x moto

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW G-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rubi
Berichten: 71
Lid geworden op: 22 jan 2006, 10:33
Locatie: saint-remi-geest

x moto

Bericht door rubi »

reeds iemand ervaring met de nieuwe G 650 X MOTO ,graag enige informatie daar ik zeer benieuwd ben naar het fun gehalte dat volgens BMW zeer hoog ligt maar in het praktische dagdagelijkse gebruik?????????
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
Zeppe
Berichten: 1455
Lid geworden op: 06 jan 2005, 09:47
Woonplaats: 2630
Locatie: Aartselaar

Bericht door Zeppe »

rubi,

Deze week, tijdens de late night shopping bij cenmoto, met de mannen van de garage babbeltje gedaan. Heb ondermeer naar het verkoopscijfers gepolst, blijken zeer sterk tegen te vallen. Volgens de verkoper zou zelfs de prijs ligt zijn gedaald tov bij de lancering, en nog loopt de verkoop niet.

groeten,
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Ik vermoed dat de prijzen van de G reeks wel wat lichtjes overdreven is met wat de concurentie op de markt brengt en die hebben dan nog eens jaren lang ervaring in dat type motoren dan BMW :roll:
Als ze eerst maar eens bewijzen dat ze degelijker zijn dan hun concurenten :-o
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
rubi
Berichten: 71
Lid geworden op: 22 jan 2006, 10:33
Locatie: saint-remi-geest

Bericht door rubi »

hallo , ik heb er nu een paar duizend km opzitten met mijn x moto en kan alleen maar beamen dat deze perfekt is ontworpen om plezier te hebben tijdens het rijden fun en nog fun , ik durf zelfs beweren dat hij meer plezier bied bij hetgeen waarvoor hij gemaakt is (niet voor lange dagritten) dan mijn gs , en ja de prijs ....ge moet hem toch maar één keer betalen en plezier hebt ge er elke dag van !

groetjes rubi
PRETENTIE IS EEN BREVET VAN DOMHEID
Plaats reactie