Forum Kalender 2008 : nu te koop voor 10 EUR !

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Marc451814882
Berichten: 153
Lid geworden op: 21 jul 2007, 08:01
Locatie: Gent

Bericht door Marc451814882 »

Nogmaals bedankt Bart.
Prachtige foto's....mmm....en mooie lay-out. :-)

Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
GSPeP
Berichten: 716
Lid geworden op: 29 sep 2004, 20:31
Woonplaats: Steendorp
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door GSPeP »

BiemeRT schreef:Een CLUBkalender waar je de CLUBactiviteiten niet eens kan op noteren ..... beetje veel jammer, hé :cry:
't is wel een FORUMkalender :grin:

Om op te noteren gebruik je beter een AGENDA :wink:
Zwerver
Berichten: 114
Lid geworden op: 12 apr 2006, 11:06
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Bericht door Zwerver »

Is er nog eentje te koop voor een buitenlander?
AfbeeldingGeert Hp2Adv en xtz660 in wording
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Geert,

Uiteraard ! Waar denk je van afhaalplaats ? Of sturen we je eentje op ?


@ BiemeRT :

Het was een optie die nog in ons opkwam, maar daardoor gaat veel plaats verloren, en ga je eerder naar een zeer groot vlak voor de nummers.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JüRgen schreef:@ BiemeRT :
Het was een optie die nog in ons opkwam, maar daardoor gaat veel plaats verloren, en ga je eerder naar een zeer groot vlak voor de nummers.
Het is idd nefast voor de layout, maar soms moet je compromissen maken om het nuttige aan het aangename te paren :wink:

Daarom is het ook zo moeilijk ontsnappen aan dat beproefde ontwerp van foto-bovenaan-en-vakjes-eronder type waarin zowat alle kalenders verzeilen, hé :wink:

Het blijft altijd een lastige en persoonlijke keuze, maar ik dacht, met het oog op het noteren van de (gelukkig) zéér talrijke clubactiviteiten, een niet te versmaden optie 8-)

Toen ik bij Fujiyama (karateclub) kalenders maakte, liet ik de reeds bekende clubactiviteiten (meestal staat nu het clubprogramma van volgend jaar al grotendeels vast) er metteen opdrukken zelfs 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
luc boxer
Berichten: 2416
Lid geworden op: 28 mar 2005, 22:39
Woonplaats: Kalmthout

Bericht door luc boxer »

BiemeRT schreef:
(meestal staat nu het clubprogramma van volgend jaar al grotendeels vast) er metteen opdrukken zelfs 8-)
Meestal wel, maar regelmatig wordt er nog wel wat bij gezet en wim als jij dat dan met je pen op die kalender moet bijschijven is het mooie er weer af. :lol: :wink:
Daarvoor blijft het clubjournaal beter geschikt voor, en misschien een goed plaatsje om het clubjournaal terug te vinden “leg hem naast uw kalender” :-P ;)
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Bericht door WimLT »

luc boxer schreef:BiemeRT schreef:
(meestal staat nu het clubprogramma van volgend jaar al grotendeels vast) er metteen opdrukken zelfs 8-)
Meestal wel, maar regelmatig wordt er nog wel wat bij gezet en wim als jij dat dan met je pen op die kalender moet bijschijven is het mooie er weer af. :lol: :wink:
Daar moest idd regelmatig wel eens iets aan veranderd en vooral aan toegevoegd worden, maar kijk, dat is nu het verschil: voor mij is een kalender nu eenmaal in de eerste plaats een gebruiksvoorwerp en als dat wat opgefleurt kan worden met enkele mooie foto's, niet gelaten, maar de essentie mag niet uit het oog verloren worden :razz: Mooie foto's steek ik wel in een kadertje :wink: (en tegenwoordig in een digitaal kadertje :-P )
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
KALENDER
Awel, ik ben het eens met Wim, een kalender heeft toch als doel om op een bepaalde datum iets te vermelden zodoende men dit kan blijven herinneren.
Als je een kalender alleen maar koopt om de foto's en je wil er niet op schrijven, vraag dan die foto's via mail of download ze en dan vergroot je toch die foto's, kader ze in zo kan je ze ook tegen de muur hangen en er elke dag naar kijken. :roll:
PS: Ik kan er best inkomen dat er forummers zijn die er een andere meningen op na houden, meningen verschillen nu eenmaal.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Rik'sGS
Berichten: 218
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:01
Woonplaats: Leopoldsburg
Locatie: Limburg

Bericht door Rik'sGS »

Jurgen;

Kan ik, als niet lid, die kalender ook bestellen?
Zo ja, kan je zeggen hoeveel ik, verzendingskosten inbegrepen, moet overschrijven, en naar waar.

Groetjes
R1100RT '97
R1150GS '01
R1200GS '06
R1200GS '11
sprint
Berichten: 2743
Lid geworden op: 13 jul 2005, 11:23
Woonplaats: Bambrugge-City
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door sprint »

Voor niet leden kost de kalender 43 euro, je krijgt er dat een gratis lidmaatschap bij voor 2008 :mrgreen:
Marnix.

Afbeelding
Pat Beemer
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 jul 2005, 23:04
Woonplaats: Denderland
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door Pat Beemer »

Zijn de kalenders verkrijgbaar op het secretariaat in Lede? Ik wil er daar wel eentje gaan ophalen, of moet ik deze op een andere plaats gaan afhalen?
FS1-E - RD200 - PE250 - XJ900 - K100LT - K1100LT SE - R1150RT - R1200GS
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

@ Pat Beemer,

Ze zijn verkrijgbaar, mochten er tekort zijn, kan ik ze op een 20 tal minuutjes leveren...

@ Rik'sGS :

Dit kan, als niet-lid kan je de kalender ook bestellen, dit kan tijdens een onthaalavond, zo maak je ook eens kennis met Clubleden, en ben je misschien wel overtuigd :wink:

Mocht iemand het wensen, kan ik het ook per post versturen, wel mits betaling enveloppe en portkosten uiteraard ;)
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Wingman X
Berichten: 3022
Lid geworden op: 14 mei 2005, 22:20
Woonplaats: 3000
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

shit, be iets vergeten vrijdag :-?
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Er nog even op terug komen !

Er zijn er nog beschikbaar ! Gelieve jullie te laten horen.

Onze mooie kalender zal ook beschikbaar zijn op onze stand op het Salon, en op Club 2008 !
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

Frans schreef:Als verzamelobject een tegenhanger van de Pirellikalender :lol: :lol:
maar hier staan er mannen met ballen op :lol: :lol: :lol:
... heb jij een andere versie dan de mijne???
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

ik heb er nog 2 liggen
1 gereserveerd voor
charrake

en 1 nog beschikbaar.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Gesloten