Kofferhouders
Moderator: GVN
-
mecapuet
Kofferhouders
Zouden kofferhouders van een GSA 1150 ook passen op een R 1150 R, en wat is zoiets waard?
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Re: Kofferhouders
Wat is 't? Niet content van?mecapuet schreef:Zouden kofferhouders van een GSA 1150 ook passen op een R 1150 R, en wat is zoiets waard?
-
mecapuet
Jawel, wreed content, het gaat over de beugels die er op stonden, om die zwarte originele koffers van bmw, ik heb ze niet meer nodig.demito schreef:Wat is 't? Niet content van?mecapuet schreef:Zouden kofferhouders van een GSA 1150 ook passen op een R 1150 R, en wat is zoiets waard?
Die koffers van u, die staan picobello
allright danmecapuet schreef:Jawel, wreed content, het gaat over de beugels die er op stonden, om die zwarte originele koffers van bmw, ik heb ze niet meer nodig.demito schreef:Wat is 't? Niet content van?mecapuet schreef:Zouden kofferhouders van een GSA 1150 ook passen op een R 1150 R, en wat is zoiets waard?
Die koffers van u, die staan picobello
Veel plezier ermee.
T
-
mecapuet
demito schreef:allright danmecapuet schreef:Jawel, wreed content, het gaat over de beugels die er op stonden, om die zwarte originele koffers van bmw, ik heb ze niet meer nodig.demito schreef: Wat is 't? Niet content van?
Die koffers van u, die staan picobelloIk dacht al dat je die teleurgesteld was in die ALU bakken.
Veel plezier ermee.
T