Tom tom rider V2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
oer gs'r

Tom tom rider V2

Bericht door oer gs'r »

Ik zie net op de website van GPS.be de tomtom rider V2 met kaarten van
West - Europa voorgeladen aan 507 € , Btw en verzendkosten inbegrepen.

In de reguliere handel worden ze aangeboden aan 599 €,koopje dus of weet iemand ze nog goedkoper .
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
bijnaextuc

Bericht door bijnaextuc »

In Tessenderlo heb ik ze gezien aan 499€ ,maar over die 8€ zullen we maar niet spreken. :wink:
Ik had toen ook op het net rondgesnuffeld en dat was de laagste prijs
op dat moment wat ik vond.(2 weken geleden)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bij Louis ook 499 € MET Scala Rider Set 8-)

Maar je moet altijd en overal wel goed opletten of het met Europa deur tot deur is of niet, want die kost dan weer 599 € :roll: , maar ook met Scala Rider Set. Het zijn die accessoires en kaarten die het verschil maken gewoonlijk.

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
oer gs'r

Bericht door oer gs'r »

Maar je moet altijd en overal wel goed opletten of het met Europa deur tot deur is of niet,

Van deur tot deur lijkt me duideijk , wat bedoel je in het andere geval ?
En is het noodzakelijk ?
ne moto veu me te rein en ene veu oan te prutse.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

oer gs'r schreef:
Maar je moet altijd en overal wel goed opletten of het met Europa deur tot deur is of niet,
Van deur tot deur lijkt me duideijk , wat bedoel je in het andere geval ?
En is het noodzakelijk ?
Wel, als je in Duitsland koopt, heb je dikwijls alleen de kaarten van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland als primaire kaarten :-?

Hier in België heb je oplopend drie mogelijkheden:

Benelux deur tot deur
Benelux deur tot deur + de hoofdwegen van Europa
Europa deur tot deur

Is het noodzakelijk ? Als je toch investeerd in een gps, zou het stom zijn om NIET Europa deur tot deur te kopen. Stel je boekt een hotel in Milaan. In Milaan geraak je dan wel, maar om het hotel te vinden, kan je terug de kaart pakken of de weg gaan vragen. Alle bezienswaardigheden ..... idem dito, je hotel op de volgende stop in bijv Pisa en noem maar op, hé :-? Tot je terug in de Benelux bent ...... terug naar de middeleeuwen :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
UpJohn

Bericht door UpJohn »

Juist Biemie .. :grin:

Er bestaat een mooi spreekwoord die zegd :
"Wanneer de wremel van de prijs is lang vergeten ... blijft de genoegdoening van het produkt nog lang in het geheugen"
Gij kunt rijmen en dichten zonder uw kont op te lichten -)) :grin: :santa: :grin:
Plaats reactie