k 1200 s koppeling

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

jamie
Contacteer:

Re: k 1200 s koppeling

Bericht door jamie »

dat gaan ze op mijn vraag idd uit zoeken ,,ik wil het nl ook weten , ben hier ook niet tevreden mee ,,heel het blok had om zeep kunnen zijn :cry:
k1200 S
jamie
Contacteer:

Bericht door jamie »

en wemalo ,,,je kan eisen ,,,,,en ook vechten tegen windmolens met een motor die zijn derde levensjaar ingaat
k1200 S
eddy h

Bericht door eddy h »

Volgens mij is het een borgdraad die bij verpakking gebruikt word om koppelingsklok en koppelingplaten bijeen te houden. :shock:
jamie
Contacteer:

Bericht door jamie »

:grin: wel eddy ik denk ook in die richting
k1200 S
jamie
Contacteer:

Bericht door jamie »

heb net bericht gekregen van de garage ,,,,gratis koppeling ,, oliepomp ,,pakking en bouten maar werkuren moet ik zelf betalen ,,,ga ik dus mee akkoord ,, ik kan het risico niet nemen het zo te laten alhoewel er uiterlijk aan de koppeling geen schade is , maar eventuele schade aan de oliepomp is mogelijk
k1200 S
youyou

Bericht door youyou »

Shit, heb ook eentje van 2007 (eind) is nog maar enkele maanden oud maar reeds enkele keren moeten binnengaan voor problemen. Zoals eerder gepubliceerd, moeilijk toerental (veel te hoog) bleek zoals in één van de antwoorden dus toch de luchtfilterhuis dat vervormde bij hoog toerental. Nu zie ik die ijzeren draad en krijg ik een kramp in het hart want ik ben diep gegaan om mij een k1200s aan te schaffen. Kom van 20 jaar gsxr rijden zonder één probleem maar werd iets te oud.
Hopelijk blijf ik gespaard want als ik dit aan de dealer ga moeten uitleggen....... De vorige keren heeft hij mij eerst een paar keer wandelen gestuurd om nadien toch toe te geven nadat ik via dit forum werd ingelicht over het bbqs of hhs of zoiets. Sorry, weet echt de afkorting niet meer.
no problemo
jamie
Contacteer:

Bericht door jamie »

als de dealer problemen maakt en je wandelen stuurt ,,neem dan maar contact op met BMW bornem en vertel het hen ,,er zijn nog dealers hoor die je niet wandelen sturen maar je best willen helpen .
wees gerust ik rij al jaren bmw en ze zijn best te pruimen :lol:
k1200 S
21#Joeri

Bericht door 21#Joeri »

youyou schreef:Shit, heb ook eentje van 2007 (eind) is nog maar enkele maanden oud maar reeds enkele keren moeten binnengaan voor problemen. Zoals eerder gepubliceerd, moeilijk toerental (veel te hoog) bleek zoals in één van de antwoorden dus toch de luchtfilterhuis dat vervormde bij hoog toerental. Nu zie ik die ijzeren draad en krijg ik een kramp in het hart want ik ben diep gegaan om mij een k1200s aan te schaffen. Kom van 20 jaar gsxr rijden zonder één probleem maar werd iets te oud.
Hopelijk blijf ik gespaard want als ik dit aan de dealer ga moeten uitleggen....... De vorige keren heeft hij mij eerst een paar keer wandelen gestuurd om nadien toch toe te geven nadat ik via dit forum werd ingelicht over het bbqs of hhs of zoiets. Sorry, weet echt de afkorting niet meer.
Hoeveel was het toerental op je K misschien ?
R1200R ('16) + Street Triple R ('14)
Past: ZX-6R -> R1150GS -> R1100S -> K1200S -> 1098 -> R1200S -> R1200R -> M1100 EVO -> R1200S -> K1300S -> RSV4RR -> Stelvio NTX
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Even diep ademhalen :wink: Er durven wel eens problemen opduiken met BMW's, in het bijzonder bij nieuwe modellen binnen het eerste jaar na het op de markt komen (Ik spreek hier vooral over K's, ik ben niet vertrouwd met boxers). Het zou niet mogen, maar we moeten de feiten onder ogen durven zijn. Edoch (en hier gaat het om :idea: ): BMW zoekt steeds oplossingen en BMW dealers worden verondersteld die oplossingen toe te passen. Zoals reeds geschreven, als jouw dealer niet wil meewerken (kan gebeuren, heb ik nooit last van gehad met vier verschillende dealers), vraag je om BMW Bornem te contacteren (of je doet het zelf).
Dus, ipv je zorgen beginnen te maken (of erger nog, hartkrampen te krijgen), bekijk de zaak constructief en ga ervan uit dat het probleem, als het inderdaad om een kinderziekte of fabricagefout gaat, ook wordt opgelost, door BMW.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Plaats reactie