Windscreen spoiler BMW R 1200 GS Adventure lockabl

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
bluevelvet
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 okt 2006, 23:56
Locatie: Haasrode

Windscreen spoiler BMW R 1200 GS Adventure lockabl

Bericht door bluevelvet »

Heeft er iemand ervaring met de Windscreen spoiler BMW R 1200 GS Adventure lockabl van touratech.Ben zelf 1m86 en vraag mij af of je echt veel baat hebt bij een verhoging van 112 mm.
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Da's wel 11,2 centimeter hé :shock:

Je zal wel meer uit de wind zitten....ik zou meer schrik hebben van turbulentie :-?
Phaedrus
Berichten: 310
Lid geworden op: 14 mar 2007, 09:32
Locatie: Kortrijk

Bericht door Phaedrus »

ik zou meer schrik hebben dat het scherm te hoog komt en dat het vervelend wordt omdat je juist op de scheiding tussen 'ruit-geen ruit' kijkt.

Uitermate vervelend!
Ik heb nog maar pas terug mijn hogere ruit met spoiler geplaatst omdat ik met dit weer wel iets minder wind wil vangen (woon-werk verkeer)maar ik kan je wel zeggen dat ik snel even mijn korte ruit plaats als ik een toerrit zou maken.
Only riders understand why dogs love to stick their heads out of car windows
TAF
Berichten: 89
Lid geworden op: 06 apr 2005, 18:56
Locatie: 8840 STADEN

Bericht door TAF »

Bij mij komt het opzetstuk er nooit meer af gewoon de max geen turbulentie meer niks nadda ben 1,84cm lang en het kijken boven of langs het schermpje kom je snel gewoon .
CIAO
GS 1150 ADVENTURE
GS 1200 ADVENTURE
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO

Was 't eerste ding dat erop stond nadat ik 'm gekocht had, en ik bedoel direct, was zelfs de parking v.d dealer nog niet af.

Zonder is een kleine ramp me dunkt, ik haal 't er enkel af voor te kuisen, en tijdens off-roadgebruik.

Lijkt veel geld voor zo'n dom stukje plexi, maar 't is wel degelijk een wereld van verschil.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
bluevelvet
Berichten: 56
Lid geworden op: 13 okt 2006, 23:56
Locatie: Haasrode

Bericht door bluevelvet »

Zeg Koppel;hoe veel cm meet jij (van kop tot teen);en realistisch zijn hé,ge spreekt hier niet tegen een vrouw :-)
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO

Ben 185cm, voor zover ik 't zelf weet :D

Grtz, Philip!

P.S: M'n zadel staat wel in de laagste stand, anders zit ik met de bovenkant v.d helm nog altijd in de turbulentie, en ne Nolan is nu niet direct de stilste van den hoop :-?
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
S|empr3
Berichten: 164
Lid geworden op: 29 sep 2004, 15:38
Locatie: Middelkerke
Contacteer:

Bericht door S|empr3 »

komt er bij mij ook nie meer af.
Weg vervloekte turbulentie
echt content van

ben 1.92

greetz
Kris
Gorky-GSA
Berichten: 205
Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:09
Woonplaats: WICHELEN
Locatie: WICHELEN R1200RT
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

Ik ben 1.87 en heb het er onmiddelijk bijgekocht 8-) ,het stond er al op voor ik de winkel uit was . En het werkt echt heel goed,Ik heb wel de indruk dat mij motor meer lawaai maakt (mss omdat het windgeluid wegvalt,of mss is het een gedacht) :-? :-? Vroeger stond ook zo'n ding op mijne 1100 ,en tis echt cool 8-)
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1200R classic
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Bericht door RUSOR »

Met mijne meter zesentachtig is dat perfect.... helm gaat nog enkel dicht bij regen....

GRTS Danny
Den Dirk
Berichten: 915
Lid geworden op: 08 aug 2007, 13:18
Locatie: brabant

Bericht door Den Dirk »

Ik ben maar ne kleine van 1m80....maar ik heb ook lawaai genoeg rond m'n hoofd...
Ik rij nu steeds met het scherm in rechtste stand, is de windspoiler dan ook het efficiënst?
Waar kan ik dat ding vinden?
I like my bike!!
ErikD
Berichten: 172
Lid geworden op: 06 aug 2006, 20:55
Locatie: VL. Brabant

Bericht door ErikD »

Ik ben 1m92 en heb een hamster spoiler (de goedkope uitvoering, te verkrijgen via hamster van het nedelandse GS forum). Zonder de spoiler kon ik enkel rijden met de ruit op de laagste stand, en dan had ik nog last van turbulenties rond m'n helm (t'is ne Nolan...). Nu met de spoiler staat de ruit op de middenste stand: weg turbulenties, ook op de autostrade, en weg wind.
Geweldig ding! En in de zomer als het te warm wordt gaat hij er af.

ErikD.
BMW 1150GS zwart - 2002
Husqvarna WR 250 - 1988
Plaats reactie