Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
IRON GONZO schreef:je moet de organisator zelf een mailtje sturen met uw aanvraag en uw gegevens.
via het Forum een mailtje aanvragen van de rit en terug krijgen met antwoordt is niet de werking van het systeem
Is dit als lid nog nodig nu op het ledenforum de routes te downloaden zijn....
Ik dacht wel dat je je de dag zelf moest aanmelden aan het vertrekpunt ivm de verzekering. (en uit beleefdheid)
Schalkseruiter® schreef:zou ze graag downloaden MAAR....heb mijn lidkaart perongeluk in bancontact gestoken.....geen kaart terug en ook geen geld kwijt....Nu ook mijn lidnummer kwijt
Who helps Schalkse®?
Grtz
dat u dat nu overkomt
der kwam ook genen bmw uit de muur
Frank K schreef:Is dit als lid nog nodig nu op het ledenforum de routes te downloaden zijn....
Ik dacht wel dat je je de dag zelf moest aanmelden aan het vertrekpunt ivm de verzekering. (en uit beleefdheid)
1. Hé, er is een ledenforum. Bedankt voor de tip.
2. Ik geloof dat ze er nog niet op staat. Ik heb gelezen dat den Bosse ze er pas een drietal dagen op voorhand op plaatst. Hij wil ze net voor zondag nog even testen.
3. Excuses aanvaard. Dacht inderdaad dat het individueel was bedoeld, gezien ik de groep vanuit Antwerpen "trok".
Fox30 schreef:Zullen we (de Antwaarpeneirs) weer afspreken aan de benzinepomp in Kontich op de E19?
Hoe laat?
Vorig jaar was het: We hebben gisteren op de ontmoetingsavond afgesproken dat we tegen 8u verzamelen op de parking van Kontich Waarloos (E19). We verzamelen voor het benzinestation. Tegen 8:15u rijden we dan door naar het vertrekpunt.
Kunnen zelfs al afspreken op de P&R van Sint Job, want van hieruit vertrekt er zelfs al behoorlijk wat volk
Dat zou dan bijgevolg om 7h30 moeten zijn, want ten laatste 7h40 vertrekken naar Kontich of .....
rechtstreeks naar het vertrekpunt van de route. 'k Vrees dat de groep in Kontich nogal groot gaat worden deze keer
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
BiemeRT schreef:Kunnen zelfs al afspreken op de P&R van Sint Job, want van hieruit vertrekt er zelfs al behoorlijk wat volk
Dat zou dan bijgevolg om 7h30 moeten zijn, want ten laatste 7h40 vertrekken naar Kontich of .....
rechtstreeks naar het vertrekpunt van de route. 'k Vrees dat de groep in Kontich nogal groot gaat worden deze keer
amai-amai-amai,
zo vroeg...
Als ik er tijdig kan zijn, zie je me in St Job,
anders pik ik aan in Kontich.
Waar vertrekt die rit ergens? 't Zal waarschijnlijk wel ergens op het ledenforum staan maar ik
heb nog altijd geen lidkaart en m'n brief vindt ik ook niet meer.
Dus (voorlopig) geen ledenforum voor mij.
Ja, Wally, als de weersomstandigheden beter zijn dan op het ogenblik dat ik nu schrijf, dan zal ik er bij zijn, samen met p@sc@l (Moerman) en Dré GS (-ex GT).
Er zal dan op een nog nader te bepalen uur worden afgesproken aan het Shell-station te Wetteren langs de E 40. Ok ?
Tot dan misschien .
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
Zijn er mensen van 't Gentse die meerijden?
Eventueel ergens afspreken om samen te rijden?
Ja, normaal als de weergoden het toelaten kom ik met mijne kleinste er vanachterop en gaat mijn vrouwke haar eerste ritje doen op haar r80st .Ben benieuwd
Ik ga natuurlijk mijne rijstijl aan haar aanpassen dus ik veronderstel dat we misschien niet echt samen gaan kunnen spelen.
Tenzij dat den "Little John" meerijd dan kan ze in zijn wiel rijden he!
tweecilinderke schreef:en gaat mijn vrouwke haar eerste ritje doen op haar r80st
Hopelijk kom ik u tegen, want ik zou graag weten hoe uw vrouwke den R80ST vind rijden kwestie handelbaarheid, zwaarte enzo ..... dit i.v.m. mijn vrouwefiets-zoektocht
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
tweecilinderke schreef:en gaat mijn vrouwke haar eerste ritje doen op haar r80st
Hopelijk kom ik u tegen, want ik zou graag weten hoe uw vrouwke den R80ST vind rijden kwestie handelbaarheid, zwaarte enzo ..... dit i.v.m. mijn vrouwefiets-zoektocht
Ik heb er een origineel stuur van nen gs80 op gezet en de wendbaarheid is subliem ! Nog beter of mijne 1150 gs.
Ze zal zeker opvallen ik vermoed dat er geen twee zullen meerijden!
Alain GS schreef:Ja, Wally, als de weersomstandigheden beter zijn dan op het ogenblik dat ik nu schrijf, dan zal ik er bij zijn, samen met p@sc@l (Moerman) en Dré GS (-ex GT).
Er zal dan op een nog nader te bepalen uur worden afgesproken aan het Shell-station te Wetteren langs de E 40. Ok ?
Tot dan misschien .
Ik kom ook af naar Wetteren , juist nog een uur
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen R1250RT