USB poort voor de zumo werkt niet meer.
Dus ik kan mijne zumo niet meer aan pc koppelen.
Pc zegt vind het toestel niet.
De vraag is de usb poort stuk of zijn hier pc fanaten die mij kunnen helpen om een antwoord
te vinden op mijn probleem.
Bij deze mijn dank aan de mensen die hier op antwoorden.
Gaat de Zumo nog over naar het transferscherm als je de usb kabel insteekt ? Zo ja dan is je usb-poort niet defect maar ligt het probleem bij je PC.
Als de PC zegt dat hij het toestel niet vind, dan ziet hij wel dat er iets aanhangt maar waarschijnlijk de driver niet vind. Vanaf Garmin eens de laatste drivers binnennemen en installeren. Dan aankoppelen en kijken wat het resultaat is.
Als je meerdere poorten hebt kan je eens proberen in een andere USB poort te steken.
Dit kan je doen zonder iets te moeten installeren, eventueel eens ander apparaat in eerste poort steken.
Als zumo dan nog niet gedetecteerd word en ander apparaat wel dan is er iets met uw zumo ofwel met stuurprogramma.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
dirk-sus schreef:USB poort voor de zumo werkt niet meer.
Dus ik kan mijne zumo niet meer aan pc koppelen.
Pc zegt vind het toestel niet.
De vraag is de usb poort stuk of zijn hier pc fanaten die mij kunnen helpen om een antwoord
te vinden op mijn probleem.
Bij deze mijn dank aan de mensen die hier op antwoorden.
is dit altijd of gaat het af en toe nog wel is ?
heb je ook problemen met andere usb apparaten die niet meer of minder goed gevonden worden dan vroeger.
ferre.
Als ik de zumo in een andere usb poort stop vind hij die ook niet.
Het is niet af en toe maar telkens ik probeer.
MapSource werkt maar iets naar de zumo en iets van de zumo sturen lukt niet meer.
Dus als ik nu eens alles verwijder en opnieuw instaleer.
mdc schreef:Gaat de Zumo nog over naar het transferscherm als je de usb kabel insteekt ? Zo ja dan is je usb-poort niet defect maar ligt het probleem bij je PC.
Als de PC zegt dat hij het toestel niet vind, dan ziet hij wel dat er iets aanhangt maar waarschijnlijk de driver niet vind. Vanaf Garmin eens de laatste drivers binnennemen en installeren. Dan aankoppelen en kijken wat het resultaat is.
Daar is mijn oplossing bedankt.
Misschien nog mensen met het zelfde probleem als ik en nog niet deze oplossing geprobeert.
Bij deze was dit het wel bij mij.
Nomaals bedankt vrienden.
vacaro schreef:Als je meerdere poorten hebt kan je eens proberen in een andere USB poort te steken.
Dit kan je doen zonder iets te moeten installeren, eventueel eens ander apparaat in eerste poort steken.
Als zumo dan nog niet gedetecteerd word en ander apparaat wel dan is er iets met uw zumo ofwel met stuurprogramma.
Heb ik ook al voor gehad,andere poort geprobeerd en alles werkte
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
Zelfde probleen gehad pc vond BMW nav II niet. Kon geen routes naar nav II zenden . software opnieuw geinstalleerd en drivers opnieuw gedownload.
Ben dan naar Mertens in Kessel-lo gegaan (verkoopt garmin)
wat bleek nav II stuk. soort van printplaatje binnenin had zich verplaatst. (schokken). gratis gerepareerd in 5 min. met dank aan de firma Mertens.