scala rider inetercom-radio

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
fardtie

scala rider inetercom-radio

Bericht door fardtie »

miscchien al eens besproken,maar had graag geweten of er collegas zijn die dit gebruiken,zou graag alle postieve en negatieve info erover willen weten,
ben op zoek na zo een systeem,om eventuel radio en intercom te gebruiken
bedankt voor jullie reactie
JohanDB
Contacteer:

Re: scala rider inetercom-radio

Bericht door JohanDB »

Dan zal je toch ergens anders te rade moeten gaan vrees ik.

Bij Scala heb je enerzijds de FM-versie en anderzijds de Teamset. De ene is met ingebouwde radio, de andere met intercom, maar beide combineren lukt niet.

Mijn Scala rider FM mag je komen halen voor 75€. Slechts enkele maanden gebruikt tot het herladen van de batterij mij beu werd.

Een simpel kabeltje op een ingebouwde intercom waar mijn ingebouwde autoradio, de gps en indien gewenst ook een pmr op aangesloten is vind ik bij nader inzien nog altijd het beste :D
edwinRT

Re: scala rider inetercom-radio

Bericht door edwinRT »

Scala heeft een nieuw apparaat met ingebouwde fm radio. Je kan hier ook terzelfde tijd de intercom gebruiken als ook bleutooth voor gsm en gps.Zelf heb ik het oude systeem zonder fm radio. Maar raad u aan om toch ook eens naar andere merken of systemen te gaan kijken daar ik niet volledeig tevreden ben over de scala rider. Indien u een Schubert helm hebt kan u mischien eens te raden gaan bij een verkoopspunt van Schubert daar zij een nieuw systeem op de markt hebben i.v.m bluetooth speciaal ontworpen voor schubert helmen. Weet niet of er ook een fm radio ingebouwd is.
groeten, edwinRT
Afbeelding
Plaats reactie