, stijgingspercentage, wegbreedte. De "Führer" bevat dus gedetailleerde beschrijvingen per pas of col; dit om je te helpen bij het plannen van een route die je zelf uitstippelt :!:

Als je kant en klare dagtrips wil, moet je kiezen voor "Motorrad Touren Westalpen", "Ostalpen" of "Süddeutschland".

Als encyclopedisch naslagwerk is de "Grosser Alpen Strassen Fuhrer" echter onklopbaar!

Geïnteresseerden vinden verdere informatie over de Denzel boeken op mijn nieuwspagina.
Zo ook dat deze boeken nu verkrijgbaar zijn bij Cenmoto in Lier en bij GPS verkopers Multitudo.

Groeten.
Big Mike
Geen foto's in de onderschriften aub. Hou het leesbaar.
Plaats reactie